Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Ανακοινώθηκε και επίσημα, επιβεβαιώνοντας τις φήμες. Το Xbox One θα κυκλοφορήσει σε 21 χώρες ανά τον κόσμο το φετινό Νοέμβριο και θα κοστίζει 499 ευρώ / 499 δολάρια / 429 £.
Θα το αγοράσετε first day ή θα περιμένετε να το αποκτήσετε μέσα στο 2014;
600 ευρουλάκια τουλάχιστον, για να μη πω και παραπάνω.... 500 κοστολογείτε μόνο η κονσόλα. Βάλτε και τα επιπλέον περιφεριακά η τα παιχνίδια που θα συνοδεύουν τα νεα πακέτα..... Το ίδιο θα υσχύει και με το PS4 ... Οσοι προγραμματίζουν αγορά νέας κονσόλας, ας έχει στη τσέπη του κανά 600αρι λοιπόν, για να είναι σίγουρος !!! :-))))
Ε καλά και η τιμή μας πειράζει λίγο αλλά πρέπει να δούμε και τιμολόγηση παιχνιδιών. Έκει φεύγουν τα πολλά συνήθως. Ειδικά με τη νέ πολιτική για τα μεταχειρισμένα
ε ρε γλεντια οταν ελεγα εγω τοσο θα κανει πεφτανε να με φανε σε διαφορα sites...χαχαχα να δω τωρα τι θα πουν οσους πειραζε η τιμη του wii u ....α ναι οτι εχει τεχνολογιαααααα αχαχαχαχαχα.
M'αρέσει αυτή η λογική 499 ευρώ / 499 δολάρια !
Όπως με το μπουκαλάκι νερό 50 δραχμές / 50 λεπτά (170 δραχμές) !
499 ευρώ = 658 δολάρια ή 499 δολάρια = 378 ευρώ !
Και τα δύο μαζί δεν γίνεται ! Δεν μιλάμε για MS points,μιλάμε για πραγματικά χρήματα !
Κονσόλα, παιχνίδι και ετήσια συνδρομή βγαίνει πάνω από 600€.
Battlefield, Witcher και Titanfall θα βγουν και σε PC. Βρείτε μου ένα λόγο για αγοράσω το X1.
Και όχι, δεν θα παίξω Forza με χειριστήριο.
Το WiiU στην Αμερική όταν βγήκε έκανε 299 δολάρια η απλή έκδοση και Ελλάδα 320 ευρώ άρα υπολογίστε κάτι παραπάνω από τα 500 ευρώ το xbox one στην Ελλάδα! Και λέω εγώ τώρα με όλα αυτά τα κακούδια που έχει το xbox one και με μια τέτοια τιμή που στις καλύτερες εποχές, βλέπε 2005/6 ότι είχε 600 ευρώ δεν πήγαινε βήμα πως περιμένουν τώρα να αλλάξει αυτό που είναι ποιο δύσκολα τα πράγματα να δώσουν τα κομμάτια που θέλουν ???
Και μερικοί λέγανε ότι το Wii U ήταν (και είναι) ακριβό. Τι να πω; βέβαια για να αναπτύξει όλα αυτά τα κλειδώματα κόστισε κάτι παραπάνω άρα λογικό. Πάντως την τιμή την περιμέναμε. Αν και εγώ πιστεύω ότι θα έρθει γύρω στα 550-600 ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Πάντως είναι ακριβή αγορά αν αναλογιστεί κανείς και την συνδρομή στο Xlive αλλά και όλους τους περιορισμούς.
καλα αστα τα παλικαρια της βουλης...καλα περνανε αυτοι..δεν καταλαβαινουν κριση...και εκτος αυτου αστους μην παρει το αυτι τους για καινουργιες κονσολες και μας βαλλουν κανα χαρατσι και εκει.....
σσσσσσ!!
Αυτή η μετατροπή 499$ = 499 ευρώ πρέπει να σταματήσει... Ελεος δηλαδή... Εγώ την περίμενα την τιμή και δεν σοκαρίστηκα καθόλου! Αν και είχε ακουστεί οτι θα έκανε 499$ όλοι ελπίζαμε οτι σε ευρώ θα ήταν 385! Μάταια όμως γιατί κάποια κόμπλεξ δεν ξεπερνιούνται. Στο μεταξύ οι Αγγλοί ξέρουν απο μαθηματικά και την κάνουν κανονικά την μετατροπή :P
Οταν κυκλοφορησε η απλη εκδοση του wiiu στα 320 και η πιο καλη με το zombiu + χεριστηριο + αλλα καλουδια στα 400 ολοι το εκραζαν. δε βλεπω κανενα να κραζει τωρα τη MS... που πηγε την τιμη στα 500 χωρις περιφερειακα πλην χειριστηριου και νεου κινεκτ ισως...
Παιδιά πρίν λίγο είδα και γω την τελική εμφάνιση του Playstation 4 και μπορώ να πώ πως με χάλασε.
1) Άσχημη κοψιά & 2) Επιμένουν στο χειριστήριο να μην βάζουν wifi όπως του xbox one.
Ελπίζω τουλάχιστον στην δεύτερη εμφάνιση του ps4 να το αλλάξουν όπως με το ps3 που το κάνανε ποιό λεπτό.
Τελικα 500αρα ε;Μαλλον τοσο θα κανει και το PS4.Με βλεπω να παιζω PS3 για ακομα 3 χρονακια.
Εντάξει, κάπου εκεί περιμέναμε πιστεύω.
Ισχυει, καμια εκπληξη στην τιμη.
αναμενομενο...για να δουμε τον ανταγωνισμο
Ως φαν του Playstation,αν και εχω xbox και 360 λογικα θα αγορασω το ps4
Αναμενόμενη τιμή,469 λέγαμε αλλά άλλα είναι που μας πειράζουν περισσότερο και όχι η τιμή...
600 ευρουλάκια τουλάχιστον, για να μη πω και παραπάνω.... 500 κοστολογείτε μόνο η κονσόλα. Βάλτε και τα επιπλέον περιφεριακά η τα παιχνίδια που θα συνοδεύουν τα νεα πακέτα..... Το ίδιο θα υσχύει και με το PS4 ... Οσοι προγραμματίζουν αγορά νέας κονσόλας, ας έχει στη τσέπη του κανά 600αρι λοιπόν, για να είναι σίγουρος !!! :-))))
Ε καλά και η τιμή μας πειράζει λίγο αλλά πρέπει να δούμε και τιμολόγηση παιχνιδιών. Έκει φεύγουν τα πολλά συνήθως. Ειδικά με τη νέ πολιτική για τα μεταχειρισμένα
ε ρε γλεντια οταν ελεγα εγω τοσο θα κανει πεφτανε να με φανε σε διαφορα sites...χαχαχα να δω τωρα τι θα πουν οσους πειραζε η τιμη του wii u ....α ναι οτι εχει τεχνολογιαααααα αχαχαχαχαχα.
η τιμη ειναι οκ παντως.κ γω λογικα θα συνεχισω ομως με το ps3 προς το παρον
M'αρέσει αυτή η λογική 499 ευρώ / 499 δολάρια !
Όπως με το μπουκαλάκι νερό 50 δραχμές / 50 λεπτά (170 δραχμές) !
499 ευρώ = 658 δολάρια ή 499 δολάρια = 378 ευρώ !
Και τα δύο μαζί δεν γίνεται ! Δεν μιλάμε για MS points,μιλάμε για πραγματικά χρήματα !
8a doume tora ean 8a to paroume pantos ego to eida live
Παλι 1 ευρω=1 δολαριο ε??
Οσο για την τιμη που ειναι εκεινοι οι οικονομικοι αναλυτες που ελεγαν για κατω απο 400 ευρω οεο?
Πιο ενδιαφέρον θα είναι η τιμή των παιχνιδιών !
Το περιμενα 50€ κατω ειναι η αληθεια... αλλα οπως και να εχει, ολες οι κονσολες μετα απο εναν χρονο.
καλά, ας έρθει πρώτα Ελλάδα το Νοέμβρη (που δε το βλέπω) και το συζητάμε...
Κονσόλα, παιχνίδι και ετήσια συνδρομή βγαίνει πάνω από 600€.
Battlefield, Witcher και Titanfall θα βγουν και σε PC. Βρείτε μου ένα λόγο για αγοράσω το X1.
Και όχι, δεν θα παίξω Forza με χειριστήριο.
Το WiiU στην Αμερική όταν βγήκε έκανε 299 δολάρια η απλή έκδοση και Ελλάδα 320 ευρώ άρα υπολογίστε κάτι παραπάνω από τα 500 ευρώ το xbox one στην Ελλάδα! Και λέω εγώ τώρα με όλα αυτά τα κακούδια που έχει το xbox one και με μια τέτοια τιμή που στις καλύτερες εποχές, βλέπε 2005/6 ότι είχε 600 ευρώ δεν πήγαινε βήμα πως περιμένουν τώρα να αλλάξει αυτό που είναι ποιο δύσκολα τα πράγματα να δώσουν τα κομμάτια που θέλουν ???
21 χωρες δυσκολα να ειναι κ η ελλαδα σε αυτες
Σύμφωνα με το gamespot δεν είμαστε στις 21 χώρες.
ΕΛΑ ΑΛΕΚΟΟΟΟΟΟΟ !!!! ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ;;;;;;;;;;;;
ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Δεν θα το αποκτήσω καθόλου. Θα προτιμήσω το ps4 που είναι πιο δυνατό!
Και μερικοί λέγανε ότι το Wii U ήταν (και είναι) ακριβό. Τι να πω; βέβαια για να αναπτύξει όλα αυτά τα κλειδώματα κόστισε κάτι παραπάνω άρα λογικό. Πάντως την τιμή την περιμέναμε. Αν και εγώ πιστεύω ότι θα έρθει γύρω στα 550-600 ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Πάντως είναι ακριβή αγορά αν αναλογιστεί κανείς και την συνδρομή στο Xlive αλλά και όλους τους περιορισμούς.
first day παιδιά τι να λέμε τώρα!
Έρχεται το Νοέμβριο το Xbox One ........Εγώ λέω να πάει από κει που ήρθε.
Χbox go home.
Ouch, 500 η κονσόλα + 120 τουλάχιστον 2 παιχνίδια + κανά 60άρι 2ο controller = 680 ευρώ minimum τιμή. Δε νομίζω MS.
Χbox εφαγες Χ!
Ένα 50άρικο κάτω θα ήταν καλά. Δυστυχώς φταίει και το Kinect, ας εξελιχθεί τουλάχιστον σε κάτι παραπάνω από gimmick.
δεν το περίμενα και πιο κάτω.το ps3 την πρώτη μέρα ήταν πιο ακριβό.
ΝΑ πω και κάτι άλλο η σιωπή του κοινού όταν ανακοίνωσαν την τιμή ήταν όλα τα λεφτά.
http://www.youtube.com/watch?v=B2zslQ9PWPQ
Μακάρι τα "παλικάρια" στη Βουλή να μας επιτρέψουν να το πάρουμε...
καλα αστα τα παλικαρια της βουλης...καλα περνανε αυτοι..δεν καταλαβαινουν κριση...και εκτος αυτου αστους μην παρει το αυτι τους για καινουργιες κονσολες και μας βαλλουν κανα χαρατσι και εκει.....
σσσσσσ!!
Αυτή η μετατροπή 499$ = 499 ευρώ πρέπει να σταματήσει... Ελεος δηλαδή... Εγώ την περίμενα την τιμή και δεν σοκαρίστηκα καθόλου! Αν και είχε ακουστεί οτι θα έκανε 499$ όλοι ελπίζαμε οτι σε ευρώ θα ήταν 385! Μάταια όμως γιατί κάποια κόμπλεξ δεν ξεπερνιούνται. Στο μεταξύ οι Αγγλοί ξέρουν απο μαθηματικά και την κάνουν κανονικά την μετατροπή :P
ps4 399$ δολαρια... Αυτη ειναι τιμη!!!
399€ το PS4!
Οταν κυκλοφορησε η απλη εκδοση του wiiu στα 320 και η πιο καλη με το zombiu + χεριστηριο + αλλα καλουδια στα 400 ολοι το εκραζαν. δε βλεπω κανενα να κραζει τωρα τη MS... που πηγε την τιμη στα 500 χωρις περιφερειακα πλην χειριστηριου και νεου κινεκτ ισως...
Παιδιά πρίν λίγο είδα και γω την τελική εμφάνιση του Playstation 4 και μπορώ να πώ πως με χάλασε.
1) Άσχημη κοψιά & 2) Επιμένουν στο χειριστήριο να μην βάζουν wifi όπως του xbox one.
Ελπίζω τουλάχιστον στην δεύτερη εμφάνιση του ps4 να το αλλάξουν όπως με το ps3 που το κάνανε ποιό λεπτό.
μας ενοιαξε..