.jpg)
Μετά από δύο μήνες alpha φάσης θα περάσουμε σε beta, για δύο ακόμη μήνες, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε το παιχνίδι πριν το Μάιο. Επιπλέον, επιβεβαιώθηκε ότι το Tomb Raider θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο, χωρίς όμως να αναφερθεί κάποια ημερομηνία. Με βάση τα προαναφερθέντα δεδομένα, δε θα μας εξέπληττε αν ο τίτλος κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους. Το νέο Tomb Raider θα είναι διαθέσιμο σε PC, PS3 και Xbox 360.




Απλά φέρτε το...
Ίσως το πρώτο Tomb raider που θα παίξω μετά απο χρόνια!
καλό καλοκαίρι ή καλό φθινόπωρο :)
Φαίνεται πολλά υποσχόμενο!
Πολλά υποσχόμενο για το 2012 το παιχνίδι. Μην μας απογοητεύσουν μόνο.
απο τα παιγνιδια που θα πρωταγωνιστησουν.
Περιμένω πως κ πως την μεγάλη επιστροφή της Λάρα!
LAAAARRRAAAA ΜΟΥ!!!
Κούκλα η νέα Lara... ελπίζω το ίδιο κούκλα να είναι και το παιχνίδι γιατί έχω μεγάλες προσδοκίες. Ευκαιρία να ξεπετάξω και όλα τα next gen Tomb Raiders που έχω να σκονίζονται στα ράφια.
Tomb Raider ήρθε η ώρα να ανέβεις και παλι στην κορυφη
New Haircut :D
Ποτε δεν ανυπομονουσα τοσο για ενα Tomb Rider οσο αυτο..