Στην GDC Online, η οποία λαμβάνει χώρα στο Austin του Texas από 9-11 Οκτωβρίου, το Star Wars: The Old Republic κέρδισε τέσσερα βραβεία. Πιο συγκεκριμένα, το MMO της BioWare Austin κατάφερε να αποσπάσει τις εξής διακρίσεις: Best Online Game Design, Best Online Visual Arts, Best Online Technology και Best New Online Game. Νικητές σε άλλη κατηγορία ήταν τίτλοι της Blizzard, Riot Games, thatgamecompany και OMGPoP.

Ίσως η... Δύναμη να βρίσκεται ακόμα με το SWTOR.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Το γεγονος οτι ηταν στο Austin μαλλον δεν παιζει ρολο....
Γέλασα απίστευτα όταν άκουσα για τα βραβεία.
Τώρα πως γίνεται να βραβεύεται ένα νεκρό ΜΜΟ, αυτό μάλλον πρέπει να απασχολεί άλλους για την εγκυρότητα των βραβείων.
Τα ίδια τα βραβεία τα οποία πηρε επίσης έχουν πολύ πλάκα:
-Best Online Game Design: σίγουρα ο Ilum εντυπωσιάζει σε αυτόν τον τομέα
-Best Online Visual Arts: Ομολογουμένως το να φτάξεις ένα ΜΜΟ γεμάτο γκρίζους διαδρόμους θέλει πολύ τέχνη
-Best Online Technology: Το να χαλάνε ακόμη περισσότερο το παιχνίδι με κάθε patch και να είναι ανίκανοι να κάνουν σωστό server merge, δείχνει αν μη τι άλλο υψηλό τεχνολογικό επίπεδο. Η Hero Engine αξίζει επίσης τα συγχαρητήριά μου και πρέπει να καθιερωθεί σε κάθε online game.
-Best New Online Game: Σίγουρα το να αντιγράφεις το WoW σε κάνει να διαφέρεις από τους άλλους