Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 27/02/11
To Cartoon Network έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο promotional video από την επερχόμενη σειρά Thundercats της Warner Bros. Animation.



Πως και πως το περίμενα!Τελικά μόνο η Ελληνική έκδοση το καταστρέφει..με λίγο epic μουσική σου φτιάχνει ένα απίστευτο θέαμα!
AN ke den ime filos twn cartoon ke poli to sigkekrimeno dixnei e3eretiko :)
Δώστε Snarf στον λαό!!!
apo mikros ta thymamai!! ekseretika nea!
Θα του δώσω σίγουρα μια ευκαιρία, αλλά σχεδιαστικά δε φτάνει την αυθεντική έκδοση ούτε με σφαίρες.
Συμφωνώ με τον φίλο Spahar ότι δε πιάνει μία μπροστά στο original όμως υπάρχει το μεγάλο ΑΛΛΑ!,υποτίθεται ότι με ένα remake που ναι μεν θα ξυπνήσει μνήμες στους παλιούς απο την άλλη δε θα προσπαθήσει να προσελκύσει το νεανικό κοινό.Και γι'αυτό φυσικά δε βλέπουμε τα παλιά ωραία γραφικά αλλα τα καινούργια HD(LOL) με μια υπερβολική δόση anime(που για εμένα είναι foul!) .....εγω σίγουρα θα τη δώ!
ΥΓ:Όταν και με το καλό έρθει και στην Ελλάδα...ποιός θέλει τις παλιές καλές φωνές(Ακίνδυνος Γκίκας,Ντίνος Σούτης) ????Ohhhh Yeahhh!
συμφωνώ απόλυτα Spahar. Μοιάζει σαν να είναι spin off με εφηβικό cast.
που είναι η αγριάδα που είχαμε συνηθίσει? ο Liono μοιάζει με παιδάκι!
ti mou thimises twra
Αδιαφορο!!!!!!
ΥΓ. Thunder!!!! Thunder!!!! Thundercats!!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...............!!!!!!!!!!!!!!!! LOL
Εξαιρετικό δείχνει, φοβόμουν στη αρχή αλλα το trailer είναι καθυσηχαστικό. Να πω και κάτι στους φίλους εδώ.
Παιδιά μη γελιόμαστε, ότι και να βγαζανε εαν δεν ήταν ενα HD remake του πρώτου κανεις δεν θα ήταν ευχαριστημενος, η σειρά ειναι νεα, homage, remake, redux οπως θελετε πειτε τη, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να σας (μας) κανει το ιδιο Impact με την προτωτυπη σειρα.
Εώ θα την παρακολουθήσω διότι έχει αναλοίωτο το cast Που αγάπησα με φρέσκιες και συγχρονες τεχνικες animation. θα δω κατι σαν sequel και δε με χαλαει καθολου.
Και αυτό χάλια θα είναι όπως το παλιό...
Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές!
Νιώθω ότι σχεδιαστικά ίσως παραείναι κοντά στο πρωτότυπο. Θα περίμενα κάτι λίγο πιο "καινούργιο", κάτι που να τολμά να ξεφύγει και να ανανεώσει πολύ περισσότερο την εικόνα της σειράς. Έχουν περάσει και πόσα χρόνια...
Παρόλα αυτά, η τεχνολογία έχει προχωρήσει και φαίνεται πολύ έντονα σε κάποια από τα animation, ειδικά στις μάχες.