Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
26 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Crystal Dynamics
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Square Enix
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 14/01/14
-
PS4 XBOX ONE
Το Tomb Raider: Definitive Edition κυκλοφορεί στις 31 Ιανουαρίου για PlayStation 4 και Xbox One.




Σκέφτομαι να το πάρω!
μου πεσε το σαγονι!!! σε μαλλια και δερμα τεραστια διαφορα. τι πλασμα ειναι αυτο
Τα όμορφα γραφικά, η βελτιστοποίηση τους κατά το δυνατόν τα βρίσκω οκ, φυσιολογικά, οδεύουμε πάντα προς το καλύτερο.
Πάντα όμως αυτό που θα μετράει σε ένα game θα είναι η ιστορία του. Ακόμη και την Αντζελίνα Τζολί να φτάσουμε να κοντρολάρουμε με το dual shock, αν η ιστορία δε σκαμπάζει...
τρελη διαφορα! ενταξει λογικο κιολας!
Δηλαδή ...τρίχες
Την σχεδιασαν πιο ομορφη στο προσωπο αυτη τη φορα. Κατα τ'αλλα οι διαφορες σε καμια περιπτωση δεν αξιζουν την αγορα για καποιον που εχει το πρωτοτυπο. Για τους υπολοιπους, σιγουρα ειναι η definitive edition!
@Darkthronen Το gameplay μετραει παντα πιο πολυ απο ολα, ακομη και απο την ιστορια. Αλλιως καλυτερα να νοικιαζουμε ταινιες...
αν ειμοθν ο πανος θα το τρολλαρα το comparison και 8α εβαζα και pc vs ps4 μεσα . :-p.
H αληθεια ειναι οτι στο PC ειναι καλυτερο... οπως ολα τα παιχνιδια αν θελεις και κυνηγας γραφικα/ηχο. ;)
Εμφανείς οι διαφορές! Αλλά εγώ που το έχω λιώσει στο PS3 δεν θα πάω τώρα να σκάσω 60 ευρώ για τα καλύτερα γραφικά. Για αυτούς που δεν το έχουν παίξει, πιστεύω είναι must αγορά για το PS4.
Μεγάλη διαφορά(ειδικά στα μαλλιά) και αρχίζει να φαίνεται η νέα γενιά. Πολύ... όμορφη η Λάρα
καμια σχεση
μα για αυτο φτιαχτηκε ps4 για πιο αλιθηνα games σαν να ηταν στην πραγματικοτητα
agora next ....
Μάλλον θα το τιμήσω και εγω!Αφου δεν το εχω παιξει καθόλου στο ps3!οσοι το έχετε παίξει καλο σε gameplay?θυμίζει uncharted που μου αρέσει πολύ?
Μεγαλη διαφορα αλλα αν το εχεις στο ps3 δεν αξιζει να δωσεις παλι 70ευρωπουλα...
Συντομα λογικα εκτος απο τις τεραστιες διαφορες στα γραφικα μεταξυ next gen και current gen,ελπιζω να αρχισουμε να βλεπουμε και στο gameplay πολλες ευχαριστες αλλαγες που να βελτιωνουν την εμπειρια του παιχνιδιου! :D
alex4444, το gameplay σαφώς, το βάζω στις σταντέ παραμέτρους για ένα καλό παιχνίδι :D
ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ???????????
ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ PS4!
οι διαφορες ειναι της πλακας..........ειμαστε σοβαροι??????????????
αυτο ειναι η "next generation" που περιμεναμε?
πλακα μου κανετε ολοι η εχουμε γεμισει λεφταδες?!
spyro καλο ειναι αλλα οχι uncharted.. παντως αξιζει να το παιξεις.. πχ αυτο 8,5 και το uncharted 10
μικρες διαφορες
μάλλον θα αργήσω να πάρω next gen κονσόλα... οι διαφορές (προς το παρόν) είναι ασήμαντες....
gamelover +1 συμφωνώ, και εγώ (ύστερα και από αυτό που είδα) δεν έχω "ψηθεί" ακόμα για αγορά next gen κονσόλας, του χρόνου τα Χριστούγεννα και βλέπουμε πια.
Οποιαδήποτε διαφορά στα γραφικά δεν δικαιολογεί την τιμή...
τα γραφικα προσωπικα με αφηνουν παγερα αδιαφορο. νεες ιδεες στο gameplay θελω. και θελω και ΑΙ οσο το δυνατον πιο κοντα στην ανθρωπινη (αν και αυτο δεν ειναι θεμα υπολογιστικης δυναμης μονο)
παντως αυτο που ειδα δεν αξιζει 400 ευρω. Θυμαμαι τη μεταβαση απο τα VGA γραφικα στα SVGA. θυμαμαι καποτε το ποσο χαωτικη ηταν η διαφορα απο το SNES στην εποχη των 3d επιταχυντων (3dfx , powerVR) και του ps1... ή το αλμα απο το SD στο HD. Aκομα και η μεταβαση απο το PS1 στο PS2 που ηταν η μεταβαση με το μικροτερο τεχνολογικα μεσοδιαστημα ειχε πολυ μεγαλυτερες διαφορες οπτικα. Νομιζω στα γραφικα εχουμε φτασει σχεδον στο ταβανι δε παει και πολυ ψηλοτερα. Απο εδω και περα τα ορια που μπορουμε να ξεπερασουμε ειναι η υπολογιστικη ισχυς , το μεγεθος του αποθηκευτικου χωρου που εχουμε στη διαθεση μας να φτιαξουμε ενα παιχνιδι , τη ταχυτητα προσπελασης των δεδομενων και φυσικα την ανθρωπινη δυνατοτητα στη δημιουργια εξελιγμενου κωδικα (προγραμματισμου). Ισως στο μελλον να δουμε πχ ενα open world παιχνιδι που να εχει μεσα τεραστιες πολεις αντιγραφα πραγματικων με απεριοριστες δυνατοτητες, να γινει δηλαδη ενας πραγματικος μικροκοσμος. Οποτε αφου ο συγχρονος καπιταλισμος απαιτει συνεχως καταναλωση και νεα προιοντα για να εχει κερδη μια εταιρια, ειλικρινα δε βλεπω ποιο τροπο θα σκεφτουν να μας πλασαρουν τις επομενες κονσολες γιατι σε 5-6 χρονια που θα θελουν να μας τις πουλησουν θα ειναι πολυ δυσκολο να μας εντυπωσιασουν αφου η προοδος στην υπολογιστικη δυναμη θα ειναι πολυ μικρη. Και στα γραφικα εχουμε σχεδον πιασει ταβανι. Στην επομενη γενια θα εντυπωσιαστουμε ακομα λιγοτερο με απλα λογια.
βεβαια το απολυτο gaming στο μελλον θα ειναι ενα holodeck σαν αυτο που ειχανε στο Star Trek The Next Generation... Aλλα ενταξει τωρα παω πολυυυυ μπροστα ισως καποιους αιωνες μπροστα ή ισως μη φτασουμε ποτε σε αυτο το επιπεδο