Όσο για το multiplayer του GTA V, ο Benzies πρόσθεσε ότι “δουλεύουμε ακόμα σ' αυτό. Το να δημιουργείς εκ νέου μια multiplayer εμπειρία, με σκοπό να αλλάξεις τα δεδομένα του open world gaming, χρειάζεται τεράστια συγκέντρωση. Ανυπομονούμε πάντως να μοιραστούμε περισσότερα νέα με εσάς σύντομα".
Όσο για το multiplayer του GTA V, ο Benzies πρόσθεσε ότι “δουλεύουμε ακόμα σ' αυτό. Το να δημιουργείς εκ νέου μια multiplayer εμπειρία, με σκοπό να αλλάξεις τα δεδομένα του open world gaming, χρειάζεται τεράστια συγκέντρωση. Ανυπομονούμε πάντως να μοιραστούμε περισσότερα νέα με εσάς σύντομα".
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE




δεν θα φερει και τα πανω κατω αλλα ντακς ειναι βελτιωμενο
Υπάρχει ένα mod στο Just Cause 2 που στην ουσία μετατρέπει τον open world κόσμο του παιχνιδιού σε ΜΜΟ, με δυνατότητα σύνδεσης χιλιάδων παικτών στον ίδιο κόσμο-server. Αν μπορέσουν να κάνουν κάτι παρόμοιο στο GTA5, θα αφήσει πράγματι εποχή.
Γιατί αυτά που λέει η Rockstar μου θυμίζουν πολύ το APB????
Το μόνο κομμάτι του GTA, που δε θα αγγίξω