
Συγκεκριμένα, το άρθρο του GameSpot σημειώνει πως οι χώρες που θα υποδεχτούν το σύστημα είναι οι: ΗΠΑ, Γαλλία, Ολλανδία, Καναδάς, Γερμανία, Ελβετία, Μεξικό, Ισπανία, Ρωσία, Βραζιλία, Ιταλία, Σουηδία, Αυστραλία, Ιρλανδία, Νορβηγία, Νέα Ζηλανδία, Βέλγιο, Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία και Δανία. Μέχρι να έχουμε πιο επίσημη ενημέρωση από πλευράς Microsoft, παραμένουμε με αυτά τα δεδομένα…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Φερτε το και εδω που υπαρχουν φραγκα για καψιμο!
ps4!
Χμμ. Αμα κανει δηλαδη παγκοσμιο λανσαρισμα η sony οπως λεγατε θα κερδισει εδαφος. Ισως η microsoft παι να κανει το ιδιο λαθος που εκανε η sony πριν 8 χρονια.
να ταν μόνο αυτό το λάθος...
Μεγάλο το χτύπημα....Οκ, θα το ξεπεράσω....
Ας κοιτάξει πρώτα απ' όλα να κάνει καλές πωλήσεις στο αμερικα που έχει το πάνω χέρι και για εδώ βλέπουμε...
Το βγάζουν το 2014 γιατί τους είπε ο Σαμαράς ότι τότε θα είμαστε εκτός κρίσης!!!!
με αυτά που ανακοίνωσε η sony ας μην το φέρουν καθόλου
Η αλήθεια μετά την press conference της sony, δεν ψηνόμουν ,αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω την λογική τους... Ο_Ο
Πάντως αναφορικά με το θέμα της διαφοράς των 100€ στην τιμή, αυτό δεν μου φαίνεται και τόσο παράλογο.
Θεωρώντας ότι το κόστος των ηλεκτρονικών components είναι πάνω κάτω το ίδιο για τις 2 εταιρίες, η SONY έχει 2 βασικά "εξαρτήματα" την κοσνόλα και το χειριστήριο, ενώ η MS 3 μιας και έχει και το Kinect. Οπότε η πρώτη χρειάζεται 2 διαφορετικές γραμμές παραγωγής σε πλήρη λειτουργία και η άλλη 3. Τώρα βέβαια είναι και το θέμα ότι η MS σωνει και καλά πασάρει το Kinect ως βασικό στοιχείο του συστήματος, όμως δεν είναι αυτό το σημείο όπου θα φάει τα μούτρα της. Τα μούτρα της τα έφαγε με τους περιορισμούς. Αν δεν υπήρχαν αυτοί λίγοι θα κοίταζαν τη διαφορά της τιμής και θα σκέφτονταν "ε αφού μου δίνει μαζί και το Kinect δε βαριέσαι θα το αγοράσω το Xbox One". Έχουν κάνει τόσα μα τόσα λάθη που η SONY εντελώς αθόρυβα, δίχως κανεις να ασχοληθεί με αυτό πέρασε και το από εδώ και πέρα συνδρομητικό online gaming. Στα πλαίσια του PS Plus βέβαια που όπως όλοι γνωρίζουμε προσφέρει πολλά περισσότερα στους συνδρομητές.
Κρίμα . Προτιμω το launch line up του xbox1 και δεν με επηρεάζουν τα αμφιλεγομενα στοιχεία του . Ας ελπίζουμε τουλάχιστον οτι θα βγει το ps4 μέσα στο 2013 .
Μετα απο το χθεσινο πανδαιμονιο οποιος παρει χβοχ δεν ειναι gamer με σεβασμο στα παιχνιδια γιατι ετσι θα στηριζει την αλαζονεια και το καπιταλισμο στο μεγαλειο του που λεγεται τελικως και δικαιως moneysoft.
και μην ακουμε τωρα οτι θα αλλαξει τις πολιτικες κλπ
δενβ μπορεις να λες ουτε να ξελες ουτε αλα να δειχνεις και αλλα να κανεις
Οπως και να εχει η μς εχει εκτεθει ανεπανορθωτα.
Μας ξενέρωσες Microsoft...
και το 2044 να το φερει....δεν με απασχολει ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
Ασε μας ρε big daddy .εγω ήθελα forza5 ,dead rising 3 και killer instinct, στα παπαρια μου οι ....αγώνες των fanboys . Δεν πουλάω τα games μου και είχα τις κονσόλες μου πάντα online έτσι και αλλιώς . Μας πρηξατε με την υποκρισία σας....
Fulcizombie, to Ryse που το πας; Για το launch line up δεν τίθεται σύγκριση.
αναμενομενο,εμας το ps4 μας νοιαζει ομως!!
Fulcizombie
κ εγω συνεχεια online αλλα επειδη δε με απασχολει το θεμα δε σημαινει οτι θα το αγνοήσω! θεωρο τραγικο να καταπατας ετσι τα δικαιώματα των gamers. Τα παιχνιδια που παρουσιασε η microsoft δεν εχουν σχεση με την πολιτική της συγκεκριμενης εταιριας κ το ποσο ΔΕΝ σεβεται τους καταναλωτες.
Κ εμενα η αποψη μ ειναι oti αν κανει επιτυχία το xbox one (που δεν υπαρχει περιπτωση) τα παιχνιδια οπως τα ξεραμε θα οδεύσουν προς την καταστροφη, η microsoft δε νοιαζεται καθολου για τα games, τα χρησιμοποιεί μονο σαν σκαλοπάτι για να χτυπήσει αλλες αγορες!
Δε με νοιαζει εχω ηδη επιλεξει!
τίποτα δεν θα καταστραφεί όταν το xbox1 γινει επιτυχία, που θα γινει . Εμένα το μόνο που μου την δίνει ειναι οτι αντί για ryse, dead rising 3 , forza5 , killer instinct θα πρεπει να συμβιβαστω με....killzone , διότι αλλα Χριστούγεννα χωρις νεα κονσόλα δεν αντεχονται. Ας ελπίσουμε οτι δεν θα μας κάνει καμία πλάκα και η Sony και πει ΕΛΛΑΣ 2014 διότι τότε ούτε xbox1 ούτε ps4 βλέπω αφού θα έχουμε γυρίσει στην δραχμη και αυτα τα προϊόντα θα ειναι απληστίαστα !!!
xbox one microsoft ti na perimeneis!!!
Και το 2017 να ερχόταν...
Αφού θα έρθει πάλι καλά. Να δω ποιος θα το αγοράσει βέβαια...
Στην επόμενη κονσόλα της MS αν κάνει τα ίδια κι χειρότερα ζητήστε και κανένα αγγουράκι βρε παιδιά. Just saying.
Στις Ασιατικες χωρες θα το παει ΕΝΑΝ χρονο αργοτερα. Ναι καλα διαβασατε... ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ! Τελη του 2014! Ισχυει και για Ιαπωνια :Ο
Ντάξει παιδιά βάλανε τα χεράκια τους και βγάλανε τα ματάκια τους!
Στις Ασιατικες χωρες θα το παει ΕΝΑΝ χρονο αργοτερα. Ναι καλα διαβασατε... ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ! Τελη του 2014! Ισχυει και για Ιαπωνια :Ο
Eίναι πως θα έδιναν βάρος στην αγορά της Ιαπωνίας. :D
Τυχεροι ειστε ρε, δε θα προλαβει να ερθει καν και θα γλιτωσετε απο αγορα μιας νεκρης κονσολας.