
Πλέον, το Viber app θα προσφέρεται και στα Windows 8, επιτρέποντας στο χρήστη να συνομιλεί ταυτόχρονα έως και με 40 άτομα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το Viber έχει γίνει ευρέως γνωστό από τη χρήση του σε αρκετά λειτουργικά φορητών συσκευών, ωστόσο πλέον μπορεί να προσφέρει όλες τις ανάλογες υπηρεσίες και στους κατόχους Windows Phone 8 κινητών.
Η καλύτερη εφαρμογή μακράν!
Ζουμε πλεον για να δουμε πληρη ενσωματωση του Skype στα Windows λειτουργικα... ολα τα αλλα μετα θα ειναι οδοντοκρεμες! Απλα θα τα εχουμε για να μιλαμε με αλλους φιλους που δεν εχουν Skype!
Επιτέλους θα βγει και σε Νοκια για όσους αγοράζουν μόνο νοκια
nokia...........
ola tzampe..sms kai kliseis..etsi..
oreo
simfwnw me ton jofusontws poli kali efarmogi!!!
Έχει βγεί πάνω από 8 μήνες ρε παίδες :D
Ναι αλλα ητανε επισημα σε beta μορφη! Τωρα ειναι η τελικη και μαλιστα εχει 2-3 καλουδια παραπανω!
τελειοο!
μπομπατοοοο