Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σύγκριση του Tomb Raider σε PS3 και PS4

Το Tomb Raider: Definitive Edition κυκλοφορεί στις 31 Ιανουαρίου για PlayStation 4 και Xbox One. Η next-gen έκδοση του Tomb Raider έρχεται με αρκετές προσθήκες, όπως είναι η υποστήριξη του touchpad για το DualShock 4, αλλά και η λειτουργία φωνητικών εντολών του Kinect στην έκδοση για το σύστημα της Microsoft. Επιπλέον, βελτιώσεις -όπως ήταν αναμενόμενο- υπάρχουν και στον οπτικό τομέα και γι’ αυτό η ιστοσελίδα IGN έδωσε στη δημοσιότητα ένα συγκριτικό video του Tomb Raider σε PS3 και PS4, το οποίο μπορείτε να απολαύσετε μέσα από τον παρακάτω player:



Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
26 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Crystal Dynamics

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Tomb Raider: Definitive Edition
    • 18+ pegi 18+
      • 8.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (66)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.tombraider.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Darkthronen
    • Τα όμορφα γραφικά, η βελτιστοποίηση τους κατά το δυνατόν τα βρίσκω οκ, φυσιολογικά, οδεύουμε πάντα προς το καλύτερο.

      Πάντα όμως αυτό που θα μετράει σε ένα game θα είναι η ιστορία του. Ακόμη και την Αντζελίνα Τζολί να φτάσουμε να κοντρολάρουμε με το dual shock, αν η ιστορία δε σκαμπάζει...

    • alex4444
    • Την σχεδιασαν πιο ομορφη στο προσωπο αυτη τη φορα. Κατα τ'αλλα οι διαφορες σε καμια περιπτωση δεν αξιζουν την αγορα για καποιον που εχει το πρωτοτυπο. Για τους υπολοιπους, σιγουρα ειναι η definitive edition!

      @Darkthronen Το gameplay μετραει παντα πιο πολυ απο ολα, ακομη και απο την ιστορια. Αλλιως καλυτερα να νοικιαζουμε ταινιες...

    • Shepard
    • H αληθεια ειναι οτι στο PC ειναι καλυτερο... οπως ολα τα παιχνιδια αν θελεις και κυνηγας γραφικα/ηχο. ;)

    • kakoskm
    • Εμφανείς οι διαφορές! Αλλά εγώ που το έχω λιώσει στο PS3 δεν θα πάω τώρα να σκάσω 60 ευρώ για τα καλύτερα γραφικά. Για αυτούς που δεν το έχουν παίξει, πιστεύω είναι must αγορά για το PS4.

    • Ernesto
    • Μεγάλη διαφορά(ειδικά στα μαλλιά) και αρχίζει να φαίνεται η νέα γενιά. Πολύ... όμορφη η Λάρα

    • Spyros13
    • Μάλλον θα το τιμήσω και εγω!Αφου δεν το εχω παιξει καθόλου στο ps3!οσοι το έχετε παίξει καλο σε gameplay?θυμίζει uncharted που μου αρέσει πολύ?

    • greenkiller.13
    • Συντομα λογικα εκτος απο τις τεραστιες διαφορες στα γραφικα μεταξυ next gen και current gen,ελπιζω να αρχισουμε να βλεπουμε και στο gameplay πολλες ευχαριστες αλλαγες που να βελτιωνουν την εμπειρια του παιχνιδιου! :D

    • periklis
    • ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ???????????

      ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ PS4!
      οι διαφορες ειναι της πλακας..........ειμαστε σοβαροι??????????????
      αυτο ειναι η "next generation" που περιμεναμε?
      πλακα μου κανετε ολοι η εχουμε γεμισει λεφταδες?!

    • doa5
    • gamelover +1 συμφωνώ, και εγώ (ύστερα και από αυτό που είδα) δεν έχω "ψηθεί" ακόμα για αγορά next gen κονσόλας, του χρόνου τα Χριστούγεννα και βλέπουμε πια.

    • vonzuchter
    • τα γραφικα προσωπικα με αφηνουν παγερα αδιαφορο. νεες ιδεες στο gameplay θελω. και θελω και ΑΙ οσο το δυνατον πιο κοντα στην ανθρωπινη (αν και αυτο δεν ειναι θεμα υπολογιστικης δυναμης μονο)

    • vonzuchter
    • παντως αυτο που ειδα δεν αξιζει 400 ευρω. Θυμαμαι τη μεταβαση απο τα VGA γραφικα στα SVGA. θυμαμαι καποτε το ποσο χαωτικη ηταν η διαφορα απο το SNES στην εποχη των 3d επιταχυντων (3dfx , powerVR) και του ps1... ή το αλμα απο το SD στο HD. Aκομα και η μεταβαση απο το PS1 στο PS2 που ηταν η μεταβαση με το μικροτερο τεχνολογικα μεσοδιαστημα ειχε πολυ μεγαλυτερες διαφορες οπτικα. Νομιζω στα γραφικα εχουμε φτασει σχεδον στο ταβανι δε παει και πολυ ψηλοτερα. Απο εδω και περα τα ορια που μπορουμε να ξεπερασουμε ειναι η υπολογιστικη ισχυς , το μεγεθος του αποθηκευτικου χωρου που εχουμε στη διαθεση μας να φτιαξουμε ενα παιχνιδι , τη ταχυτητα προσπελασης των δεδομενων και φυσικα την ανθρωπινη δυνατοτητα στη δημιουργια εξελιγμενου κωδικα (προγραμματισμου). Ισως στο μελλον να δουμε πχ ενα open world παιχνιδι που να εχει μεσα τεραστιες πολεις αντιγραφα πραγματικων με απεριοριστες δυνατοτητες, να γινει δηλαδη ενας πραγματικος μικροκοσμος. Οποτε αφου ο συγχρονος καπιταλισμος απαιτει συνεχως καταναλωση και νεα προιοντα για να εχει κερδη μια εταιρια, ειλικρινα δε βλεπω ποιο τροπο θα σκεφτουν να μας πλασαρουν τις επομενες κονσολες γιατι σε 5-6 χρονια που θα θελουν να μας τις πουλησουν θα ειναι πολυ δυσκολο να μας εντυπωσιασουν αφου η προοδος στην υπολογιστικη δυναμη θα ειναι πολυ μικρη. Και στα γραφικα εχουμε σχεδον πιασει ταβανι. Στην επομενη γενια θα εντυπωσιαστουμε ακομα λιγοτερο με απλα λογια.

    • vonzuchter
    • βεβαια το απολυτο gaming στο μελλον θα ειναι ενα holodeck σαν αυτο που ειχανε στο Star Trek The Next Generation... Aλλα ενταξει τωρα παω πολυυυυ μπροστα ισως καποιους αιωνες μπροστα ή ισως μη φτασουμε ποτε σε αυτο το επιπεδο

*