Ένας τοίχος στο Manhattan της Νέας Υόρκης αποτελεί την αφορμή για να συζητούν τα εξειδικευμένα gaming sites του εξωτερικού εδώ και μερικές ώρες το αν η Rockstar ξεκίνησε να αποκαλύπτει το εξώφυλλο του Grand Theft Auto 5. Όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα λοιπόν, έχει αρχίσει ήδη να ολοκληρώνεται ο σχεδιασμός και σίγουρα πολλοί θα απορήσουν για το αν πρόκειται για αστείο κάποιων λόγω των ημερών. Η εκδότρια εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμη κάτι επίσημα, ωστόσο σας παραθέτουμε τόσο την εικόνα, όσο και το τελικό εξώφυλλο, όπως το φαντάστηκε ένας χρήστης.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
και μια μαύρη εικόνα να είναι δεν με νοιάζει,το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να βγει επιτέλους
Πολυ πρωτοτυπο. Δεν μοιαζει καθολου με τα προηγουμενα :P
Να βγάλουν και το εξώφυλλο της GOTY Edition του παιχνιδιού!
Εντάξει κλασική αξία πιά τα εξώφυλλα των GTA για μερικού και art.
Πάντως ο διευθυντής σύνταξης είναι σίγουρα φανατικός της σειράς. Γι' αυτό και επιμελήθηκε την είδηση προσωπικά και με ιδιαίτερο τρόπο :-)
ante kai to perimenoume pws kai pws
διαχρονικο κολλημα,κυριως το vice city...το αναμενουμε!
Τιτλαρας θα ειναι!