Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τον Οκτώβριο το Legend of Zelda: Wind Waker HD

Το The Legend of Zelda: Wind Waker HD θα κυκλοφορήσει το Οκτώβριο στο Wii U, με την Nintendo να επιβεβαιώνει και το πρωτοποριακό σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων με μπουκάλια. Οι παίκτες θα μπορούν να γράφουν ingame μηνύματα σε χαρτί, να τα βάζουν σε μπουκάλια, να τα πετάνε στη θάλασσα και αυτά να εμφανίζονται στου πίνακες του MiiVerse. Μπορείτε να δείτε το trailer του Legend of Zelda: Wind Waker HD μέσα από το παρακάτω player:



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
    • 7+ pegi 7+
      • 8.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (36)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.zelda.com/windwaker/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • G3n3raL86
    • Από τους κυριότερους λόγους που θα χτυπήσω Wii U. Δεν το έχω παίξει, οπότε θα το φχαριστηθώ στα μέγιστα.

    • gamelover
    • μια απο τα ιδια...παρολο που ειχα το gamecube δεν κααφερα να το παρω...τωρα ομως ισως εχω την ευκαιρια....

    • PetrifieD-
    • Στην γενιά του GC είχα χτυπήσει PS2 και δεν το μετάνιωσα. Απλά μετάνιωσα που δεν πήρα GC και έχασα τέτοια παιχνίδια. Τουλάχιστον θα μπορέσω να παίξω αυτό στο wii u. Φαίνεται να έχουν κάνει φοβερή δουλεία στην αναδιαμόρφωση. Το παιχνίδι φαίνεται ωραίο σε ΗD. Αυτό με τα μπουκάλια έχει πλάκα :)

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Στο gamecube είναι έπος το συγκεκριμένο,πολύ όμορφα γραφικά και ταξιδιάρικη μουσική,θα είναι μια χρυσή ευκαιρία για όσους δεν έχουν gamecube και δεν το έπαιξαν να το δοκιμάσουν και να ταξιδέψουν μαζί με τον link και την βάρκα του :)

    • darksouls
    • το καλυτερο ζελντα για μενα (μαλλον επειδη ηταν κ το 1ο ολοκληρωμενο μου)
      μην σας ξενιζει το καρτουνιστικο στυλ του.ηταν ενα απο τα διαμαντια του κύβου κ στο wii u φαινεται να κανανε εξαιρετικη δουλεια!
      για μενα το στορυ του παιχνιδιου καλύτερο κ απο του ocarina.... (μην πεσετε να με φατε,χαχααχχααχ)

    • alex4444
    • Τι θυνηθηκα τωρα! Τα καρτουνιστικα γραφικα που τοσο ειχαν χλευαστει πριν δουμε gameplay demo... Art direction απο αλλο πλανητη για ενα ακομη Ζελντα, ειναι να απορεις ως ποτε θα βγαζουν λαγους απο το καπελο!

    • gamelover
    • συμφωνω μαζι σου @alex4444 καποιες φορες και γω αναρωτιεμαι αυτη η νιντεντο πως καταφερνει και εχει τοσους τιτλους τοσα χρονια και ομως καταφερνει πολλες φορες να τους πηγαινει ενα τσακ πιο περα....σιγουρα οχι ολους και παντοτε αλλα τις περισσοερες φορες ναι....

*