Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δεινή Σαύρα: Όχι δεν θα σας πω τελικά για τα Loot Crates

*
Είχα υποσχεθεί την περασμένη φορά ότι θα σας έγραφα σήμερα για τη νέα (παλιά) τρέλα των loot crates και το πόσο πάει σαν κακό σαράκι να εισβάλει στο αγαπημένο μας χόμπι για να κάνει παραπάνω από μία ζημιές ή αμαρτήματα, αλλά λόγω φόρτου εργασίας δεν κατάφερα να διαβάσω όση βιβλιογραφία ήθελα για να εμφανιστώ όσο ενημερωμένος θα ήθελα. Οπότε σήμερα θα μιλήσουμε για κάτι που θα απασχολήσει αρκετά την επικαιρότητα μας εντός ολίγου, το online gaming στα racing.

Στο πρόσφατο review μου για το Forza Motorsport 7 αναφέρθηκα αναλυτικά στο online του τίτλου που κατά τη γνώμη μου είναι στάσιμο και αφήνει κακές εντυπώσεις, όχι λόγω lag, όχι λόγω κακής υλοποίησης, αλλά επειδή η πλειοψηφία που παίζει είναι κάφροι και αγροίκοι, νομίζουν ότι παίζουν συγκρουόμενα ή άλλοι πάλι έχουν μπει απλά με στόχο να σπάσουν τα νεύρα σε όσους προσπαθούν να παίξουν, είτε ανταγωνιστικά, είτε για την πλάκα τους. Μην έχοντας ενσωματώσει ΚΑΝΕΝΑ σύστημα επιβολής τάξης, βαθμολόγησης ή πειθαρχίας, πλην του True Level που όμως μετράει τη οδηγική ικανότητα, ο κάθε αγώνας είναι στο έλεος του -με συγχωρείτε- εκάστοτε μαλάκα, με την εξαίρεση των αγώνων που γίνονται με ghost cars και άρα χωρίς συγκρούσεις (ναι αλλά αυτό δεν είναι multi, είναι time attack με πολλά φαντάσματα). Στη διάρκεια του review έπαιξα 14 online αγώνες. Στους 11 σε κάποια στροφή ήταν στημένος κάποιος για να τρακάρει όσους περνούσαν για πλάκα, ο οποίος, ω του θαύματος, ήταν διαφορετικός κάθε φορά. Και μετά έρχεται το Gran Turismo Sport να μας πει ότι θέλει να βασίσει το 80% στο online. Μάλιστα, επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες.


Μισό λεπτό. Δεν θέλω να κλέψω τη δόξα του review που θα σας έρθει από το συνάδελφο πολύ σύντομα και αναλυτικά, ούτε να ζηλώσω δόξα προφήτη, μιας και δεν έχω ακόμη αγοράσει και παίξει τον τίτλο. Αντίθετα μάλιστα, έχοντας παίξει την beta θαύμασα το μοντέλο οδήγησης του τίτλου και τον τεχνικό του τομέα και βάσει και του γεγονότος ότι θέλω να τιμώ όσους τιμούν την ελληνική αγορά (μεταφράζοντας τίτλους), ήθελα και να το βάλω στη συλλογή μου. Και μετά είδα ότι δεν είχε campaign.

Το -καθαρά προσωπικό μου- ξενέρωμα ήταν τεράστιο. Ναι, εντάξει, το ξέρω ότι έχει τα Trials και τους προσαρμοσμένους αγώνες, αλλά εγώ δεν καλύπτομαι, λυπάμαι. Και είμαι σίγουρος, ειδικά στην Γη των Ασχέτων που ζούμε, ότι θα πέσει πολύ γέλιο μόλις ο μέσος Ελληνάρας καταλάβει τι γίνεται, ή ότι για να χαρεί το παιχνίδι θα πρέπει να σκάσει άλλα 60 ευρώ για συνδρομή στο PS Plus. Όμως, η Polyphony τουλάχιστον έχει φροντίσει να λάβει τα μέτρα της, ώστε να «αστυνομεύσει» όσο το δυνατόν περισσότερο τον τίτλο της. Πέρα από την Κατάταξη Οδηγού, που θα κρίνει την ικανότητα, έχει εισαγάγει και άλλο Level, αυτό της Αθλητικής Άμιλλας, όπου εάν κάνεις κακά πράγματα, θα σου συμβούν κακά πράγματα αντιστοίχως και μάλλον θα καταλήξεις να τρέχεις με άλλους κάφρους για να παίζετε συγκρουόμενα με την ησυχία σας. Βέβαια δεν έχω ιδέα πώς θα υλοποιηθεί αυτό, ούτε τι θα μας πει ο συνάδελφος στο review, αλλά ξέρω ότι τουλάχιστον η Sony προσπάθησε, κάτι που έγινε και στο Project Cars 2. Ενώ η Microsoft…

Eδώ όμως έχουμε κι άλλο κεφάλαιο. Αυτό που λέει ότι υπάρχει πολύς κόσμος (κι εγώ κι εγώ) που δεν το απολαμβάνει και πολύ το online, μιας και δεν του διασφαλίζει τις ίδιες συνθήκες με το single player. Διότι κύριοι αν έχω είκοσι λεπτά να παίξω, θέλω να παίξω ως άνθρωπος και όχι με τον κάθε ψυχάκια που θα με τρακάρει ή θα το δει Λούνα Παρκ με συγκρουόμενα. Επίσης, θέλω να παίξουμε όλοι με τις ίδιες συνθήκες, όχι με έξτρα πράγματα που θα έχει ο καθένας που πλήρωσε με loot crates, αλλά είπαμε, αυτά άλλη φορά.

Εν τέλει πάντως, πέρα από τα racing που η ακραία μου άποψη είναι ότι είναι unplayable σε ένα βαθμό online, έρχεται η γενική συμπεριφορά του κάφρου στα online, που αποθαρρύνει πολύ κόσμο που δεν έχει τις άπειρες ώρες για να παίξει και να θυσιάσει με τον κάθε…ερεθισμένο…κάφρο. Αλλά αυτή είναι μια άλλη, διαφορετική ιστορία. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • RiderSoMysterious
    • Η μόνη ελπίδα για καλό online αγώνα είναι στο endurance που με ένα χτύπημα καταλήγεις στα pits, οπότε οι ψυχάκηδες παραμένουν στα άλλα modes που μπορείς να βαράς όσο θες, χωρίς φθορά. Βρίσκεις συνήθως και άτομα που δεν είναι μονίμως στην τσίτα και μπορείς να μιλήσεις, όταν δεν χάνεται το game chat. Μόνο εκεί έτυχε να κάνω σερί γύρους μέσα σε τρενάκια, όπου πολύ εύκολα κάποιος θα μπορούσε να ''γλιστρήσει'' όσο χρειαζόταν για να βγάλει τους άλλους έξω. Απλά το παίρνεις απόφαση ότι αντί για 4 πχ αγώνες, θα τρέξεις 1. Είναι κρίμα να έχεις τόσο πολυπληθή κοινότητα και να την έχεις αφήσει στο έλεος του κάθε ψυχάκια.

      Αλλά τι συζητάμε τώρα. Μιλάμε για τους τύπους που έβγαλαν patch γιατί λέει το παιχνίδι κρασάρει και κάποιοι κέρδισαν μερικά παραπάνω credits που δεν έπρεπε. Γιατί το μείζον είναι τα credits. Όχι ότι το παιχνίδι εξακολουθεί να κρασάρει, ότι στα μενού του online η πλοήγηση γίνεται σε super slow motion. Ε και αν κάνεις 2 πράγματα ταυτόχρονα, πχ φορτώνει η πίστα και εσύ διαλέγεις ακόμα αμάξι, ε προφανώς πας γυρεύοντας και υπάρχει αυξημένη πιθανότητα για κρασάρισμα.

      • RiderSoMysterious
      • Εντάξει μας τρολάρουν, δεν εξηγείται αλλιώς. Άνοιξα μόλις τώρα να παίξω και

        '' Following community feedback the Endurance Forza GT MP Hopper now has Fuel and Tire Wear On ( no sim damage.) with 1 quickstop.''

        Ελάτε να τα σπάσετε και εδώ, με λίγα λόγια. Συγγνώμη για το διπλό ποστ.

*