Επίσης, η αλλαγή και η άφιξη των νέων κονσολών θα προβληματίσει αρκετά τον ίδιο, καθώς οι developers θα πρέπει να αποφασίσουν για ποιά γενιά θα δημιουργούν παιχνίδια, χωρίς να γνωρίζουν πότε και πόσοι gamers θα αγοράσουν τα καινούργια συστήματα.
Επίσης, η αλλαγή και η άφιξη των νέων κονσολών θα προβληματίσει αρκετά τον ίδιο, καθώς οι developers θα πρέπει να αποφασίσουν για ποιά γενιά θα δημιουργούν παιχνίδια, χωρίς να γνωρίζουν πότε και πόσοι gamers θα αγοράσουν τα καινούργια συστήματα.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




αρχισαμε...
Οτι νανε..
Ντάξει σιγά, γλυτώνουν τα bugs. ΜΙα χαρά.
Bασικά καμια κονσόλα δεν είναι ικανή να τρέξει παιχνίδια της Bethesda, γιατί πολύ απλά η Bethesda είναι ανίκανη να τα αναπτύξει σωστά.
Δεν θα συμφωνήσω ner0 μαζί σου αφού μετά από 250 patch παίζουν σχεδόν καλά!!!!
Δεν ξερω για εσας αλλα εμενα με θλίβει να μην δω στο wii-u ενα skirim..
@T_K_L_L_LUIGI Ναι το ξέχασα, συγχώρεσε :P
Ώπα ώπα! Παιδιά του enternity, έχει παραγίνει το κακό με την παραπληροφόρηση! Εδώ και μέρες ανεβαίνουν νέα ως επιβεβαιωμένα ενώ είναι ακόμα φήμεςκαι αυτό το νέο εδώ πέρα είναι τελείως λάθος. Δεν ειπώθηκε ποτέ κάτι τέτοιο από τη Bethesda!
Αυτό που ειπώθηκε ήταν ότι το Wii δεν μπορούσε να τρέξει(support, βασικά) τα παιχνίδια της εταιρείας και ότι δεν είναι ακόμα σίγουροι για το WiiU...Αλλάξτε το κείμενο, είναι λάθος!
Φίλτατε chased, έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά προφανώς στην βορά clicks τα πάντα θυσιάζονται....
αν προκειται για την συνεντευξη που εγινε πρις καποιες μερες,εχω κ εγω την αισθηση (χωρις να ειμαι 100% σιγουρος) πως δεν ειπωθηκε κατι οπως το γραφετε εδω....
απλως ειναι επιφυλακτικοι με το wii u,το βρισκω λιγο εως πολυ χαζο να δηλωσει μια εταιρεια οτι μια πλατφορμα δεν ειναι ικανη να τρεξει τα παιχνιδια της.πολύ υποτιμητικο κ για την κονσολα κ για την ιδια την εταιρεια που το λεει.
Ο ισχυρισμός περί clicks είναι το λιγότερο αστείος... Και αποδεικνύεται με αριθμούς. Ελπίζω να μην κάναμε και τεράστιο κακό στο Beyond με το άρθρο του Γιάννη στα blogs...
Εγώ πάντως δεν το είπα με κακή έννοια. Απλά είδα το λάθος και θέλησα να το διορθώσω.
Ούτε fanboys, ούτε κυνήγι για clicks και λοιπά.
Απλά νομίζω πρέπει να δίνεται λίγη περισσότερη προσοχή.
@Shrink
Αν ήταν προσπάθεια για clicks, ο τίτλος θα ήταν έτσι, αλλά το κείμενο θα έλεγε την αλήθεια. Εδώ, συμφωνούν και τα δύο μεταξύ τους, οπότε πιστεύω έγινε απλά ένα λάθος. Αυτό.
"Wii U doesn’t currently ‘fit’ with Bethesda’s titles, VP of PR and marketing Pete Hines has revealed in a new interview." Από vg247.com.
Όταν συντάχθηκε το κείμενο, στην ίδια είδηση από το vg247.com έγραφε "Wii U doesn't support Bethesda's titles...".
Και πάλι, με τη διόρθωση από το vg247.com, η είδηση που έγραψα δεν είναι ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση παραπληροφόρηση.
Πίσω από τις λέξεις της εταιρίας:
"Τα παιχνίδια μας είναι τέτοια που πριν κυκλοφορήσουν στην αγορά, επειδή οι game tester μας είναι του (_|_) , χρειάζονται 2-3 patch των 5 -6 giga έκαστο οπότε δεν βολεύει το Wii U γιατί αν και έχει υποστήριξη σκληρού δίσκου, ο χρήστης έχει default σκληρό μόνο 8GB. Οπότε θα φάμε καμια μήνυση από κανα χρήστη για unplayable game και δεν λέει...."
Τι λέτε ρε παιδιά; Θέλετε κι εσεις που θα πάρετε U βάσανα;
Οι άνθρωποι δεν μπορούν να γράψουν για το PS3..