Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Χωρίς παιχνίδια της Bethesda το Wii U

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο αντιπρόεδρος marketing της Bethesda Pete Hines δήλωσε πως η εταιρεία δε θα ασχοληθεί με τη νέα κονσόλα της Nintendo, καθώς το Wii U δεν είναι ικανό να υποστηρίζει τα παιχνίδια της Bethesda. Σύμφωνα με τον Hines, το ίδιο συνέβη και με το Wii, ενώ για τη νέα γενιά συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας δήλωσε πως δεν πιστεύει ότι χρειάζεται ακόμα, καθώς υπάρχουν πολλές βελτιώσεις που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι developers στα παιχνίδια τους, σε όλους τους τομείς, ακόμα και στην τρέχουσα γενιά.



Επίσης, η αλλαγή και η άφιξη των νέων κονσολών θα προβληματίσει αρκετά τον ίδιο, καθώς οι developers θα πρέπει να αποφασίσουν για ποιά γενιά θα δημιουργούν παιχνίδια, χωρίς να γνωρίζουν πότε και πόσοι gamers θα αγοράσουν τα καινούργια συστήματα.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ner0
    • Bασικά καμια κονσόλα δεν είναι ικανή να τρέξει παιχνίδια της Bethesda, γιατί πολύ απλά η Bethesda είναι ανίκανη να τα αναπτύξει σωστά.

    • Chased
    • Ώπα ώπα! Παιδιά του enternity, έχει παραγίνει το κακό με την παραπληροφόρηση! Εδώ και μέρες ανεβαίνουν νέα ως επιβεβαιωμένα ενώ είναι ακόμα φήμεςκαι αυτό το νέο εδώ πέρα είναι τελείως λάθος. Δεν ειπώθηκε ποτέ κάτι τέτοιο από τη Bethesda!

      Αυτό που ειπώθηκε ήταν ότι το Wii δεν μπορούσε να τρέξει(support, βασικά) τα παιχνίδια της εταιρείας και ότι δεν είναι ακόμα σίγουροι για το WiiU...Αλλάξτε το κείμενο, είναι λάθος!

    • darksouls
    • αν προκειται για την συνεντευξη που εγινε πρις καποιες μερες,εχω κ εγω την αισθηση (χωρις να ειμαι 100% σιγουρος) πως δεν ειπωθηκε κατι οπως το γραφετε εδω....
      απλως ειναι επιφυλακτικοι με το wii u,το βρισκω λιγο εως πολυ χαζο να δηλωσει μια εταιρεια οτι μια πλατφορμα δεν ειναι ικανη να τρεξει τα παιχνιδια της.πολύ υποτιμητικο κ για την κονσολα κ για την ιδια την εταιρεια που το λεει.

    • Sephiroth
    • Ο ισχυρισμός περί clicks είναι το λιγότερο αστείος... Και αποδεικνύεται με αριθμούς. Ελπίζω να μην κάναμε και τεράστιο κακό στο Beyond με το άρθρο του Γιάννη στα blogs...

    • Chased
    • Εγώ πάντως δεν το είπα με κακή έννοια. Απλά είδα το λάθος και θέλησα να το διορθώσω.
      Ούτε fanboys, ούτε κυνήγι για clicks και λοιπά.
      Απλά νομίζω πρέπει να δίνεται λίγη περισσότερη προσοχή.

      @Shrink

      Αν ήταν προσπάθεια για clicks, ο τίτλος θα ήταν έτσι, αλλά το κείμενο θα έλεγε την αλήθεια. Εδώ, συμφωνούν και τα δύο μεταξύ τους, οπότε πιστεύω έγινε απλά ένα λάθος. Αυτό.

    • KopaTzis
    • "Wii U doesn’t currently ‘fit’ with Bethesda’s titles, VP of PR and marketing Pete Hines has revealed in a new interview." Από vg247.com.

      Όταν συντάχθηκε το κείμενο, στην ίδια είδηση από το vg247.com έγραφε "Wii U doesn't support Bethesda's titles...".

      Και πάλι, με τη διόρθωση από το vg247.com, η είδηση που έγραψα δεν είναι ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση παραπληροφόρηση.

    • Volga
    • Πίσω από τις λέξεις της εταιρίας:
      "Τα παιχνίδια μας είναι τέτοια που πριν κυκλοφορήσουν στην αγορά, επειδή οι game tester μας είναι του (_|_) , χρειάζονται 2-3 patch των 5 -6 giga έκαστο οπότε δεν βολεύει το Wii U γιατί αν και έχει υποστήριξη σκληρού δίσκου, ο χρήστης έχει default σκληρό μόνο 8GB. Οπότε θα φάμε καμια μήνυση από κανα χρήστη για unplayable game και δεν λέει...."

    • teras
    • Τι λέτε ρε παιδιά; Θέλετε κι εσεις που θα πάρετε U βάσανα;
      Οι άνθρωποι δεν μπορούν να γράψουν για το PS3..

*