
Μάλιστα πριν λίγο καιρό η Capcom είχε δηλώσει πως θα περιμένει τις αντιδράσεις από το Resident Evil: Revelations στις κονσόλες και τα PC για να πάρει τις αποφάσεις της για το μέλλον της σειράς. Όπως και να έχει θα μάθουμε τι πραγματικά ισχύει με το Resident Evil 7 σε λίγες ημέρες στην Ε3.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Μακάρι να αλλάξουν στυλ και να το κανουν οπως παλια...horror και οχι shooter οπως ειναι τωρα.
Σαν πολυ δεν βιαζονται ? Αμα ειναι να το κανουν σαν τα παλια Resi δεν εχω προβλημα !
Πολύ νωρίς για res. ev.7, δεν είναι;
Ευτυχως... πιστευω να καταλαβατε!
Aς το καθυστερήσουν λίγο δεν θα βλάψει κανέναν μας.
αφού φέτος βγάλανε το 6 και το revelations.καλύτερα να το αργήσουν λίγο ώστε να μην έχουμε τα ίδια αποτελέσματα με το 6...
Συμφωνώ με τον korko. Ας ξεκουραστούνε τα παιδιά και απ το 14 βλέπουμε.
Μέχρι τότε (The evil with in).