O διευθύνων σύμβουλος της ΕΑ, Peter Moore, δήλωσε πως η εταιρεία δεν πλησίασε ποτέ τις Sony και Microsoft για να θέσουν σε εφαρμογή το μπλοκάρισμα των μεταχειρισμένων τίτλων στα συστήματά τους. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «ως διευθύνων σύμβουλος της ΕΑ σας διαβεβαιώνω πως η ΕΑ ουδέποτε πίεσε επιθετικά τις εταιρείες των συστημάτων νέας γενιάς για την υιοθέτηση τέτοιας πολιτικής, σχετικά δηλαδή με το αν θα επιτρέπουν τη χρήση μεταχειρισμένων τίτλων ή όχι. Αντιθέτως, είμαι υποστηρικτής των μεταχειρισμένων αφού συντελούν στη διατήρηση ενός πιο υγιούς οικοσυστήματος μεταξύ των καταναλωτών αφενός και αφετέρου, η βιομηχανία διακίνησης μεταχειρισμένων συμβάλλει στη διατήρηση χαμηλών τιμών και ευνοεί καταστήματα όπως το GameStop, το οποίο είναι και σημαντικός συνεργάτης της ΕΑ». Επιπλέον, ο Moore δήλωσε πως η εταιρεία πρόσφατα αναθεώρησε τις απόψεις της για την πολιτική του Online Pass στους τίτλους, θεωρώντας πως το μόνο που καταφέρνει είναι, τελικά, να συγχύσει τον καταναλωτή.

Μετά τους περιορισμούς που ανακοίνωσε η Microsoft για τους μεταχειρισμένους τίτλους αλλά και την πρόσφατη ανακοίνωση της Sony πως δεν πρόκειται να θέσει κανέναν απολύτως περιορισμό στη χρήση μεταχειρισμένων ή στο συνεχές offline gaming, η τροπή που παίρνουν τα γεγονότα αλλά και οι ανακοινώσεις από μεγάλες εταιρείες, όπως η ΕΑ, προκαλούν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Κινήσεις εντυπώσεων, αλλαγή στρατοπέδου ή μήπως τελικά οι εταιρείες άρχισαν να υπολογίζουν (και ίσως να φοβούνται) τελικά την κινητήριο δύναμη της βιομηχανίας, τους ίδιους δηλαδή τους παίκτες; Εσείς τι πιστεύετε;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Δεν παλευονται!Χαχαχα!Οτι να'ναι!
Αφού μας διαβεβαιώνεις...
Kωλοτουμπα θα το ελεγα εγω! Οι ιδιοι που δημιουργησαν τα Οnline pass, τωρα ειναι υποστηρικτες των μεταχειρισμένων; Ναι καλα μας πεισατε ειμαι συγορος οτι κατι αλλο θα σκεφτουν
Τη καλή εταιριούλα... αγιοι ανθρωποι !!!
ουτε ο μελισανιδης δεν εκανε τετοια τουμπα πανε για 10 χρυσα.... Αν και δεν το λεγαν το αφηναν ,το αφηναν κανάν κινησεις που το προετοίμαζαν, αλλα τελικά η αντιδραση ηταν πολύ μεγαλύτερη απο οτι περίμεναν και το άλλαξαν.
μια ακουμε αυτα μια τα αλλα...χθες ειδα δλδ οτι αυτο που ειπε η Sony για τα μεταχρισιμενα οτι θα παιζει ισχυει μονο για τους δικους της τιτλους και οτι υπολοιποι publishers θα διαλεγουν οι ιδοιοι αν θα επιτρεπουν τα μεταχειρισμενα ή οχι lol...η κατασταση αυτη τη στιγμη ειναι κωμικοτραγικη
Οτι αν αν δεν αλλάξει πολιτική η MS, το PS4 θα κάνει χρυσές δουλειές!!
Δεν άφηναν τα πράγματα ως είχαν; Πήγαιναν για τα πολλά τώρα θα χάσουν και τα λίγα. Όταν όμως τέτοιες εταιρίες τις διαχειρίζονται χαρτογιακάδες που το μόνο που ξέρουν είναι ότι τον επόμενο μήνα πρέπει να δειξουν περισσότερα κέρδη, αυτά είναι τα τραγικά αποτελέσματα.
Σίγουρα θέλουν το Οnline pass αλλά το να μην υπάρχουν μεταχειρισμένα δεν βγάζει νόημα..
Λαικισμος στα ορια της βλακειας
Θα ελεγε τα ιδια αν η Sony εκανε οτι και η Μs??
Δεν νομιζω...
ΕΑ και MS ξεροκαταπινουν και κανουν γαργαρες δεν πειραζει θα τους κανουν καλο στο λαιμο.
Μου θυμίζουν πολιτικό η συγκεκριμένη εταιρία,άλλα λέει και άλλα κάνει!!!
Όπως και να χει, άλλη μια ήττα της ms..
χαχαχα ασε μας μωρε EA! Μου θυμιζει τυπο στο δρομο που ειδε μπροστα του καυγα(στην περιπτωση μας μονομερη) και εκανε στην ακρη μην τον παρει καμια αδεσποτη
Η ΕΑ βασικα ειδε απο πρωτο χερι οτι ειναι καλυτερα να αφησεις την αγορα ως εχει.
Κωλοτούμπα,τριπλού φλιπ με διπλό τόλουπ !
ipostirizoume kai panta ipostirizame ta metaxirismena...dilose i eteria pou evale ONLINE PASS se ena game pou den exei TIPOTA ONLINE...wow
Mallon katalavan oti i sinergasia tous me tin Microsoft apetixe patagodos gia tin nea genia mias kai dixni oti kaneis den 8a agorasi ta xboxOne logo tis idias politikis kai prospa8i na tin kanei me elafra pidimatakia...
Τι γίνεται ρε παιδιά??? Από τους Έλληνες πολιτικούς εκπαιδεύονται??
"ο Moore δήλωσε πως η εταιρεία πρόσφατα αναθεώρησε τις απόψεις της για την πολιτική του Online Pass στους τίτλους, θεωρώντας πως το μόνο που καταφέρνει είναι, τελικά, να συγχύσει τον καταναλωτή."
ε ναι γιατι ειχαν σκοπο να καταφερουν να του τα φανε χοντρα και να μη μιλαει κι'ολας!!
Μην ανησυχείτε βρε παιδιά!
Απλά, το διάλειμμά τους κάνουν τα παλικάρια... Σε λίγο θα έχουμε νέο γύρο...
ΕΑ? Πού είσαι? Να σου πω, όπως έρχεσαι πάλι, φέρε και λίγη βαζελίνη! Η άλλη μας τελείωσε!