Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Forza Motorsport 7 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Turn 10

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η πρώτη αμφιβολία είχε έρθει από το γεγονός ότι τα 2 χρόνια από το επικό Forza Motorsport 6 φαινόντουσαν λίγα, πόσο μάλλον όταν στο ενδιάμεσο έτος είχε κυκλοφορήσει το αψεγάδιαστο ξένοιαστο αδερφάκι που ακούει στο όνομα Forza Horizon 3. Μπορεί οι εικόνες και οι ενδείξεις να ήταν καταπληκτικές και καθησυχαστικές, όμως η αμφιβολία υπήρχε. Μπορεί η Turn10 να θέλησε να βγει μαζί με τα Project Cars 2 (λιγότερο) και Gran Turismo Sport (περισσότερο) για να μην τους αφήσει ελεύθερο το πεδίο, μπορεί απλά το γεγονός των λιγοστών exclusives στην κονσόλα της Microsoft να οδήγησε σε υπερέκθεση του τίτλου. Τέλος πάντων, ο τίτλος είναι εδώ και είχαμε την ευκαιρία να τον δοκιμάσουμε ενδελεχώς.



Για να ξέρουμε από την αρχή τι λέμε, το Forza Motorsport 7 παραμένει ο κορυφαίος τίτλος της κατηγορίας του, πολύ κοντά στον προκάτοχό του, σε ό,τι έχει να κάνει με τον πυρήνα του gameplay, την οδήγηση και την λατρευτική αντιμετώπισή της μέσω της λεπτομέρειας της αποτύπωσης στο δρόμο. Μάλιστα φέτος, το θρυλικό μοντέλο οδήγησης έχει υποστεί και κάποιες βελτιώσεις στις λεπτομέρειες του, με την απόκριση σε συνθήκες βροχής να είναι πιο φυσιολογική από τη μάλλον υπερβολική έκφρασή της στην προηγούμενη έκδοση. Το μοντέλο φυσικής είναι εξίσου εντυπωσιακό με το παρελθόν, με μία μικρή ένσταση, πιθανώς και ανεξήγητο δάνειο από το Horizon 3: τα αυτοκίνητα δίνουν πιο ελαφριά αίσθηση σε κάποιες φάσεις, τινάζονται στον αέρα και ντεραπάρουν πολύ πιο εύκολα από οποιαδήποτε προηγούμενη έκδοση. Δεν είναι κάτι που ξενίζει ιδιαίτερα, αλλά σίγουρα οι λάτρεις της σειράς θα το αντιληφθούν. Στο ίδιο πλαίσιο οι γνώστες θα συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν εκπτώσεις και στο μοντέλο ζημιάς και στην ευκολία, ή μάλλον δυσκολία, με την οποία εμφανίζεται. Εξηγούμαστε. Εάν είχατε ενεργοποιημένο το simulation damage, εκεί που αν είχατε στην πρώτη στροφή μια σχετικά δυνατή σύγκρουση οι ζημιές άρχιζαν να πέφτουν σαν χαλάζι, πλέον μπορεί να χρειαστεί και η διπλάσια «προσπάθεια». Ανεξήγητο και αχρείαστο, αφού μπορεί να ρυθμιστεί η ζημιά που θέλουμε και όταν έχουμε επιλέξει simulation, μάλλον αυτό θέλουμε.



Κάπου εδώ είναι που βρίσκεται το μεγαλύτερο πρόβλημα με το Forza Motorsport 7: κάνει αρκετά λάθη στις λεπτομέρειες ή, για να το πούμε καλύτερα, έχει επιλέξει να προσθέσει λεπτομέρειες που δεν έχουν υλοποιηθεί στην εντέλεια, κάτι στο οποίο μας έχει κακομάθει η σειρά. Για παράδειγμα, ενώ το μενού έχει την ομορφιά και την άνεση του Forza Motorsport 6, είναι λίγο πιο αχρείαστα περίπλοκο από όσο χρειάζεται, χωρίς λόγο. Ενώ η δομή βιβλίου στα πρωταθλήματα του 6 είχε κάποια συνάφεια, εδώ η κατάσταση είναι πιο αφηρημένη, χωρίς να γίνεται βέβαια αυτό ενοχλητικό. Από την άλλη το λιγότερο μπλα-μπλα πριν τους αγώνες μάς άρεσε, μιας και κείμενο και εκφώνηση υπάρχουν μόνο εκεί που πρέπει, ενώ για πολλοστή φορά ο τίτλος έχει χορταστικό single player, το οποίο αν και χρειάζεται 12 περίπου ώρες για να κατακτηθεί, έχει πολύ υλικό για να ασχοληθεί ο οποίος τελειομανής. Να προσμετρήσουμε στα θετικά την ομαλή ενσωμάτωση των showdowns στο κεντρικό σενάριο, με ομαλό τρόπο, καθώς και την εξαιρετική ποιότητα αυτών με κορυφαίους για μία ακόμα φορά τους αγώνες αντοχής.



Ας περάσουμε όμως και στη μεγάλη ή μικρότερη αμαρτία του τίτλου, που φέτος έκανε το λάθος να πάει να μπλέξει με τα loot crates. Είναι λάθος η προσθήκη τους και προβληματική η υλοποίησή τους; Σαφέστατα. Εμποδίζει με κάποιο τρόπο τον παίκτη να παίξει το παιχνίδι; Ειλικρινά δεν θα το λέγαμε. Εξηγούμεθα. Ο παίκτης, για την ώρα, με τα credits του παιχνιδιού, στη συνέχεια δυστυχώς και με την εισαγωγή tokens και άρα πραγματικών χρημάτων, μπορεί να αγοράζει τα περιώνυμα crates, τα οποία ανάλογα με την τιμή και τη σπανιότητα περιέχουν συνήθως mods (περισσότερα σε λίγο), διακοσμητικές στολές αγώνα αλλά και αυτοκίνητα. Και εδώ είναι που η γκρίνια, σε συνδυασμό και με κάποια άλλα θεματάκια και αλλαγές, έχει βάση.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • diver_gr
    • @Δημήτρης Βασιλακάκης ''Αν υπολογίσει κανείς την εντελώς παράλογη απόφαση να αφαιρεθεί από όσους έχουν πληρώσει συνδρομή VIP το προνόμιο να διπλασιάζουν τα credits μετά από αγώνες, δίνοντάς τους κάρτες μόνο για 25 από αυτούς, καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι δεν πάει καλά, κάτι θέλει να κάνει τους παίκτες να ψαχτούν αλλιώς για να ξεκλειδώσουν αυτοκίνητα.''


      To Θέμα με τη VIP Συνδρομή λύθηκε άμεσα μετά τα παράπονα των παικτών στα forums της turn10 και έχει επιστρέψει στο κλασσικό μοντέλο των προηγούμενων τίτλων.

      • Blackstorm
      • Έχεις δίκιο, λάθος διατύπωση έχω κάνει θα το ρυθμίσω, ευχαριστώ και sorry.

    • RiderSoMysterious
    • Στο online το πρόβλημα είναι όντως πολύ μεγάλο. Και δεν είναι μόνο ο χαμός που γίνεται σε κάθε εκκίνηση και 1η στροφή, που μπορεί να είναι κατανοητό εν μέρει. Υπάρχουν πάντα πολλοί παίχτες που νομίζουν ότι παίζουν Dirt Showdown. Χρειάζονται ποινές οπωσδήποτε.

      Στο campaign, ειδικά τα πρώτα 2-3 πρωταθλήματα, δε φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για τα παίξεις σε υψηλό επίπεδο δυσκολίας. Παίζω σε Pro και ενώ μπορεί να τελειώσω με ταχύτερο γύρο μέχρι και 2 δεύτερα, τις περισσότερες φορές είναι δύσκολο να πιάσεις τον 1ο. Είναι αγώνες των 2 γύρων, δηλαδή αν είναι δυνατόν. Οι αγώνες αντοχής θα έχουν σίγουρα περισσότερο ενδιαφέρον. Αν και μάλλον θα πρέπει να πάρω και το Project Cars 2. 12 ώρες πρέπει να ξόδεψα μόνο στην 1η σεζόν του PC1.

      • Blackstorm
      • 12 ώρες σε μέση δυσκολία. Εγώ που παίζω expert, πάω πιο αργά.

    • Dyolf
    • Loot crates έμαθε να βάζει η Turn 10 στα παιχνίδια της, να κάτσει να φτιάξει shifting animations στην cockpit κάμερα δεν μπορούσε να μάθει... Επίσης τι θα γίνει επιτέλους με τα pits, τι πρόχειρη παρουσίαση είναι αυτή; 6 sequels και η ίδια αηδία... Τρομερή απογοήτευση για μένα το Forza 7 και φαντάσου Δημήτρη ότι δεν παρακολουθώ στενά την σειρά.

      • Blackstorm
      • Δεν αντιλέγω. Αλλά αν πιάσουμε τέτοιες λεπτομέρειες, εμένα με χάλασε που έβαλε μεν να πιάνει βροχή στη διάρκεια της κούρσας, αλλά δεν με στέλνει μέσα να αλλάξω λάστιχα.

    • Giannisre7
    • Καλησπέρα!

      Μια ερώτηση.. Το τέλειο μοντέλο οδήγησης που γράφεται πως ακριβώς κρίνεται; Δηλαδή το παιχνίδι το κρίνουμε σαν arcade, simulation ή κάτι ενδιάμεσο;

      • Blackstorm
      • Νομίζω ότι η σειρά είναι γνωστή ως προσομοιωτής. Αν θέλεις να μπούμε σε λεπτομέρειες, προσωπικά παίζω με όλα τα assists -συνήθως πλην κιβωτίου- κλειστά

    • stefoukos
    • Πιστευω η σειρα forza ειναι η σειρα που κραταει το χβοχ σε μεγαλες πωλησεις ειναι απιαστο και πιστευω δυσκολα θα δουμε κατι καλυτερο σε racing game διοτι η turn 10 εχει ανεβασει πολυ τον πηχη.....φανταστειτε στο χβοχ χ θα μας πεσουν τα σαγονια

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!