Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Xbox One. If you’re gonna jump…

Ας σκεφτούμε για μια στιγμή την τυπική διαφήμιση ενός καταναλωτικού προϊόντος. Τα πράγματα που προσπαθείς να περάσεις στον καταναλωτή είναι πολύ συγκεκριμένα.  Μεταξύ άλλων, να «αποτυπώσεις» την εικόνα του προϊόντος στο μυαλό του και να προβάλεις την σαφή ανωτερότητα του. Όλοι λατρεύουν τον νικητή, σωστά; Η θέση του αουτσάιντερ και μια θεωρητική παραδοχή (έστω και σιωπηλή) ότι τα πράγματα δεν έχουν έρθει μέχρι στιγμής όπως τα περίμενες, σίγουρα δεν είναι η πλέον αναμενόμενη επιλογή για μια διαφημιστική καμπάνια. Ναι… και όχι. Επιστροφή στην βιομηχανία του gaming και πιο συγκεκριμένα στα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας.

Ο λόγος για την νέα καμπάνια της Microsoft και τα δύο διαφημιστικά spot, με μηνύματα που -παρά την εγκυρότητά τους- αποτελούν μια αμφιλεγόμενη επιλογή για την προώθηση ενός συστήματος οικιακής ψυχαγωγίας. Στο πρώτο έχουμε ένα clip με την, αν μη τι άλλο αναγνωρίσιμη, φωνή του Sylvester Stallone από το “Rocky Balboa” (2006). Εκεί, ο Rocky αναφέρει πώς το ζητούμενο δεν είναι το πόσο δυνατά μπορείς να «χτυπήσεις» αλλά το πόσο μπορείς να αντέξεις και να συνεχίσεις να «παλεύεις». Οι περισσότεροι θα θυμούνται ότι στην ταινία ο θρυλικός πυγμάχος της μεγάλης οθόνης τελικά επιβεβαίωσε τις προσδοκίες… και δεν κατάφερε να αναδειχθεί νικητής. Στο δεύτερο clip τη σκυτάλη παίρνει ο Billy Bob Thornton με ένα απόσπασμα από το “Friday Night Lights” αναφερόμενος στην τελειότητα και το πώς αυτή δεν έγκειται στη νίκη αλλά στην ειλικρίνεια και στο πως μπορείς να κοιτάξεις κατάματα τους φίλους σου και να τους πεις πως δεν υπήρχε κάτι άλλο που θα μπορούσες να κάνεις και δεν το έκανες. Και πάλι, valid point, αλλά ίσως αμφισβητήσιμη σαν επιλογή διαφημιστικού μηνύματος.

Άρα λοιπόν έχουμε από τη μία την παραδοχή ότι τα «χτυπήματα» που έχει δεχθεί η πρόταση της Microsoft είναι δυνατά, αλλά και μια ταυτόχρονη δήλωση ότι η εταιρεία παραμένει αφοσιωμένη στο όραμά της και πως θα συνεχίσει την πορεία της. Από την άλλη έχουμε μια… υπόσχεση. Πως δεν θα υπάρξει κάτι που θα μπορούσε να γίνει και δεν έγινε, πως η προσπάθεια δεν θα σταματήσει μέχρι τέλους. Αν απομακρυνθεί κανείς και δει την συνολική εικόνα, θα παρατηρήσει πως πρόκειται περί μιας παραδοχής η οποία προηγείται μιας δέσμευσης. Αλήθεια, πόσες φορές έχει παρατηρηθεί κάτι τέτοιο στην βιομηχανία του gaming;

Αυτό που επίσης δεν έχει προηγούμενο, είναι η αμεσότητα με την οποία η Microsoft αντιδρά στην κριτική, τις απαιτήσεις του κοινού και την πρόταση του ανταγωνισμού, μετά από ένα μάλλον όχι ιδανικό ξεκίνημα. H Microsoft φαίνεται πραγματικά να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να τοποθετήσει ξανά το brand της στο κέντρο της προσοχής. Το έχει κάνει ήδη στο παρελθόν, άλλωστε, με την διαδοχή του Xbox από το Xbox 360. Οι εποχές αλλάζουν, αλλά η προσπάθεια για επικράτηση παραμένει πάντα η ίδια στην αγορά - οποιαδήποτε αγορά και αν είναι αυτή.

Απομάκρυνση του Don Mattrick. Τοποθέτηση του Phil Spencer σε ρόλο ιθύνων νου ολόκληρου του τομέα Xbox. Αποδέσμευση από το Kinect. Πτώση τιμής - και μάλιστα γενναία. Ελκυστικά πακέτα για τις αγορές που ετοιμάζονται να υποδεχθούν επίσημα την κυκλοφορία του Xbox One. Όλες οι παραπάνω κινήσεις σε μια περίοδο ανακατατάξεων στο εσωτερικό της Microsoft, κάτι που δηλώνει μια δέσμευση της εταιρείας του Redmond να παραμείνει πιστή στην πλατφόρμα. Ταυτόχρονα, με την κατεύθυνση αυτή προετοιμάζεται το έδαφος για να παρουσιαστεί στο κοινό η δουλειά του Phil Harrison, η οποία βρίσκεται εδώ και δύο (και πλέον) χρόνια στο προσκήνιο.

Η «αλλαγή πλεύσης» της Microsoft διαφάνηκε από την φετινή E3, με τον Phil Spencer να κλείνει την παρουσίαση με μια δέσμευση για «περισσότερα», κάνοντας λόγο για το «νέο Xbox». Η Microsoft δείχνει να εστιάζει στον τομέα που ανέδειξε το Xbox 360 και να αλλάζει το «καλύτερα» του ανταγωνισμού, αντιπροτείνοντας το Xbox One ως την «μοναδική» πλατφόρμα στην οποία μπορεί κανείς να απολαύσει τους πολυαναμενόμενους multiplayer τίτλος. Οι ομάδες ανάπτυξης δείχνουν να ανταποκρίνονται στο «κάλεσμα», με την... μάχη των p να κοπάζει και τα αποκλειστικά IPs να βρίσκονται προ των πυλών. Επιπρόσθετα, το DirectX 12 είναι ακόμα ένα βέλος στη φαρέτρα, με τα οφέλη που θα αποφέρει στην πλατφόρμα να αφήνουν υποσχέσεις για το μέλλον.

Μετά από ένα «δύσκολο» ξεκίνημα, η Microsoft πλέον δείχνει τα δόντια της και αφήνει πίσω της την εικόνα του launch, υιοθετώντας ένα πιο επιθετικό προφίλ. Παραδέχεται πως οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος της, δεσμεύεται όμως πως η προσήλωση όμως στον στόχο της είναι σταθερή. Ακόμα και αν το αποτέλεσμα της «μάχης» δεν αποδειχθεί ευνοϊκό, η Microsoft δηλώνει πως η δεν πέσει αμαχητί. Για την εταιρεία του Redmond ο αγώνας τώρα ξεκινάει - και δεδομένου του ανταγωνισμού, προβλέπεται σίγουρα εντυπωσιακός.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
42 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • spyrousman
    • Πολύ καλό άρθρο,Connie.

      Συμφωνώ ότι η MS δεν θα παραδώσει τα όπλα και θα κάνει ότι είναι δυνατόν-μείωση τιμής xbox;- για να επανακάμψει.
      Η Gamescom είναι προ των πυλών..

    • kokouman
    • Sony talking,MS doing ! Δεν ειναι ακομα σιγουρος για το ποιο συστημα να επιλεξω, αλλα με βλεπω για One. Επειδη το One ειναι το outsider αυτης της γενιας, η MS θα προσφερει συνεχως περισσοτερα πραγματα και θα υποστηριξει το συστημα πιο πολυ για να αλλαξει την εικονα του, ενω η Sony δεν χρειαζεται να το κανει αυτο επειδη το PS4 τα παει σπουδαια. Το βασικο ομως ειναι τα exclusives και εκει παιζει καθοριστικο ρολο ο γνωστος σε ολους μας Master Chief.Πως γινεται να παιξεις εστω και μια φορα halo και να μην επιλεγεις στην συνεχεια παντα Xbox ? Οταν αγορασα το 360 αντι του PS3 το εκανα επειδη θυμομουν το τιτανοτεραστιο halo 2 που επαιζα στο πρωτο xbox και για την τρομερη υπηρεσια που ακουει στο ονομα Xbox live. Μπορει το PS+ να ειναι μια δυνατη υπηρεσια, αλλα οταν παιξεις multiplayer σε Xbox ολα σου φαινονται μικρα μετα.Οπως και να χει,μακαρι και οι 2 κονσολες να υποδεχτουν σπουδαια παιχνιδια και ακομα σπουδαιοτερες προσφορες ! Ειναι πραγματικα απιστευτο το πως σφαζονται και οι 2 εταιρειες σε αυτη τη γενια και το ποσο καλο μας εχει κανει αυτο !

    • TomTom
    • @ kokouman

      " η MS θα προσφερει συνεχως περισσοτερα πραγματα και θα υποστηριξει το συστημα πιο πολυ για να αλλαξει την εικονα του, ενω η Sony δεν χρειαζεται να το κανει αυτο επειδη το PS4 τα παει σπουδαια "

      To θέμα είναι τι θα προσφέρει.
      Αν προσφέρει υπηρεσίες παραπάνω δε νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν αν για παράδειγμα το XBOXONE παίζει mp3 ή αν έχει youtube και το PS4 όχι.
      Επίσης δεν πιστεύω πως η Sony δεν θα προσφέρει κάποια πράγματα ή δεν θα συνεχίσει να εξελίσσεται επειδή τα πάει καλύτερα από την Microsoft.

      -----

      " Το βασικο ομως ειναι τα exclusives "

      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
      Αν και η Sony μέχρι τώρα τουλάχιστον έχει δείξει ότι θα έχει περισσότερα exclusives η άποψη μου είναι τι αρέσει στον καθένα να παίζει.
      Δηλαδή σε κάποιον να του αρέσει πιο πολύ το Halo από το Uncharted ή το αντίθετο.

      Σχετικά με το Halo θέλω να αναφέρω κάτι.
      Κατά την γνώμη μου θα υπάρξει ένας μεγάλος αντίπαλος που ακούει στο όνομα Destiny.

      -----

      " Ειναι πραγματικα απιστευτο το πως σφαζονται και οι 2 εταιρειες σε αυτη τη γενια "

      Νομίζω πως αυτό γίνεται επειδή και οι 2 εταιρείες βγάλανε μαζί τις κονσόλες τους.

      -----

      " αλλα οταν παιξεις multiplayer σε Xbox ολα σου φαινονται μικρα μετα "

      Αυτό δεν το κατάλαβα και θα ήθελα να μου το εξηγήσεις όποτε θες.

    • monstermax
    • Καλό θα ήταν να αναφερθούν σημαντικά προβλήματα του X1 όπως τα always online και drm που στιγμάτισαν το σύστημα, δηλαδή πολιτικές που η Sony δεν πρόκειται να αφήσει να ξεχαστούν εύκολα αλλά θα τα υπενθυμίζει σε όλη την διάρκεια της γενιάς. Ένα σκέτο "απομάκρυνση του Don Mattrick" δεν λέει πολλά...

      Επίσης η "γενναία πτώση τιμής" αφορούσε μόνο την αγορά της Αγγλίας εφόσον θυμάμαι καλά.

      Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, οι εποχές έχουν αλλάξει από πλευράς παγκόσμιας οικονομίας και trends που είναι τελείως διαφορετικά από την προηγούμενη. Η προσπάθεια για επικράτηση παραμένει πάντα η ίδια στην αγορά - οποιαδήποτε αγορά και αν είναι αυτή αλλά αν δεν βγάζει χρήμα δεν θα κάτσουν να κάψουν τα χρήματα τους. Ειδικά σε αυτό το παγκόσμιο οικονομικό επίπεδο κάτι που το βλέπουμε στην πράξη με το vita που η Sony το έχει αφήσει σε κώμα.

      Με λίγα λόγια εκφράζω την φοβία μου πως αν για τον επόμενο χρόνο δεν τις κάτσουν τις MS οι όποιες κινήσεις που θα τις κοστίσουν σε χρήμα το οποίο εφόσον δεν το κερδίσει μέσω των πωλήσεων τότε αμφιβάλλω αν θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν το xbox division με το ίδιο σθένος. Βέβαια όλα αυτά θα φανούν σε βάθος χρόνου, για αρχή περιμένουμε να δούμε τι αποτελέσματα θα έχουν οι όποιες κινήσεις μέχρι το τέλος του χρόνου και ειδικά το τελευταίο τρίμηνο που είναι η πιο έντονη καταναλωτική περίοδος όλης της χρονιάς και κατά πως θα συνεχίσει μετέπειτα η MS. Καταλήγοντας το ερώτημα είναι εάν και κατά πόσο είναι διατεθειμένοι να κάψουν χρήμα;

    • kokouman
    • @TomTom

      - Και εγω πιστευω οτι η Sony θα κανει καλυτερο το PS4,απλα η MS θα δινει περισσοτερα οχι επειδη το θελει αλλα επειδη αναγκαστικα πρεπει να το κανει.Με αυτο εννοω πακετα οπως το MCC,προσφορες στο gold, κ.λ.π.Πραγματα που ηδη κανει δηλαδη αλλα θα το κανει σε μεγαλυτερο βαθμο.



      -Δεν γνωριζω κατα ποσο η Sony θα εχει περισσοτερα exclusives αλλα οπως πολυ σωστα λες, ειναι ολα θεμα γουστου.Αυτο με το Destiny δεν το ειχα σκεφτει ποτε και ειναι μια πολυ ευστοχη παρατηρηση.Η 343 πραγματικα εχει μεγαλο φορτιο στις πλατες της, γιατι τωρα με το Destiny ο πηχης εχει ανεβει πολυ ψηλα και το παιχνιδι εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις.



      -Αυτο με το live ηταν λαθος μου και δεν το διατυπωσα σωστα,αρα φυσικο να μην καταλαβεις. Εννοω οτι το community στο Xbox ειναι καλυτερο αφου συμφωνα με λεγομενα χρηστων του PS, το online ειναι γεματο με μικρα παιδακια και ενα πολυ ασχημο community γενικοτερα που χαλαει την εικονα του συστηματος. Επισης εννοω οτι το xbox live δεν εχει πεσει ποτε ενω το PSΝ νομιζω επεσε ακομα και στο PS4.Τελος εννοω οτι το Xbox Live ειναι μια πολυ πιο ισχυρη υπηρεσια αφου στους server προκυπτει σπανια καποιο προβλημα με το lag.

    • PostMort3m
    • @kokouman Το Xbox Live δεν έχει πέσει ποτέ; Μάλλον ξεχνάς τα πολύ πρόσφατα γεγονότα με το marketplace να είναι down σχεδόν 3 βδόμάδες και την υπηρεσία να αντιμετωπίζει διάφορα θέματα συνδεσιμότητας για 1 ολόκληρο μήνα.

      Όσον αφορά το άρθρο ναι η αλλαγή ηγεσίας ήταν ένα θετικό βήμα και αν είχε γίνει νωρίτερα -πριν το λανσάρισμα της κονσόλας- τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά σήμερα. Τα διαφημιστικά σποτάκια της Microsoft θα έλεγα οτι είναι μια απ' τα ίδια. Ειλικρίνεια; Πότε; Όταν έτρεχε να πάρει πίσω το always online και την πολιτική για τα μεταχειρισμένα για να μας πει εκ των υστέρων οτι το έκανε για τους gamers; Ή μήπως όταν είπε οτι αυτοί που δεν θέλουν always online να κάτσουν/πάρουν το 360; (ή το ps4 συμπληρώνω εγώ)
      Πέρα απο την κονσόλα στις τεχνικές προδιαγραφές, η Microsoft έχασε/χάνει πολύ κόσμο απο τον τρόπο που φέρεται και αυτό δυστυχώς δεν αλλάζει. Κάνει οτι γουστάρει και μόλις δει την κατακραυγή απο τους απανταχού gamers τα παίρνει πίσω και κρύβεται πίσω απ' το δάχτυλο της. Ας βγάλει τα καλύτερα exclusive της τελευταίας 10ετίας. Το θέμα είναι πως θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου; Όχι με αυτά τα χαζά που -συνεχίζει- να κάνει αλλα for real.

    • Ben Masters
    • Δεν υπάρχουν πολλά που να μπορεί να κάνει η Microsoft ...
      Το στίγμα των DRM , used games κτλ. έχει λεκιάσει ανεπανόρθωτα την κονσόλα κάνοντας μαζική την έξοδο των πάλαι ποτέ Χboxers .
      Αν σε αυτά προσθέσουμε το σοκαριστικά κακό hardware σε συνδυασμό με την τιμή της κονσόλας το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο .
      Προβλέπω πως θα συνεχιστούν οι μέτριες/κακές πωλήσεις , η κυκλοφορία κάποιων "σίγουρων" τίτλων (Halo ) θα δώσει ενα παροδικό άλμα στις πωλήσεις και τίποτα παραπάνω . Επιπλέον οι multiplatform τίτλοι που κάποτε ήταν βούτυρο στο ψωμί της Microsoft έχουν χαιρετήσει ήδη .
      Τι θα γίνει ? Μετά από 2-3 χρόνια που θα φθίνει συνεχώς το ΧΒ1 η Microsoft θα το σκοτώσει πρόωρα ανακοινώνοντας το επόμενο xbox ή θα αποσυρθεί εντελώς από το console gaming .
      Αν μπορούσα να διαλέξω θα ' θελα το δεύτερο .

    • romanos.romaidis
    • @Ben Masters,νομίζω πως μόνο κακό θα μας έκανε η αποχώρηση της MS απο το console gaming,ο ανταγωνισμός χρειάζεται πάντα,προσωπικά δεν θα ήθελα να βλέπω μόνο μια Sony να παίζει μπάλα με μια κονσόλα.Επιπλέον απο τα λάθη της θα μάθει η MS και η κάθε MS.Έχουμε ακόμη πολύ καιρό μπροστά για να βγάλουμε συμπεράσματα,ακόμη δεν άρχισε η γενιά καλά καλά.

    • Sephiroth
    • Παιδιά, συγγνώμη, αλλά το γεγονός ότι η Microsoft παίρνει πίσω μετά από κατακραυγή κάποια πράγματα, δεν είναι απαραίτητα κακό. Κακό είναι ότι τα σκέφτηκε βέβαια εξαρχής, αλλά άλλη κουβέντα αυτή. Όλες οι εταιρείες κάνουν λάθη, σε όλες τις αγορές, σε όλες τις βιομηχανίες. Άλλες φορές δοκιμάζοντας το αν μπορούν να αλλάξουν τις συνήθειες του κοινού και άλλες φορές προσπαθώντας να πετύχουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος με μεθόδους που περιμένουν να δουν πως θα αντιμετωπιστούν από τον κόσμο. Και σίγουρα, για να γυρίσουμε στο θέμα μας, κανείς δεν με πείθει ότι και η Sony δεν θα ακολουθούσε την ίδια τακτική με το DRM και τα μεταχειρισμένα, αν δεν είχε βγει μπροστά η Microsoft και να το «πληρώσει». Όλες οι εταιρείες πλήττονται από τα μεταχειρισμένα το ίδιο, δεν έχει βγει αλώβητη η Sony.

      Στην περίπτωση του Xbox, η Microsoft δείχνει κάτι που πραγματικά αξίζει να σημειώσουμε. Έκανε λάθη με το πρώτο Xbox και επανήλθε με το Xbox 360 σαφώς βελτιωμένη. Έπεσε πάνω σε απαράδεκτα λάθη πολλών στελεχών της με το Xbox One και ήδη πληρώνει τις όποιες αποφάσεις της. Πάντως δεν μπορεί να μην παραδεχτεί κανείς ότι πλέον, στη φάση που βρίσκεται δρα γρήγορα.

      Από εκεί και πέρα, το πόσο θα πετύχει αυτό είναι άλλη κουβέντα. Η Microsoft και κάθε Microsoft, θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν απευθύνεται μόνο σε αυτόν που διαβάζει το Digital Foundry. Σε αυτόν που ψάχνει την παραμικρή λεπτομέρεια ή σε αυτούς που λατρεύουν τους αριθμούς και το 1080p gaming. Η Microsoft απευθύνεται με το Xbox One (όπως και η Sony με το PS4 και η Nintendo με το Wii U) κυρίως σε αυτόν που θέλει να διασκεδάσει. Να πάρει ένα game και να το ευχαριστηθεί. Σκεφτείτε απλά το πώς έχουν μείνει στην ιστορία games που δεν έδωσαν βάρος στον τεχνικό τομέα και σκεφτείτε επίσης το πόσο έξυπνα (ή κουτά;) χρησιμοποιούν ορισμένοι game devs τις τεχνικές δυνατότητες συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας και PCs για να κρύψουν εξόφθαλμα προβλήματα των παιχνιδιών τους. Sorry, αλλά το ότι περιμένω τη συλλογή Halo για να πορωθώ ξανά με game της κατηγορίας ή το ότι το καλύτερο παιχνίδι του PS4 είναι remaster του PS3, λέει πολλά για την αγορά και την εξέλιξή της.

    • IIphalanxII
    • Άν και φανατικός του PS άμα δώσουνε μαζί με xbox το halo masterchief collection θα το τσιμπήσω για τι πλάκα... 4 παιχνίδια με μία κονσόλα 400 θα είναι τσάμπα πράμα....

    • monstermax
    • @Sephiroth

      Πως μπορεί να είναι άλλη κουβέντα όταν μιλάμε για κινήσεις που κάνει η MS για να αλλάξει την κατάσταση των πωλήσεων μετά τα λάθη που έκανε και στιγμάτισε το σύστημα; Αυτό πραγματικά δεν έχει κανένα νόημα από την στιγμή που είναι αλληλένδετα.

      Δεν πιστεύω πως η Sony είχε προχωρήσει τόσο στο θέμα των DRM όσο η MS που έπρεπε να τρέχει το patch day one για να καταργήσει όλα τα σχετικά σκηνικά. Ακόμα και αν η Sony προχωρούσε στα DRM μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και τα pc, wii u που τόσο εύκολα κάποιοι τα βγάζουν εκτός χάρτη.

      Η MS δεν απευθύνεται κατά αποκλειστικότητα σε αυτόν που διαβάζει digital foundry και προσωπικά το διευκρίνισα όταν έγραφα στα μηνύματα μου για τον συγκεκριμένο πελάτη που ενδιαφέρεται για τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάτι που έχει καλλιεργηθεί εντόνως στο πέρασμα της προηγούμενης γενιάς. Και όχι η ms, sony δεν απευθύνονται στο ίδιο πελάτη που απευθύνεται η Ν και αυτό είναι πλήρως κατανοητό τόσο από την προηγούμενη γενιά, όσο και στην τωρινή από την διαφορά στο hardware που η Ν έχει επενδύσει στο gamepad και οι άλλοι στα τεχνικά χαρακτηριστικά και στο software που η Ν επενδύει σε δική της φιλοσοφίας παιχνίδια πχ το splatoon και οι άλλοι επενδύουν σε βαρβατίλα και αίμα. Το τελευταίο το έγραψα για να επισημάνω την διαφορά, κατά τα άλλα είναι καθαρά θέμα γούστων και φιλοσοφία των εταιριών. Τέλος οι Sony, MS έχουν μετατρέψει το χόμπι σε "επάγγελμα" προσθέτοντας tropics, πόντους στον λογαριασμό σου για να δείχνεις πόσο κουλ είσαι και πάει λέγοντας, ειδικά η Sony περνάει άμεσα το μήνυμα της αναφερόμενος στα "This is for the players", "Greatness Awaits", "Where the Greatest Play". Αν ψάχνουμε ποιοι είναι αυτοί οι players και the greatest δεν έχουμε παρά να κοιτάξουμε πως διαμόρφωσε τον πελάτη της τόσο αυτή όσο και η MS στην προηγούμενη γενιά αλλά και σε ποιες ηλικίες απευθύνονται.

      Η MS, Sony είναι μια από τα ίδια και παίζουν μπάλα ακριβώς στο ίδιο γήπεδο, ότι διαφοροποίηση πήγε να κάνει η MS την πέταξε από το παράθυρο μαζί με το kinect. Γενικώς το σύστημά της που ήθελαν να το πλασάρει ως multimedia πλατφόρμα κατέληξε να είναι άλλη μια παιχνιδομηχανή. Ακόμα και τα exclusives που έχουν ανακοινώσει και οι δύο εταιρίες δεν κάνουν την διαφορά για την ώρα, ειδικά για τις φετινές κυκλοφορίες. Εμένα όλα αυτά δείχνουν πως η MS έκαψε πολύ χρήμα αφού ανέπτυξε κώδικα για το σύστημα και για το kinect που τελικά κατέληξε άχρηστος. Με λίγα λόγια όλη αυτή η στροφή της MS της κόστισε πολύ χρήμα αλλά και ανέτρεξε ότι μελλοντικά σχέδια είχαν.

      Ας περιμένουμε λοιπόν για περαιτέρω ανακοινώσεις αλλά μέχρι τότε καλό είναι να μην γενικεύουμε.

    • monstermax
    • Δεν μπορώ να δω πως τα screamride, indies θα αποτελέσουν λόγω αγοράς της κονσόλας, αντίθετα δεν θα έλεγα το ίδιο για το TR αλλά αυτό το 2015.

      DLC αποκλειστικότητες έχουμε ξαναδεί και δεν κάνουν δουλειά, καλά είναι για το console war αλλά ως εκεί.

      Τα πακέτα είναι καλά αλλά ουσιαστικά δεν είδαμε πτώση τιμής αλλά προσφορές σε συγκεκριμένα πακέτα που μπορεί αν κάποιος έχει υπομονή να τα βρει ακόμα σε καλύτερες τιμές στα καταστήματα.

      Γενικώς πέρα από τα πακέτα δεν έδειξαν τίποτα έχτρα για το 2014, επομένως περιμένω την ανταπόκριση του κοινού. Δεν ξέρω για μένα είναι μισές δουλείες από την MS, κινείται συντηρητικά προς το παρόν. Περίμενα περισσότερα ειδικά με αυτά που ακούγαμε τις τελευταίες μέρες.

    • TomTom
    • @ kokouman

      Απλά δεν κατάλαβα με ποια έννοια το εννοούσες γι' αυτό και σε ρώτησα.

      Να σου πω την αλήθεια lag δεν έχω πετύχει τόσο εμφανώς. Βέβαια δεν παίζω τέτοιου είδους παιχνίδια (Call, κτλ) που εκεί μπορεί να το διακρίνεις πιο εύκολα.
      Το Destiny που έπαιξα και θα είναι το 1ο μου σε τέτοια φάση παιχνίδια δεν είχα κανένα πρόβλημα.

    • kokouman
    • @PostMort3m Τιποτα δεν ξεχναω.Οταν λεω οτι δεν εχει πεσει εννοω οτι παντα μπορεις να παιξεις online.Κατι που πολλες φορες μοιαζει αδυνατον στο PS.

    • PostMort3m
    • @kokouman Το psn ως επι πληρωμή υπηρεσία είναι πολύ καινούργιο -ειναι λίγο άδικο να τα συγκρίνεις- :) Αλλα οκ καθε εταιρεία-κονσόλα έχει τα θετικά και τα αρνητικά της. Καλά τόσο μεγάλο πρόβλημα εχει; Δεν έχω διαβάσει κάτι το τρομερό. Ούτε το xbox live δούλευε απο τον πρώτο χρόνο άψογα (επι πληρωμή πάντα). Εν καιρώ πιστεύω οτι θα το φτιάξουν, αν δεν το κάνουν τότε είναι για κράξιμο.

    • Sephiroth
    • @monstermax, νομίζω πως λέμε το ίδιο αλλά με διαφορετικό τρόπο. Δεν είπα ότι έκανε κάτι σωστό η MS, αλλά ότι το θέμα που κοιτάει ο Κώστας και αναφέρει έχει να κάνει με την "νέα σελίδα" του Xbox. Εδώ, μιλάμε πλέον για άλλη κουβέντα και από τη στιγμή που μπήκαμε σε αυτή τη "νέα σελίδα", δεν υπάρχουν τα σφάλματα του παρελθόντος. Έχουν αλλάξει και βασικά άτομα, οπότε είναι κι αυτό κάτι που μπορεί να αποτελέσει βάση για αυτό που λέω "άλλη κουβέντα". Σαφώς και η αρχική στάση της MS εντάσσεται σε μια πολιτική που ξεκινάει από το launch του συστήματος και αλλάζει στην πορεία ανάλογα με τα αποτελέσματα, αλλά τονίζω ότι αναφέρθηκα στο γεγονός ότι η Χ ομάδα που ανέλαβε το Xbox μάζεψε γρήγορα τις "πατάτες" της προηγούμενης.

      Το PC, το έχω γράψει και σε άλλα άρθρα σαν σχόλιο, είναι για μένα ο μεγάλος κερδισμένος αυτής της διαδικασίας "κοινής ανάπτυξης" new-gen παραγωγών και θα πάρει αρκετά games που ίσως να μην έβγαιναν ποτέ εκεί.

      Όσο και αν με στεναχωρεί, δεν βλέπω το Wii U να αποτελεί αυτή τη στιγμή έναν σημαντικό «παίκτη» για την αγορά. Προσοχή, δεν μιλάω για πωλήσεις, μιλάω για το πώς το βλέπουν ως format οι developers πέραν της Nintendo και ίσως και της Ubisoft. Πολύ φοβάμαι πως αν μέχρι Δεκέμβριο μείνει αρκετά πίσω από το Xbox One (που λανσάρεται σε πολλές νέες αγορές), η περίοδος Σεπτεμβρίου 2015 κι έπειτα θα είναι αρκετά δύσκολη και από πλευράς third parties, ακόμη και από εταιρείες που στάθηκαν αρκετά στην Ninty.

      Για το θέμα του Xbox One ως κονσόλα, τέλος, βλέπω πάντως -και αξίζει να το σημειώσουμε- πως πάνε να του προσθέσουν σιγά σιγά και ορισμένα multimedia χαρακτηριστικά (δες νέα για επερχόμενα firmware updates), χωρίς ωστόσο να βγάλουν από τον πρωταγωνιστικό ρόλο τα games. Τυπικά, κάνουν ΤΩΡΑ αυτό που έπρεπε να έχουν κάνει από την αρχή.

    • diver_gr
    • Η ουσία είναι τα παιχνίδια και τη αρέσει και ευχαριστεί το καθένα προσωπικά .Η ευχαρίστησει δεν προέρχεται ούτε από αριθμούς ούτε από specs αλλά από το gameplay .

      Το ότι θα ήθελα όλα τα παιχνίδια να είναι 1080p ?φυσικά και το θέλω , το ότι με ξενερώνει το 900p φυσικά και με ξενερώνει δεν θα σταθεί όμως αυτό αφορμή για να μην απολαύσω παιχνίδια τα οποία μου αρέσουν .Με τη λογική των PS fans κατά κύριο λόγο το PS3 τότε δεν έπρεπε να πουλήσει καθόλου αυφού το ΧΒΟΧ360 κατά 99% είχε ανώτερες multiplayer κυκλοφορίες .Άρα η Sony έπρεπε να το παρατήσει ?

      Άμα αγοράζουμε κονσόλες με γνώμονα τα specs γιατί δεν αγοράζεται ρε παιδιά ένα PC το οποίο ξεπερνάει και τις 2 κονσόλες ?μήπως ο λόγος αγοράς είναι τα παιχνίδια ?λέω μήπως ?

    • monstermax
    • @Sephiroth Όσο και να προσπαθείς να το περάσεις ως "άλλη κουβέντα" ή "νέα σελίδα" χωρίς τα σφάλματα του παρελθόντος δεν γίνεται γιατί είναι αλληλένδετα. Καταλαβαίνω την τοποθέτηση σου αλλά δυστυχώς πέρα που στην "πράξη" δεν μπορεί να υλοποιηθεί όλο και κάποιος θα τα υπενθυμίζει και όλο και κάποια σπόντα έμμεση ή άμεση θα ρίχνει η Sony κατά την διάρκεια αυτής της γενιάς. Εξάλλου εσένα ως site αλλά και γενικότερα την αγορά συμφέρει ένα υγιές Χ1 γιατί όπως και να έχει το console war τροφοδοτεί έναν ολόκληρο ιστό: από τρίτες εταιρίες, sites, youtubers και πάει λέγοντας.

      Η αναφορά που κάνω στα WiiU, PC δεν είναι για θέματα πωλήσεων αλλά καθαρά για θέματα DRM ως εναλλακτικές επιλογές.

      Σχετικά με όσα γράφεις η γνώμη μου είναι πως η Ν με το WiiU πλέον κινείται πολύ σωστά, έδειξε πως θα υποστηρίξει πλήρες το σύστημα της όταν η Sony/MS διέγραψαν τα vita/kinect αντίστοιχα και παράλληλα πέταξε στον κάδο των αχρήστων πολλά click bites κείμενα που κατάφεραν να αμαυρώσουν το σύστημα (να απολυθεί ο iwata, να βγει το gamepad από το πακέτο, να γίνει τρίτη εταιρία, να εισχωρήσει στα mobile games, κτλ). Η Ν έχει διαφοροποιηθεί όπως ανέφερα και παραπάνω και χτίζει μια βάση, η MS δεν ξέρω τι κάνει -προς το παρόν προσπαθεί να πάρει μια πίτα από το υπάρχον κοινό και παίζει μπάλα στο ίδιο γήπεδο με την Sony που την έχει πάει μονότερμα.

      Δεν βλέπω κάτι που να κάνει την διαφορά για φέτος για την MS και το κυριότερο δεν βλέπω να καίει το ίδιο χρήμα εν σχέση με την προηγούμενη γενιά κάτι που δείχνει ότι η εταιρία κινείται πιο συντηρητικά μετά από το άκυρο των drm, always online και kinect που τις κόστισαν αρκετό χρήμα. Επιπλέον μην ξεχνάμε και την παγκόσμια οικονομική κρίση καθώς και την αύξηση του κόστους παραγωγής των παιχνιδιών.

      Tα exclusive και των δύο εταιριών είναι στα ίδια επίπεδα χωρίς να κάνει κάποιο την διαφορά, στα multiplatforms που έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα δεν μπορούν τα dlc exclusives να κάνουν διαφορά κάτι που το έχουμε ξαναδεί και παλιότερα και παράλληλα η Sony κάνει κοινή προώθηση για το Destiny με την Activision. Επομένως τι μένει για την MS; Τα πακέτα που ανακοίνωσε που είναι καλές προτάσεις αλλά και πάλι αμφιβάλω αν μπορούν να κάνουν την διαφορά γιατί για μια διαφορά της τάξεως μόλις των 50ευρώ ο καταναλωτής θα αγοράσει το δυνατότερο και δημοφιλέστερο ps4 που πιθανόν να το έχουν και οι περισσότεροι φίλοι του. Τέλος το να περάσουν σε πωλήσεις το WiiU θα είναι απλά μια λιγότερη σφαλιάρα όπως όσες τρώνε τώρα, μακάρι να κάνω λάθος και μακάρι να υπάρξει ανταπόκριση σε ένα τέτοιο βαθμό όπως γράφουν άλλα παιδιά στο site με το άνοιγμα σε 29αγορές. Διαφορετικά στο μέλλον η βιομηχανία που γνωρίζουμε θα υποστεί τεράστιο πλήγμα (προσωπικά δεν θα στενοχωρηθώ καθόλου), περισσότερα με το τέλος του χρόνου που θα έχουμε και μια πλήρη εικόνα των πωλήσεων.

    • Sephiroth
    • @monstermax, επειδή δεν θα συμφωνήσουμε (αν και επί της ουσίας συμφωνούμε 100% είμαι σίγουρος :P), θα σου πω απλά για το θέμα του DRM για το Wii U και το PC που λες. Αρχικά, δεν θεωρώ ότι μπορούμε να βάλουμε στην ίδια ζυγαριά το Wii U GamePad με το Kinect η το PS Vita. Το μεν είναι αναπόσπαστο κομμάτι του συστήματος (η συντριπτική πλειοψηφία των τίτλων παίζουν σε αυτό), τα δε είναι περιφερειακά που λειτούργησαν συμπληρωματικά. Ακόμη και στο Kinect, η Microsoft πάτησε στο γεγονός των τίτλων που θα το εκμεταλλευτούν πλήρως και θα δουλέψουν με έναν ξεχωριστό τρόπο, αλλά δεν το ενσωμάτωσε σε σοβαρό κομμάτι του gameplay. Πχ. στο Ryse που αναπτυσσόταν όσο το Kinect ήταν υποχρεωτικό, η λειτουργία του αφορούσε κυρίως σε εντολές που έδινε ο παίκτης σε NPCs, οι οποίοι δεν ήταν και απαραίτητοι στην μάχη.

      Το ότι η Nintendo δεν διάβαζε το τι γράφτηκε δεν με κάνει να απορώ. Ανέκαθεν η ιαπωνική εταιρεία δεν έδινε σημασία στα δημοσιεύματα και ανέκαθεν τηρούσε μια δική της ξεχωριστή γραμμή. Κάτι που μετά από όσα έχουμε δει τους τελευταίους 12 μήνες, σίγουρα την τιμά. Από την άλλη όμως, διατηρώντας το εσωτερικό της τόσο αποστειρωμένο από την κριτική, σίγουρα έμεινε πίσω.

      Για το αν η MS «καίει» φέτος χρήμα, νομίζω ότι τα πακέτα με το FIFA 15 (το κόστους του οποίου «τρώει» κατά κύριο λόγο η Microsoft), λένε το αντίθετο. Συν τις όποιες συνεργασίες προσπαθεί να «χτίσει» με τρίτους συνεργάτες, όπως η Square Enix, η Capcom και η ΕΑ. Ίδωμεν, που λένε :)

    • monstermax
    • @Sephiroth Κάνεις άλλη μια γενίκευση, το ps vita δεν είναι περιφερειακό αλλά ένα αυτόνομο φορητό σύστημα. Βέβαια λόγω της εμπορικής του πορείας (ειδικά στην Δύση μιας και στην Ιαπωνία υπάρχει κάποιος χώρος για φορητά) τα στελέχη της Sony πριν το πετάξουν από το παράθυρο το βάπτισαν περιφερειακό. Επιπλέον αναφέρθηκα σε καθαρά κινήσεις των εταιριών σχετικά με συστήματα/περιφερειακά τους για να τονίσω πόσο λεπτά είναι τα πράγματα στην σημερινή παγκόσμια οικονομία. Μην θεωρούμε επομένως κάποια πράγματα αυτονόητα όπως η υποστήριξη των ίδιων των κατασκευαστών προς ένα προϊόν που δεν τυγχάνει τις ανάλογης εμπορικής ανταπόκρισης. Ωραίες οι διευκρινήσεις λοιπόν αλλά δεν αλλάζουν την ουσία...

      Η Ν πολύ απλά και το ξαναγράφω δεν παίζει μπάλα στο ίδιο γήπεδο με τους άλλους. Το πρόβλημα της Ν δεν ξεκίνησε από τους δημοσιογράφους αλλά από το εσωτερικό της, απλά οι δημοσιογράφοι βρήκαν χώρο να παίξουν την δική τους "μπάλα". Στην προηγούμενη γενιά έγιναν τα ίδια πράγματα με τους συγκεκριμένους εξειδικευμένους δημοσιογράφους: χαρακτήριζαν το wii μια φούσκα, πιάνει σκόνη, δεν βγαίνουν παιχνίδια, δεν υπάρχουν παιχνίδια, τα motions είναι ο θάνατος των gamers και πάει λέγοντας. Είδαμε πόσο επηρέασαν όλα αυτά την επιτυχία του wii που αντίθετα γνώρισε θετική ανταπόκριση από τα mainstream μέσα. Οι MS/Sony έχουν περισσότερη ανάγκη να διαφημίσουν τα προϊόντα τους από τα ειδικευμένα μέσα αλλά πρέπει και η Ν να βρει την σωστή τομή, προς το παρόν επιλέγει να ενημερώνει τον παραδοσιακό πελάτη της μέσα από τα Nintendo Direct και τα όποια κανάλια της.

      Γιατί λέμε την μισή αλήθεια για τις τρίτες εταιρίες; Αφού προφανέστατα πλέον δεν πάνε με βάση τις πωλήσεις αλλά με βάση πόσα λεφτά τους σκάνε οι Sony/MS (άλλος ένας λόγος που η Ν δεν μπορεί να παίξει μπάλα στο ίδιο γήπεδο). Καλά κάνει με τα πακέτα η MS που τα βρίσκω πολύ καλά αλλά για λόγους που εξήγησα σε προηγούμενα μηνύματα αδυνατώ να πιστέψω ότι μπορεί να κάνουν την διαφορά. Τουλάχιστον με βάση όσα αναφέρει ο Phil Spencer σε πρόσφατη του δήλωση στο gameinformer πως επιθυμούν να ξεπεράσουν το PS4 σε νούμερα τους τελευταίους τέσσερις μήνες του χρόνου.

      Αναμένοντας την συνέχεια μετά από τόσες τούμπες (drm, always online, xbox entertainment studios, kinect) που τους δημιούργησαν χασούρα με το όραμα τους να πήγε περίπατο. Προσωπικά επισημάνω ότι δεν μπορώ να ψυχολογήσω τον καταναλωτή, τις αμφιβολίες μου γράφω αλλά πραγματικά αν η MS έχει χασούρα από το συγκεκριμένο τμήμα και παράλληλα δεν υλοποιήσουν τους όποιους στόχους τους μέχρι το τέλος του έτους τότε δεν θα μου κάνει εντύπωση τα όσα θα ακολουθήσουν. Πάντως χαίρομαι που ο Phil Spencer το έχει πάρει προσωπικά το θέμα.

    • vonzuchter
    • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση να αποτυχει εμπορικα το μηχανημα με τετοια υποστηριξη απο την MS με τοσο χρημα που πεφτει , με τοση υποστηριξη απο τους 3rd , με 90 εκατομυρια ικανοποιημενους στη πλειοψηφια τους αγοραστες του 360. @monstermax oλοι χασουρα εχουν. Ακομα και απο το 360 χασουρα ειχαν. Ουσιαστικα οι τελευταιες κονσολες που εβγαλαν λεφτα στις εταιριες που τις εβγαλαν ηταν το ps2 και μετα το wii. Αν συνεχισουν με τον ιδιο ρυθμο οι πωλησεις του ps4 ΙΣΩΣ και το ισως με κεφαλαια οπως ειδες , ισως το ps4 γινει κερδοφορο. ΙΣΩΣ. Ειναι πολλοι οι λογοι που μπαινουν μεσα και δε χωρουν αναλυσης εδω. Ειχα διαβασει παλαιοτερα οτι τα κερδη της MS απο ολοκληρο το τμημα entertainment που περιελαμβανε τοτε και τα κινητα τηλεφωνα και τα παιχνιδια στα PC(!!!!!!) ηταν υπευθυνο για λιγοτερο απο το 1% (!!!!!!!!!!!!) της κερδοφοριας της MS... Δεν ειναι θεμα φραγκων λοιπων. Τα καπιταλοσκυλα οι μετοχοι και οι διαφοροι μανατζαρεοι στη MS γκρινιαζουν χροοονια τωρα απο την εποχη του πρωτου xbox να εγκαταληφθει το project. Eytyχως δεν εισακουστηκαν το χβοχ δικαιωσε απολυτα το οραμα του Gates οταν πηρε την αποφαση να μπουν στον χωρο. Εχει κανει γνωστο και δημοφιλες το ονομα της μαικροσοφτ σε ενα νεο κοινο. Παντως η ουσια ειναι το XBOX ONE εκανε μεγαλη αντεπιθεση και η μαικροσοφτ καταφερε να σταματησει την αιμοραγια των χβοχ-ξαδων προς το ps4... Πριν λιγους μολις μηνες οπως ειχα ποσταρει σε μια αλλη συζητηση εδω στο εντερνιτυ και ειχα πει οτι στη παρεα μου στο χβοχ -live και στη κλαν που ημουν παλια στο Blackops και τωρα στη παρεα που παιζουμε World of tanks στο 360 ηθελαν πολλοι να παρουν ps4. κανας δυο το ειχαν παρει αποφαση. Καναδυο αλλοι το ειχαν αγορασει ηδη. Με εναν αλλο που μιλουσαμε ελεγε μαζευε λεφτα για ps4 και μολις θα τ τελειωνε η σεζον στο ξενοδοχειο λεει θα το αγοραζε. Μιλησαμε πριν λιγες εβδομαδες που παιξαμε λιγο τη μπετα του Ντεστινυ και μου ειπε οτι θα παρει ONE. Τωρα που συζηταμε με πολλους ολοι λενε θα παρουν χβοχ ή το ξανασκεφτονται και θα περιμενουν κτλπ... Αυτο ηταν μεγαλη επιτυχια νομιζω αυτη η ανατροπη και ενα μεγαλο βημα για το μηχανημα. Τι να λεμε τωρα... Η απωλεια πελατων προς τη σονυ το πρωτο εξαμηνο κυκλοφοριας των νεων κονσολων ηταν τρομακτικη και ηταν αυτη που θορυβησε την ΜΣ να ειστε σιγουροι.

    • Ben Masters
    • Δεν θα μοιραστώ την αισιοδοξία του φίλου Vonzuchter ..
      Η διαφορά δεν δείχνει να μαζεύεται . Ακόμη και με την "πτώση" τιμής . Το ps4 έχει αποκτήσει ενα τρομερό lead , πρωτάκουστο για τόσο σύντομο διάστημα . Επίσης έχει την καλή πίστη του κόσμου και ένα άνετο τεχνολογικό προβάδισμα.
      Η Microsoft δείχνει να μην μπορεί να σηκώσει κεφάλι , αντιμετωπίζεται με μίσος από παντού και έχει χάσει την έξωθεν καλή μαρτυρία . Οτι κατέκτησε με το Χ360 , το κλώτσησε με το One .
      Κανένα όραμα , όλα αλλάζουν μέρα με τη μέρα αρκεί να ικανοποιήσουν - κατόπιν εορτής - τους πελάτες .
      Τεράστιο πρόβλημα με τα ανύπαρκτα exclusives και τα ελάχιστα studios . Αξεπέραστο ζήτημα η σύγκριση στα multiplatform .
      Βλέπεις στο ράφι το Χ1 στα 399 και δίπλα το ps4 στην ίδια τιμή . Δεν υπάρχει καν θέμα , πάει μόνο του το χέρι . Το one είναι απλά ένα πιο αδύναμο ps4 , με χειρότερα και λιγότερα exclusives .
      Βλέποντας την λίστα φίλων μου στο 360 με πιάνει θλίψη . Μιλάμε για ΜΑΖΙΚΗ έξοδο .
      Θεωρώ την κατάσταση μη αναστρέψιμη .

    • Whitey
    • Ben Masters, είτε troll-άρεις είτε δεν παρακολούθησες την πορεία της προηγούμενης γενιάς (PS3 - Xbox 360).

    • Ben Masters
    • @Whitey .
      Μια χαρά παρακολούθησα την γενιά ps3/360 έχοντας και τις δυο κονσόλες με ενα κάρο games. Οπως και την γενιά πριν από αυτές .
      Εξήγησε αν θες τι εννοείς , δεν σε έπιασα . Και χαρακτηρισμοί όπως "troll" όχι σε μένα .
      Αν μπορείς να με κοντράρεις με επιχειρήματα.
      Ειδάλλως ...

    • Whitey
    • Από τη στιγμή που βγάζεις πόρισμα για μία κονσόλα που δεν έχει κυκλοφορήσει παγκοσμίως ακόμα, ναι, τρολλάρεις. Με αυτά που γράφεις είναι σα να θεωρείς την κονσόλα τελειωμένη. Σε πληροφορώ ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Ξεχνάτε όλοι σας εδώ μέσα την πορεία του PS3 τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του και όλα τα ευτράπελα που έγιναν με το νεκρό PSN. Ναι, έκανε δυναμικό ξεκίνημα το PS4, ναι έχει δυνατούς τίτλους, αλλά είναι ΞΕΚΙΝΗΜΑ. Σχόλια όπως "η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη", συγγνώμη κιόλας, τα βρίσκω γελοία. Όσο για τα λιγότερα και "χειρότερα" exclusives τι να σου πω. Αν το πιστεύεις, πάσο.

    • diver_gr
    • Το έχω ξαναπεί με τη λογική αυτή τότε το PS3 δεν θα έπρεπε σήμερα να υπήρχε στην αγορά μιας και το ΧΒΟΧ360 για μια 5ετία απλά σάρωνε σε πωλήσεις .

      ¨Επρεπε δλδ η Sony να το παρατήσει επειδή τότε στα forum γράφανε τα αντίστοιχα MS funboys ότι το PS3 είναι τελειωμένο ? Δλδ πως κατάφερε το PS3 Και κρατήθηκε στη αγορά και έφτασε σήμερα να είμαι μια άκρως επιτυχημένη κονσόλα ? Ξεκίνα από τιμής ,games , mutliplayer , online υπηρεσίες , exclusives ,multiplatform games , indies ,σε όλα ήταν μπροστά το ΧΒΟΧ360 και όμως η κατάσταση άλλαξε .

      Σαφώς η διαφορά που έχει πάρει το PS4 είναι όχι απλά μεγάλη αλλά τεράστια δεν σημένει όμως ότι μπορούμε από τώρα να βγάλουμε νικητή .Με αυτή τη λογική δεν έπρεπε σήμερα το PS3 να πουλάει .

      Κάθηστε να κλείσουν χρόνο τα μηχανήματα και από το 2015 θα ξεκαθαρίσει καλύτερα η κατάσταση . Και σε τελική τη παραπάνω θα συμβεί άντε και είπαμε από τώρα το PS4 κέρδισε αυτή τη γενιά . Αλλάζει κάτι ?κερδίζει κανείς κάτι περισσότερο ?Η μήπως με μονοπώλια της Sony έχουμε να κερδίσουμε κάτι ?

      Το αστείο είναι ακόμα και την εποχή που σε όλο το κόσμο το ΧΒΟΧ360 σάρωνε και το PS3 δεν πουλούσε στην Ελλάδα είμασταν από τις λίγες χώρες που το PS3 συνέχιζε το μονοπώλιο του .Αυτό από μόνο του λέει πολλά .

    • vonzuchter
    • @ben master Μη λες ανοησιες για το xboxlive. παιζω 5ωρα και 6ωρα τα σαββατοκυριακα και διωρα τις καθημερινες και η κοινοτητα ειναι πιο πολυαριθμη απο ποτε. Και Ελληνες χρηστες το ιδιο. Οι απωλειες προς σονυ ειναι πλεον ανυπαρκτες. Και τη κοινοτητα παρακολουθω στο myxboxforum και με πολλους μιλαω. Το ζητημα με απασχολει πολυ γιατι και εγω ή τα χριστουγενα ή το πασχα θελω να παρω κονσολα νεας γενιας και το βασικοτερο κινητρο μου (ισως και το μοναδικο) θα ειναι οι παρεες μου στο xboxlive τι θα επιλεξουν. Αν παρουν sony θα παρω και εγω sony. Πλεον κανεις δε μιλαει για ps4. To πρωτο εξαμηνο ομως ηταν εντελως διαφορετικη εικονα. Ειδικα οι γραφικοκαγκουρες παραληρουσαν για σονυ. Τωρα και αυτοι το σκεφτονται. Τωρα για τα exclusives πλην του titanfall και του infamous second son δεν ειδα κατι αλλο που να αξιζε. Μουφεηξον ολα τα υπολοιπα και μετριοτητα και στις δυο κονσολες

    • Sephiroth
    • @monstermax, δεν είπα σε κανένα σημείο και ποτέ ότι το PS Vita είναι περιφερειακό!

      Σχετικά με το Wii, πραγματικά απορώ με το πόσο σοβαρά ή όχι μπορείς να λάβεις την άποψη ενός δημοσιογράφου σε οποιοδήποτε θέμα. Δεν συμφωνώ πως ένας δημοσιογράφος διαμορφώνει άποψη. Διαμορφώνει άποψη στον κόσμο που μασάει ό,τι του σερβίρει ο καθένας. Οπότε, εκεί το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο. Συν τοις άλλοις πάντως, το Wii έκανε και μεγάλο κακό στην Nintendo, το οποίο κακό δυστυχώς πληρώνει τώρα με το Wii U. Άλλη κουβέντα, πολύ μεγαλύτερη όμως. Και πάλι όμως, δεν θεωρώ υποχρεώση κανενός να αποδεχτεί την άποψή μου ως την απόλυτη. Τροφή για σκέψη πάντα είναι μια άποψη του οποιουδήποτε, από έναν αναλυτή της αγοράς μέχρι έναν απλό χρήστη σε ένα μικρό site μιας μικρής χώρας.

    • monstermax
    • @Sephiroth - Διαβάζοντας πάλι το αντίστοιχο μήνυμα σου δεν βγάζω διαφορετικό συμπέρασμα. Επειδή ακριβώς το ps vita δεν είναι περιφερειακό συνέδεσα το σχόλιο σου με τις τελευταίες δηλώσεις στελεχών της Sony όπου το βάπτισαν περιφερειακό αλλά ούτε αυτό ισχύει σύμφωνα με την τελευταία σου απάντηση. Προφανώς για μένα έχεις κάνει λάθος στην διατύπωση σου.

      Το θέμα με το κοινό λοιπόν είναι πως μασάει κουτόχορτο και αυτό φαίνεται πόσο εύκολα ακολουθάει τις τάσεις που του πλασάρονται. Το βλέπουμε και στις βαθμολογίες των παιχνιδιών που πολλές φορές επηρεάζουν αντίστοιχα τις πωλήσεις κάτι που το έχουν δει και οι εταιρίες και πλαισιώνουν τα bonus της εκάστοτε ομάδας ανάπτυξης με βάση τον μέσο όρο βαθμολογίας που θα πάρει το τίτλο στο metacritic. Επομένως μπορεί να μην παίρνω ως δεδομένο το ότι πλασάρει ο κάθε δημοσιογραφίσκος αλλά δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για ένα μεγάλο μέρος του κοινού στην Δύση.

      Τέλος το Wii κατά την γνώμη μου δεν δημιούργησε καμία κακή βάση για το WiiU. Η εμπορική πορεία του τελευταίου οφείλεται σε ένα πλήθος προβλημάτων που αν έστω και υποθετικά τα κατατάσσω σε κατηγορίες οφείλονται στην στασιμότητα, αδράνεια και στο λάθος διάβασμα της αγοράς από την Ν.

    • Sephiroth
    • Νομίζω πως όποιος κατάλαβε λάθος τη διατύπωσή μου, από τα σχόλια που ακολούθησαν κατάλαβε τουλάχιστον τι θέλω να πω :)

    • monstermax
    • Φυσικά, αφού κατάλαβαν πως έκανες λάθος στην διατύπωση σου ως αυτονόητο. :)

    • BigDaddy
    • Από την άλλη έχουμε μια… υπόσχεση. Αν απομακρυνθεί κανείς και δει την συνολική εικόνα, θα παρατηρήσει πως πρόκειται περί μιας παραδοχής η οποία προηγείται μιας δέσμευσης.

      Aπομακρυνθηκε και απομακρυνε TV που επρηξε το κοσμο και κινεκτ για το ποσο απαραιτητο ειναι 1η μαλιστα οχι το εβγαλε απλως απο bunndle αλλα δεν το στηριζει οποτε γιατι να το στηριξουν και οι υπολοιποι developers
      Ειναι και αλλα πολλα τα οποια ειπα ν αλλοι χρηστες αλλα το να μιλαει για υποσχεσεις και το πιος απομακρυνεται ειναι απλα γελειο.Βασικα βλεπω να τρολαρει το κοσμο η να αυτοτρολαρει το ευατο της,
      Αν νομιζει οτι της βγαινει αυτο σε καλο τοτε ας συνεχισει απλως ο κοσμος θα γελαει.Και τοτε να μην παραπονιεται.

    • Connie GR
    • @BigDaddy

      Γιατί πιστεύεις πως τρολάρει τον κόσμο; Προσωπικά παρατηρώ ότι οι απαιτήσεις του κοινού ικανοποιούνται άμεσα (πχ πτώση τιμής, απομάκρυνση Kinect).

    • The Godfather.
    • δεν ξερω για εσας εγω βλεπω οτι κατι παει να φτιαξει η μικροσοφτ με το πακετο 399 fifa 15 forza 5, κ αυτο μου δειχνει τουλαχιστον διορθωση λαθος τακτικης

    • BigDaddy
    • Έχω ήδη απαντήσει πράγματα που κατά καιρούς δεσμεύτηκε απλώς σταμάτησε την υποστήριξη τους ας τα απομάκρυνε επεισεις βλέπεις από μέρα σε μέρα πως έχει χλωμιασει και εχει αλλαξει 1000 χρώματα βλέπεις επεισής πώς μετακομίζει ο κοσμος για πολλά που ξέρεις κ δεν θα αναλύσω γιατί τα ξέρεις σε ps4
      Το τραγούδι του μάλαμα πριγκίπισσα μου
      Αλλά λεω και άλλα κανω Πως να σου το πω
      Έλεγα παίρνουν τς χρόνια θα συμμορφωθΩ και αυτό το ξερεις!!!

    • BigDaddy
    • Κατά τα άλλα. Κωνσταντίνε ωραίο αρθρο προσωπικής σου άποψης που απλώς άτομα και εγώ μεσα σε κάποια σημεια δεν συμφωνουν κακό δεν είναι απλώς αν συμφωνούσε ο κόσμος σε όλα τότε όλα θα είχαν ένα χρώμα σε αυτή τη ζωή μιΑ αρμονίκη μονοτονία και νόημα μηδεν

    • Connie GR
    • @BigDaddy

      Ασφαλώς και δεν γίνεται να όλοι να συμφωνούν σε όλα. Τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά... :)

      Απλώς, πιστεύω, μέσα από τον διάλογο μπορούμε να βγάλουμε κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα - γι'αυτό και σε ρώτησα.

      Εννοείται πως γνωρίζουμε τι έχει γίνει, εξάλλου το blog περισσότερο μια περιγραφή της κατάστασης είναι.

      Απλά ο καθένας μέσα από το προσωπικό του πρίσμα έχει τη δική του εξήγηση - γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο ο διάλογος είναι τόσο σημαντικός, αφού μπορεί να υπάρξει μια ανταλλαγή "οπτικής". :)

    • BigDaddy
    • Σωστα Κωνσταντινε το θεμα ειναι οτι πλειοψηφικα εχει αρνητικη αποψη ο κοσμος για την MS, και αυτο γιατι εχει φερθει και συνεχιζει να φερεται αλαζονικα ξεκινωντας απο δεσμευσεις δηλωσεις και επειτα σε αλλες πραξεις.

      Εχεις δει και την αντιδραση και τη γνωμη του κοσμου τι υπερισχυει πλειοψηφικα και τα αποτελεσματα επεισης Συνολικα ολα αυτα χαλανε τη σχεση εμπιστονυσης.Ξερουμε πως εχει πως παει και πως θα παει δυστηχως το θεμα σε ολη τη γενεια.
      Γιατι μιλαμε για σχεση εμπιστονυση με εναν πελατη υποψηφιο η μη, Οταν το εχεις φτιαξει τα προηγουμενα 10 χρονια και το γκρεμιζεις σε ελαχιστες ωρες ειναι πολυ δυσκολο να το ξαναφτιαξεις.Και αυτο φαινεται.

      Οπως εχω ξαναπει οτι ο κοσμος τιμωρει την MS και την πληρωνει το μηχανημα

      Ο νεος προεδρος ειχε μιλησει για κλεισιμο του τμηματος χβοχ στο μελλον αν χρειαστει λογο απωλειων πως τα βλεπουν αυτοι ξερουν!!! Ομως δεν θα ηταν κακη ιδεα να εξαγορασε το brand πχ το amazon η google η η valve Γιατι το λεω αυτο? Για αλλαγη πολιτικης και πραγματικης ειλικρινιας και πραξεων και οχι αλλο δηθεν. Ο κοσμος δυστηχως εχει νοημοσυνη Κωνσταντινε και δεν ανεχεται να παιζει μαζι του
      Πανε οι μερες που υπηρχε αλογιστος υπερκαταναλωτισμος ειναι καλο ναι θα το παρω.

      Λαμβανοντας πολλους παραγοντες πλεον βλεπουμε κοσμο που επιλεγει εταιρια που τον ανταμιβει ουσιαστικα και περισοτερο και ειναι ειλικρινης περισοτερο η αν το παρουμε αναποδα κοροιδευει λιγοτερο επειδη κανενας απλα δεν ειναι αγιος.

      Και αυτα ειναι τα σημερινα αποτελεσματα.Αφου ο κοσμος ειναι ο τελικος κριτης.!!! ;)

    • Connie GR
    • Καταλαβαίνω αυτό που λες. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι θα φανεί εν καιρώ το κατά πόσο η Microsoft δεσμεύεται και δηλώνει - και έπειτα προβαίνει σε άλλες πράξεις. Αυτό το λέω γιατί προς το παρόν η εταιρεία του Redmond έχει προβεί σε κινήσεις που φανερώνουν το αντίθετο. (όσον αφορά την αλλαγή πορείας)

*