Γραφικά: Ειδικά σχεδιασμένο chip AMD RV770 (WOLF) που λειτουργεί στα 766Mhz κατασκευασμένο με λιθογραφία 32nm process 1398 Gflops, εφοδιασμένο με 512ΜΒ μνήμης τύπου XDR2
Επεξεργαστής: Ειδικά σχεδιασμένος IBM Power 6 (FOX) κατασκευασμένος με λιθογραφία στα 32nm. Διαθέτει 4 πυρήνες με καθένα να έχει δυο συμμετρικά hardware threads και η συχνότηα του επεξεργαστή να μπορεί να φτάσει στα 3,5GHz
Οπτικό μέσο: Ειδικά σχεδιασμένο τύπου Bluray drive με συμβατότητα με δίσκους GameCube και Wii και μέγιστη χωρητικότητα τα 50GB
Αποθηκευτικό χώρος: Δίσκος 2,5'' χωρητικότητας 250/320GB , επεκτάσιμος μέσω καρτών SD/SDHC
Από τα παραπάνω φαίνεται πως έχουμε με αρκετά ισχυρό hardware που θα μπορεί να αποδώσει πολύ καλύτερα τόσο από το XBOX360 όσο από το Playstation 3. Αυτό βέβαια ήταν απόλυτα λογικά καθώς μιλάμε για μια κονσόλα που θα πρωτοκυκλοφορήσει 6-7 χρόνια μετά από τους αντιπάλους της. Πάντως, για να μην αφήνουν το κόσμο να πλησιάσει καν τις κονσόλες, όπως μας είπε και ο Παύλος Παπαπαύλου και για να μην ανακοινώνουν καθόλου τα specs, είναι πολύ πιθανό τα παραπάνω να αλλάξουν στη πορεία. Ειδικά από τη στιγμή που το Wii U θα κυκλοφορήσει σε ένα χρόνο από σήμερα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Εφόσον ισχύσουν αυτά μόλις βγει η κονσόλα, μπορούμε να μιλάμε για next-gen μηχάνημα και οχι απλά για ενα λίγο βελτιωμένο Χ360! Μέχρι του χρόνου όμως... έχουμε πολύ καιρό!
(Υ.Γ. Τα χαρακτηριστικά που έδωσα εγώ χτές, επιβεβαιώθηκαν και απο την Nortec! Συμπέρασμα, αναμένουμε!)
....τώρα σαν κάπως να φτιάχνει το πράγμα...
Δεν φτιάχνει το πράγμα....σκουπίζει τις σκόνες για να γυαλίζει πλήρως! ;)
Φαντάσου τι να περιμένουμε στο PS4
Τούμπανο τελικά τα specs παίδες,αυτά είναι καλά νέα..@Jwr94 Σίγουρα και το PS4 και το Xbox360 τα οποία αν κυκλοφορήσουν ένα χρόνο αργότερα απο το WiiU,θα έχουν και αυτά τούμπανα Specs..και θα έχουμε ίσως αρκετά καλό ανταγωνισμό στα γραφικά μεταξύ αυτών και Wiiu!
Θέλω να πιστεύω πως σε αυτή τη γενιά το χάσμα των γραγικών μεταξύ της Gig N και των άλλων θα είναι μικρό!
Το θέμα είναι να βγουν τίτλοι που να δικαιολογούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά... Το super-duper hardware απο μόνο του δε κάνει κάτι...
αυτο ελειπε μετα απο τοσα χρονια να μην ειχε και ανωτερα χαρακτηριστικα
Δεν νομιζω να ειναι αυτα τα τελικα .Σκεφτοντε να βαλουν αυτα θα ελεγα ....
1) δεν εχει τον power6 αλλα τον power7 (Watson) 45nm και οχι στα 32nm και τρεχει στα 4,3 Ghz
2) δεν εχει σκληρο δισκο ενσωματωμένο αλλα περνει εξωτερικο και ειναι κατα πολυ ποιο δυνατο απο xbox 360 & ps3