Εσείς θα το πάρετε το παιχνίδι;
Εσείς θα το πάρετε το παιχνίδι;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 11/10/12
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
Το αμερικανικό GameStop άρχισε ήδη να δέχεται προ-παραγγελίες στο ηλεκτρονικό του κατάστημα για το Grand Theft Auto V, ενώ μάλιστα αποκάλυψε πως η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού είναι η 1η Μαρτίου 2013.




Oh yes.
δεν θα το παρω γιατι ειναι το πιο βαρετο παιχνιδι ολων των εποχων
2 more please :D
Καλύτερα να πάρεις το GTA:San Andreas, που είναι σιγουρά ένα από τα καλύτερα video games όλων των εποχών.
GTA: San Andreas και τίποτα άλλο!
Θα το πάρω και μάλιστα τη συλλεκτική, εφ'όσων δεν έχει μόνο multiplayer DLC, μιας και δεν είμαι fan του multiplayer, γενικότερα. Πίστευα πως θα βγει τον Μάϊο του 2013, αλλά και τον Μάρτιο να είναι, ούτε απέχει πολύ, αλλά ούτε και με χαλάει! :-Ρ
Day one εννοείται!!
και ποιος δεν θα το παρει...
Έτσι θα πάει η φάση μέχρι την κυκλοφορία του. Θα ψαχνόμαστε πότε και πως.
H Rockstar είναι μανούλα σε κάτι τέτοια. Teaser to the core.
@nero έλα που η R* δεν είναι πίσω από τις φήμες! Απλά τώρα θα αρχίσει ο καθένας να λέει το μακρύ του και το κοντό του! ;)