Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το 3DS στην κορυφή της Ιαπωνίας

Οι επιτυχίες για την Nintendo στην Ιαπωνία συνεχίζονται, καθώς έξι από τα δέκα παιχνίδια των Ιαπωνικών charts είναι τίτλοι του 3DS, ενώ οι πωλήσεις του ίδιου του φορητού αυξήθηκαν κατά 100.000 κομμάτια μέσα σε μία εβδομάδα ανεβαίνοντας στα 319.000. Από την άλλη πλευρά οι πωλήσεις του Wii U αυξήθηκαν και αυτές κατά 127.000 περίπου κομμάτια καταλαμβάνοντας έτσι τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις hardware. Αναλυτικά οι πωλήσεις για τη χρονική περίοδο 10-16 Δεκέμβρη έχουν ως εξής:



Πωλήσεις Software:
Inazuma Eleven Go 2: Chrono Stone - Neppuu / Raimei (3DS, Level 5) - 168.179 / New
Animal Crossing: New Leaf (3DS, Nintendo) - 151.920 / 1.453.427
Paper Mario: Sticker Star (3DS, Nintendo) - 92.363 / 221.416
Yakuza 5 (PS3, Sega) - 82.941 / 439.698
New Super Mario Bros. U (Wii U, Nintendo) - 71.011 / 234.539
New Super Mario Bros. 2 (3DS, Nintendo) - 70.076 / 1.571.161
Taiko no Tatsujin Wii: Super Deluxe Edition (Wii, Bandai Namco) - 69.307 / 243.917 (+18%)
Pokemon Mystery Dungeon: Magnagate and the Infinite Dungeon (3DS, Pokemon Co.) - 53.529 / 266.053
Toriko: Gourmet Monsters! (3DS, Bandai Namco) - 43.146 / New

Πωλήσεις Hardware:
1. 3DS - 319.025 (211,499)
2. Wii U - 126.916 (308,142)
3. PS3 - 42.976 (36,994)
4. PSP - 33.002 (19,637)
5. Vita - 14.446 (11,039)
6. Wii - 10.346 (6,714)
7. Xbox 360 - 1.760 (1,216)
8. PS2 - 1.102 (904)
9. DSi - 541 (424)


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ShrinkShady
    • Kαλά έφαγε μια..κλωτσία το Vita, όλη δική του!!
      Πολύ καλά το νούμερα του wiiu, δεδομένης της έλλειψης του premium πακέτου...
      Καλύτερα από την δεύτερη βδομάδα του wii και του ps3/vita..
      Καλά την άλλη βδομάδα θα γίνει ΧΑΜΟΣ!!

    • vonzuchter
    • εμενα αυτο που εξακολουθει και μου κανει εντυπωση ειναι οτι το μαυρο σκυλι το ps2 πουλαει ακομα. Ανεπαναληπτη επιτυχια που δε θα ξεπεραστει ισως ποτε....

    • ShrinkShady
    • Πάλι βγήκες από την τρύπα σου?όταν μάθεις να κάνεις διάλογο, έλα να τα ξαναπούμε..
      Πες μας πάλι ότι τα νούμερα του wiu είναι fail...

    • nfs_maniac
    • @ShrinkShady να χαλαρώσουμε λιγάκι? Με το αναφέρεσαι σε τρύπες, εσύ νομίζεις οτι μπορείς να κάνεις διάλογο δηλαδή?

    • ShrinkShady
    • Ακου φίλε μου....εγώ κάνω διάλογο, αλλά όταν πολλάκις του απεύθυνα το λόγο σε ανάλογης αισθητικής ποστ--πχ, fail το λανσάρισμα του wiiu στην Ιαπωνία, όταν είχε την καλύτερο 7ο άνοιγμα ever- και δεν απάντησε, αλλά αντίθετα συνέχισε με τέτοις υφής ποσταρίσματα, ε για μένα δεν είναι κάτι περισσότερι από troll...
      Σε ένα δημόσιο φόρουμ, όλοι μπορεί να είμαστε καλά παιδιά, αλλά κρινόμαστε από αυτά που γράφουμε και στην τελική η επίπλαστη διατήρηση μιας και καλά χαλαρής και ψεύτικα ευγενικής προσέγγισης για το θεαθήναι και μόνο, εμένα με αφήνει παγερά αδιάφορο....
      Σέβομαι το site, αλλά νομίζω έχω το δικαίωμα να απευθύνω το λόγο και να περιμένω μια απάντηση..
      Δηλαδή τα βασικά!

*