
Αναμένεται να ακολουθήσει και μία έκδοση του Nintendo 3DS.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το social κομμάτι του Wii U, το Miiverse, θα κάνει την εμφάνισή του και σε PCs και smartphones μέχρι τα τέλη Μαϊου, όπως τουλάχιστον ανακοίνωσε η Nintendo.
Miiverse my ass,εδώ δεν κατεβαίνουν τα παιχνίδια τι να το κάνω το social κομμάτι;
αυτο ειναι που λεμε σωστες προτεραιοτητες,καληνυχτα νιντεντο.
Αχαχα...δεν έχετε το θεό σας..Το Miiverse είναι πάρα πολύ βασικό κομμάτι της προσπάθειας της Νιντέντο..
Τώρα για παιχνίδια, πάρτε Monster Hunter και Lego City..δεν σας κάνουν?
Καλά νέα. Θα δώσει μεγάλη ώθηση.
Εντάξει, έχει μια βάση αυτό που λέει ο torico, μη λέμε τα αντίθετα!
Θα σας πείραζε δηλαδή να μείνει το Miiverse ως έχει για ένα χρόνο ακόμα και η Ν να κυνηγήσει τα παιχνίδια που χάνει από τους άλλους?
Από την άλλη, όμως, ο torico μάλλον δεν έχει γνωρίσει τι εστί Miiverse και γι' αυτό τα λέει αυτά! Αν δεν το ζήσεις, δεν το καταλαβαίνεις, όσο και να σου λέει ο άλλος τα καλύτερα..
@ T_K_L_L_LUIGI
Το έχω ακούσει και από άλλους αυτό...Το πρόβλημα μάλλον είναι στο timeout του modem/router σας, γιατί εγώ δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, ούτε με DLC, ούτε με demos, ούτε με full games...
ε ρε πως εξελιζεται η τεχνολογια