Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πιθανή αποκάλυψη του The Witcher 3

Μετά την ανακοίνωση του Cyberpunk 2077, η CD Projekt RED αποφάσισε να μεγαλώσει την αναμονή και για έναν ακόμη τίτλο της, ο οποίος φαίνεται να είναι η συνέχεια του επιτυχημένου franchise The Witcher, το The Witcher 3.



Αυτό προκύπτει άλλωστε και από ένα νέο post που ανέβασε η εταιρία στο επίσημο site του μαζί με την παραπάνω εικόνα, για την οποία βέβαια δεν αποκάλυψε τίποτα άλλο, πέραν του ότι σύντομα θα υπάρξουν περαιτέρω πληροφορίες. Το εν λόγω post μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • majorfox
    • ελπιζω να βγει για τις επομενες κονσολες για να ειναι 1000 φορες καλυτερο.

    • Mithrantir
    • Αν βγεί σε κονσόλες, καλό θα είναι να έχει λιγότερα τεχνικά προβλήματα από αυτά του 2 στο xbox.

    • Mithrantir
    • Δε μας λες να γελάσουμε και μεις, μιας και δε γελάς με την είδηση?

    • Scott_Pilgrim
    • Γιατί μόνο σε XBOX; Επειδή η MS δεν σας βγάζει αρκετά exclusives τελευταία εμείς φταίμε; Έχει ανακοινωθεί πως θα είναι προ πολλού σε κονσόλα της SONY και της MS το W3 οπότε κανένα πρόβλημα.

    • Volga
    • Στο υφος του Drosanto..
      Ελπίζω να βγει μόνο σε PC και το XBOX να το γράψουν στα παλιά τους παπούτσια.. :D

    • Shepard
    • Φιλοφρονησεις βλέπω! :Ρ

      Θα δώσει πονο η ετιαρία! Θα βγει εκει όπου θα πληρώσουν καλύτερα! Οταν έχεις μικρο αριθμό καταναλωτών λόγω έας κονσόλας, εφόσον θες exclusives, πληρώνεις!

      Το καλύτερο είναι να βγει σε όλες ωστε να το ευχαριστηθούν όλοι οι gamers!

    • majorfox
    • @Shepard στο πρωτο σωστο αλλα αυτο που λες να βγει σε ολες να το χαρουν ολοι ειναι λιγο, 'χαζο'' γιατι δεν υπαρχει λογος να υπαρχουν δυο κονσολες μετα .

    • dameko-doubutsu
    • Μαλλον ειμαι ο μονος που το θεωρει system seller . Εμενα λοιπον δεν με νοιαζει που θα βγει . Γιατι οπου και να βγει θα αγορασω . Αν βγει μονο σε xbox θα αγορασω xbox . Αν και στο PC ειναι σιγουρακι αλλα αποκλειεται να εχω τις απαιτησεις .

    • ner0
    • Ας βγάλουν πρώτα το 2 στο ps3, γιατί το pcάκι μου δεν είναι για πολλά και μου τρέχουν τα σάλια γι' αυτό το παιχνίδι. Το πρώτο το λάτρεψα.

    • Scott_Pilgrim
    • ner0 νομίζω αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Όχι γιατί δεν μπορούν αλλά γιατί ίσως να είναι αργά πια. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.. ;)

*