
Κορυφαίοι Xbox 360 retail τίτλοι
1. Call of Duty: Black Ops II
2. Minecraft: Xbox 360 Edition
3. Halo 4
4. EA Sports FIFA Soccer 13
5. Call of Duty: Modern Warfare 3
6. NBA 2K13
7. Skyrim
8. Call of Duty: Black Ops
9. Assassin's Creed III
10. Madden NFL 13
11. Far Cry 3
12. Battlefield 3
13. Modern Warfare 2
14. GTA IV
15. Borderlands 2
16. Gears of War 3
17. Halo: Reach
18. Forza Motorsport 4
19. Forza Horizon
20. EA Sports NHL 13
Κορυφαίοι Xbox LIVE Arcade τίτλοι
1. Minecraft: Xbox 360 Edition
2. Trials Evolution
3. The Walking Dead
4. Castle Crashers
5. Trials HD
6. Retro City Rampage
7. Guardians of Middle-earth
8. Fruit Ninja Kinect
9. Sonic Adventure 2
10. Pinball FX2
11. Peggle
12. NBA JAM: On Fire Edition
13. Mortal Kombat Arcade Kollection
14. Dungeon Defenders
15. Counter-Strike: GO
16. Plants vs. Zombies
17. Super Meat Boy
18. Fez
19. Magic 2013
20. REAL STEEL
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Απλώς γελάω με τα χάλια του Halo 4.
Όταν κάποιοι τα λέγαμε...
Πράγματι. Ήρθε η δικαίωση.
Φαίνεται στη λίστα άλλωστε. Όπως και το Borderlands 2, για να είναι τόσο χαμηλά...
50 χιλιάδες παίκτες παίζουν Halo 4 τα απογεύματα. Αυτοί είναι όλοι.
Ο κόσμος έφυγε γιατί ήθελε να παίξει Halo και όχι μια ακόμη έκδοση του Call of Duty. Και σε Xbox forums αν κοιτάξεις τα ίδια λένε. Πλέον όλοι παραδέχονται ότι οι αλλαγές δεν βοήθησαν το multiplayer του Halo 4.
Εσύ θυμάμαι έλεγες (τότε) πως ήταν νωρίς να κρίνουμε τις αλλαγές. Σήμερα 2 μήνες μετά είναι η κατάλληλη στιγμή ή είναι ακόμα νωρίς?
Αυτό δεν είναι το μέρος να κάνουμε αυτή τη συζήτηση. Αν νομίζεις πως τελικά το Halo 4 ήταν τόσο κακό, άποψή σου και δεκτό. Ο καθένας μπορεί να κρίνει για αυτά που βλέπει/διαβάζει/παίζει.
Σωστά. Ας διαβάσουμε μαζί μερικά νούμερα τότε:
Halo 3 – Έως και 2 ΧΡΟΝΙΑ μετά το launch:
http://www.joystiq.com/2008/01/05/the-most-played-xbox-live-games-of-2007/
http://majornelson.com/2009/01/04/the-top-20-live-games-of-2008/
http://www.thatvideogameblog.com/2010/01/11/lives-most-popular-games-in-2009-were/
Halo Reach – ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ συνδεδεμένοι παίκτες:
Beginning of April= 149,000 concurrent user peak.
Weekend of 9/04/11= 143,000 concurrent user peak.
Weekend of 22/04/11= 135,000 concurrent user peak
Now (21/05/11)= 117,000 concurrent user peak.
Συμπέρασμα: Το Halo 3 ήταν ΠΑΝΤΑ πρώτο σε αντίστοιχες λίστες, πάντα μπροστά από τα Call of Duty. Το Halo Reach –που δεν ήταν και το καλύτερο multiplayer Halo- δεν είχε πρόβλημα έως και τον Μάιο του 2011 να κρατήσει ένα νούμερο γύρω στους 100Κ ταυτόχρονα συνδεδεμένους παίκτες.
Το Halo 4 δύο μήνες μετά το launch και μετά το πιο πρόσφατο DLC και έχει μόνο 50Κ χρήστες.
Αυτά
Επαναλαμβάνω πως αυτό δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να γίνει αυτή η συζήτηση. Όπως και να 'χει, άποψή σου και δεκτή.
Modern Warfare 2 12 Θέση?Αχχ...Μωρή παιχνιδάρα 3ων χρονών και ακόμα σκίζεις...Λίγο ακόμα και θα είσουν και πιο πάνω από το bf3...