Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
Nortec Multimedia
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
9.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 11/06/13
-
WII U
Το The Legend of Zelda: Wind Waker HD θα κυκλοφορήσει το Οκτώβριο στο Wii U.




kala poy den to epaiksa sto Gamecube kai tha to paiksw twra sto Wii U.
Elpizw na to exoun alaksei ligo kai na min exei toso poly backtracking oso exw akousei.
Από τους κυριότερους λόγους που θα χτυπήσω Wii U. Δεν το έχω παίξει, οπότε θα το φχαριστηθώ στα μέγιστα.
Άλλο ένα ιστορικό παιχνίδι... Μπράβο στη Nitendo που κάνει αυτές τις κινήσεις...
Άντε παιδιά να ανεβαίνουμε σιγά σιγά!
μια απο τα ιδια...παρολο που ειχα το gamecube δεν κααφερα να το παρω...τωρα ομως ισως εχω την ευκαιρια....
Στην γενιά του GC είχα χτυπήσει PS2 και δεν το μετάνιωσα. Απλά μετάνιωσα που δεν πήρα GC και έχασα τέτοια παιχνίδια. Τουλάχιστον θα μπορέσω να παίξω αυτό στο wii u. Φαίνεται να έχουν κάνει φοβερή δουλεία στην αναδιαμόρφωση. Το παιχνίδι φαίνεται ωραίο σε ΗD. Αυτό με τα μπουκάλια έχει πλάκα :)
Στο gamecube είναι έπος το συγκεκριμένο,πολύ όμορφα γραφικά και ταξιδιάρικη μουσική,θα είναι μια χρυσή ευκαιρία για όσους δεν έχουν gamecube και δεν το έπαιξαν να το δοκιμάσουν και να ταξιδέψουν μαζί με τον link και την βάρκα του :)
το καλυτερο ζελντα για μενα (μαλλον επειδη ηταν κ το 1ο ολοκληρωμενο μου)
μην σας ξενιζει το καρτουνιστικο στυλ του.ηταν ενα απο τα διαμαντια του κύβου κ στο wii u φαινεται να κανανε εξαιρετικη δουλεια!
για μενα το στορυ του παιχνιδιου καλύτερο κ απο του ocarina.... (μην πεσετε να με φατε,χαχααχχααχ)
Τι θυνηθηκα τωρα! Τα καρτουνιστικα γραφικα που τοσο ειχαν χλευαστει πριν δουμε gameplay demo... Art direction απο αλλο πλανητη για ενα ακομη Ζελντα, ειναι να απορεις ως ποτε θα βγαζουν λαγους απο το καπελο!
Τι παιχνίδι και αυτό... Με πραγματικά Τεράστιο κόσμο!
συμφωνω μαζι σου @alex4444 καποιες φορες και γω αναρωτιεμαι αυτη η νιντεντο πως καταφερνει και εχει τοσους τιτλους τοσα χρονια και ομως καταφερνει πολλες φορες να τους πηγαινει ενα τσακ πιο περα....σιγουρα οχι ολους και παντοτε αλλα τις περισσοερες φορες ναι....