Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
Nortec Multimedia
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
9.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 07/08/13
-
WII U
Το The Legend of Zelda: The Wind Waker HD θα κυκλοφορήσει στις 4 Οκτωβρίου για το Wii U, όπως ανακοίνωσε η Nintendo. Η HD έκδοση του παιχνιδιού έγινε γνωστή μέσα από το τελευταίο Nintendo Direct της εταιρίας, όπως και ορισμένες αλλαγές που έχουν γίνει στο παιχνίδι.




παραμενει ενα φοβερο παιχνιδακι ακομα και μετα απο τοσα χρονια!και τωρα που θα ειναι και σε hd θα ειναι ακομα καλυτερο..... ελπιζω μονο η νιντεντο να μην το πουλησει καμια 60αρα!! remake ειναι......
Για κάποιους σαν και εμένα που δεν το έχουμε παίξει ακόμα είναι σίγουρη αγορά. Φαίνεται και πολύ όμορφο σε HD.