Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτο video από το remake του Godzilla

Πριν την ώρα του διέρρευσε το πρώτο teaser trailer της ταινίας Godzilla που επιστρέφει με τη μορφή remake το 2014. Οι απαιτήσεις του κοινού μετά και την προβολή του Pacific Rim είναι μεγάλες, ωστόσο το γιγαντώδες τέρας φαίνεται πως δε θα αφήσει τίποτα όρθιο στο πέρασμά του, προσφέροντας παρόμοια εμπειρία. Καταστροφές και κυνηγητό για την επιβίωση δίνουν ραντεβού στις 16 Μαϊου του 2014. Το video «μαζεύτηκε» από τα περισσότερα sites και online υπηρεσίες με τις κινήσεις της Warner, ωστόσο καταφέραμε να το ξετρυπώσουμε και σας το προσφέρουμε:




Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΗΛΙΚΙΕΣ

    16+

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    Gareth Edwards

  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ

    Aaron Taylor-Johnson, Elizabeth Olsen

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Godzilla
      • 6.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (39)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.godzillamovie.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Morfeus777
    • o Godzilla του 1998 μαρεσε..παιδι τοτε :P
      αλλα και στην τηλεοραση οταν το δειχνει, το βλεπω οποτε δεν εχω κατι καλυτερο να κανω :P

    • gamelover
    • μακάρι να είναι τόσο καλό όσο του '98.....
      Morfeus777 συμφωνώ μαζί σου....
      πάντως το ρειλεράκι ήταν καλό....το έκανε το hype του!

    • DUCKDODGERS
    • καλούτσικο το πρώτο.θα το ήθελα λιγότερο χαβαλεδιάρικο και πιο "καθαρό"στο θέμα του.ελπίζω και αυτό να είναι καλό.το πασίφικ προσωπικά το θεωρώ και αυτό καλούτσικο και όχι όπως διάβαζα super.γνώμες ωστόσο είναι αυτές.

    • Scott_Pilgrim
    • Πάντως με όλες αυτές τις καταστροφές, με την μουσική αυτή και το τον "Godzilla" να λέει από πίσω πως είναι ο καταστροφέας των κόσμων, το trailer ήταν πολύ ατμοσφαιρικό.

    • moviemagic
    • του '98 μου άρεσε πολύ κ μένα γιατί είχε πολλά κοινά με το Jurassic Park, τώρα για το καινούριο κάτι μου λέει πως θα φέρνει περισσότερο στις ιαπωνικές εκδοχές.

    • michael2380
    • καλο σημαδι.παντος το ειχανε πει και οι παραγωγοι οτι ο godzilla δε θα ειναι το μονο τερας στην ταινια!!!

    • PetrifieD-
    • Και εμένα μου άρεσε του '98. Ελπίζω να γίνει καλό και αυτό και όχι απλά ένα remake με καλύτερα εφέ. Παύλο και το δικό σας βιντεάκι το κατεβάσανε δυστυχώς και δεν το πρόλαβα :)

    • NinteNikos
    • Μπήκα στο άρθρο σήμερα να το δω ξανά και τελικά έμαθα ότι το κατέβασαν! Ευτυχώς πρόλαβα και το είδα εκείνη την μέρα!

*