Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Xbox One σε φωτογραφίες

Το Xbox One είναι πραγματικότητα και η Microsoft ολοκλήρωσε με επιτυχία την αποκάλυψή του, τουλάχιστον στο επίπεδο όλων όσων είχε να πει σε πρώτη φάση. Επειδή έχουμε καλύψει σχεδόν τα πάντα από πλευράς ειδησεογραφίας και χαρακτηριστικών που έχουν ανακοινωθεί, σας μαζέψαμε όλες τις φωτογραφίες από το νέο σύστημα και τα περιφερειακά του, είτε μιλάμε για επίσημο press υλικό, είτε για εικόνες που κατέγραψαν τα Μέσα που ταξίδεψαν στο Redmond.





























Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
43 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alexis13
    • Το xbox 360 είναι κουκλί μπροστά σε αυτό. Προσπάθησαν να μιμηθούν το ps3 και κάτι χάλασε στην πορεία ίσως αλλά στην τελική πρέπει να δούμε πώς είναι σαν μηχάνημα και όχι τόσο την εξωτερική του εμφάνιση

    • majorfox
    • μου αρεσει που εκανε ενα ''παντρεμα'' του χειριστηριου του 360 με αυτο της δεύτερης έκδοσης του πρωτου xbox.

    • Chased
    • Είμαι ο μόνος που βρίσκει ΟΚ την κονσόλα?

      Ναι, σαν VHS player των 90's είναι, αλλά δεν με χαλάει. Τί κακό έχω τα τέλεια γεωμετρικά σχήματα?

    • G3n3raL86
    • Νταξ... Δεν με ενοχλεί το σχήμα της... Αλλά αυτό το ξεσκέπαστο κομμάτι στο πάνω μέρος ρε παιδί μου.. Φαντάστείτε πόση σκόνη θα μαζεύευεται στο εσωτερικό της κονσόλας.

    • majorfox
    • @Chased παλι καλα που διορθωνεις το ποστ σου , αλλιως θα νομιζα οτι τρολαρεις .

    • nkav64
    • @G3n3raL86, είναι κάτι ανάλογο με τις οπές για τον εξαερισμό που είχε στο μπροστά μέρος το PS2 fat, τις καθάριζες και ύστερα από 2 μέρες άντε πάλι τα ίδια...

    • gamelover
    • παντως αν το καλοσκεφτεις αφου λεγεται xbox=κουτι...σαν κουτι θα εμοιαζε......μονο το 360 νομιζω τελικα εκανε μια πιο μοντερνα σχεδιαση...το πρωτο και το One φερνουν πραγματι σε κουτια.....για να πω τη πικρη μου αληθεια επειδη φερνει σε vhs μου αρεσει λιγο....ενωνει καπως το παρελθον με το μελλον.....(θελει βεβαια να διαθετεις φαντασια...... :-/)

    • spiros_rom
    • Της κασέτες από που της παίρνει? Να πω ότι μου αρέσει εξωτερικά θα πω ψέματα! Ούτε το χειριστήριο μου αρέσει καθόλου :-P ! Θα το κρίνω καλύτερα από τα παιχνίδια.

    • DevilSpawn
    • Αν είναι λειτουργική και δν παθαίνει RRoD ας μοιάζει και με κατσαρόλα.To χειριστήριο είναι απίστευτο.Στο σαλόνι θα βάλω αν είναι το 360 halo4 limited edition για ομορφιά κι αυτό στο gaming room!

    • Shepard
    • Ισως αν ηταν πιο λεπτο, να ηταν ακομα πιο ομορφο. Δεν ειναι οτι ειναι ασχημο, αλλα δεν πεφτεις και στα πατωματα. Το χειριστηριο ειναι υπερβολικα καλο για εμενα! Μου αρεσει πολυ.

    • Gohan
    • Το χειριστηριο μου αρεσει πολυ η κονσολα ουτε κρυο ουτε ζεστη αρκει να εχει καλο συστημα ψυξης και το κινεκτ θα ηθελα να ψοφησει καπου στην πορεια!

    • vegeta13
    • Απο εμφάνιση δεν μου πολυαρεσει, ελπιζω να εχει εσωτερικο τροφοδοτικο γιατι στο 360 αυτο το τουβλο που ειχε ποτε δεν μου αρεσε!

    • deathwalker
    • Ilikrina den mporw na katalavw merikous apo esas edwmesa.sas niazei pws fenete i konsola i to ti mporei na prosferei diladia gia na katalavw otan tha pezete tha exete ta matiasas karfomena stin tv i tha koitate paizontas tin konsola? Emena prosopika me endiaferoun 2 pragmata to ti pragmatika kribei san dinami i konsola kai to 2 o moxlos tou pou apo oti ida einai yperoxos!

    • Havok-Alex
    • Φτου σας , δεν ντρεπεστε! Εχει εσωτερικη ομορφια το τουβλακι! Εξωτερικα ειναι λιγο κιτς αλλα εχει πλουσια αισθηματα.
      @Deathwalker τοτε να μας τα μοιραζουν σε χαρτοκουτα, να γλυτωσουμε και εξοδα, που δεν παιζει ρολο ο σχεδιασμος εν ετη 2013.

    • deathwalker
    • @Havok na sou ftiaxoume mia na tin stileis sta kalestia to epomeno etos. Kai nai gia emena den paizei pws na to kanoume esena pou se endiaferei agorase konsola epidi tha einai esthitika kali gousto sou! Ta en eti 2013 kai kati tetia ta akouw twit twit! Opote kai se xartokouto na to servirane den me endiaferei koitaw ligo parapera!

    • 3nws1th5
    • θυμιζει ενα πιο φουτουριστικο και καταμαυρο nes με γωνιες που βγαζουν ματι. Βγαλτε απο τωρα τη slim γιατι το ρεγκαλ του σαλονιου μου ειναι γεματο...

    • Gohan
    • Το σημαντικοτερο ειναι να μην εχει τουβλα τροφοδοτικα για κονσολα και κινεκτ... η κονσολα οπως και να ειναι κατω απο τηλεοραση θα μπει!

    • John.mpraxami
    • μια γκουμούτσα το μισο λειο το μισο τρακτερωτο.ειναι άσχημο.και δεν μου αρεσει ουτε το χειριστήριο.το σημα του xbox στην πανω πλευρα επρεπε να λείπει..σαν τουβλο ειναι τωρα..θα μου πεις ταιριαζει με την κονσολα.

*