
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το στέλεχος της Sony ευχαρίστησε τους fans της κονσόλας για την υποστήριξή τους.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όπως ανακοίνωσε επίσημα ο CEO της Sony Computer Entertainment Andrew House, το PlayStation 4 έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 2,1 εκατομμύρια συστήματα.
9 μερουλες ακομα....
Εμενα μου αρεσε που ελεγαν πως οι κονσολες δεν εχουν ζωη!Και το One και το 4 πανε για τρελα νουμερα πωλησεων!
13 Δεκεμβρίου θα καούμε άγρια λέμε!!!!!
Άμα είχε και καλύτερη διαθεσιμότητα το PS4 θα βλέπαμε καλύτερα νούμερα ακόμα.
ΣΚΙΣΤΕ!!!
Που να ερθουν κι οι γιορτες!
2,1 εκατ πωλησεις x $18 κερδος η Sony = $37,8 μυρια λιγο το κερδος...
Εντυπωσιακά νούμερα.Το αξίζει! ^^
13 βγενει εγω θα το παρω 17 το πολυ 18 καψιμοοο μεγαλωνει η συλλογη μου
PS1 PS2 PS3 PS4 PSP PSVITA ΠΑΜΕΕ
Πλακα εχει που η σονυ θα σπασει τα νευρα καποιων (μανατζερια,φαμπογια κλπ),σε αυτη τη γενεια και απο οτη φαινεται εχει ορεξη να τα σπασει ακομη πιο πολυ.
μιλάμε για πολύ υψηλές πωλήσεις και ειδικά αφού και το xbox one βγήκε σχεδόν την ίδια περίοδο...
ερχεται τσουναμι απο πωλησεις
Μπράβο στη Sony! Καλή συνέχεια, παιδιά! Το θέμα είναι το μετά, όχι το λανσάρισμα!
ετσι sony δωσε πονο παντα τετοια ! ο λαος απαιτει ps4 να παιχτει
Το αξιζει και με το παραπανω!!Μπραβο στην sony
Το αξίζει σίγουρα!
etsi re sony
Και αναμενονται ακομα περισσοτερες,ειμαι σιγουρη!!