
To 2010 ήταν μέσα στις υποψηφιότητες για τις καλύτερες σειρές του 2010 και κέρδισε το 2011 το Emmy για το Prosthetic Makeup.

Το τηλεοπτικό δίκτυο AMC ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια ενός event για δημοσιογράφους στην California πως η τρίτη σεζόν της σειράς The Walking Dead θα αποτελείται από 16 επεισόδια.
ελπιζω να μην το αφησουν στην μεση και αυτο ομως..
Μια χαρά.. η πρώτη season όμως είχε 6 επεισόδια κι όχι 13
Νομιζω η 1η σεζον ειχε 7 επεισοδια. Τεσπα,υπεροχα νεα!!! Αγαπημενη σειρα!!!
Έξι η πρώτη,13 η δεύτερη,16 η τρίτη,καλά πάμε.
Δεν ξέρω αν αυτά είναι καλά ή κακά νέα....
+1 στον silver knight.
H δευτερη σεζον παει πολυ αργα...ως βαρετα.Οποτε δεν ξερω αν αυτα ειναι καλα νέα...