Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

DRM-free το The Witcher 3: Wild Hunt

Ο σχεδιαστής του The Witcher 3: Wild Hunt Maciej Szczesnik μιλώντας στο Kotaku δήλωσε: «Προσπαθούμε να απαλλαγούμε από τα DRM. Αν κάποιος θέλει να κατεβάσει παράνομα ένα παιχνίδι, τελικά θα το κάνει». Ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της CD Projekt RED Adam Badowski συμπλήρωσε πως: «Αυτό δεν είναι και ότι καλύτερο φυσικά. Αλλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γι' αυτό. Έτσι Θέλουμε να δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον χρήστη».



«Όταν αφαιρέσαμε το DRM, οι χρήστες των torrent trackers παρότρυναν άλλους χρήστες να μην κατεβάσουν παράνομα το The Witcher 3 όταν κυκλοφορήσει επειδή εμείς δεν χρησιμοποιούμε DRM», πρόσθεσε κλείνοντας.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CD Projekt Red

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Witcher 3: Wild Hunt
    • 18+ pegi 18+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewitcher.com/ FOLLOWERS 62 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • paoan013
    • Αποδεδειγμένα, το DRM τιμωρεί αυτούς που αγοράζουν νόμιμα το παιχνίδι. Πιό πρόσφατο παράδειγμα, το SimCity. Οι modders κατάφεραν να το παίζουν offline. Επίσης, δεν αποδεικνύεται από πουθενά πως η πειρατική κόπια ισοδυναμεί με αντίστοιχο αριθμό μειωμένων πωλήσεων. Αντιθέτως, το πιό σύνηθες είναι αυτός που παίρνει παράνομα έναν τίτλο να το κάνει, γιατί διαφορετικά δεν θα τον αγόραζε. Σωστή κίνηση από την CD Projekt RED.

    • Sisyphus
    • Και άσε τους υπόλοιπους να κλαίγονται και λένε πως δε βγάζουν παιχνίδια για pc εξαιτίας της "πειρατείας"...
      Υ.Γ Ακόμα και πεπόνι από τη λαϊκή να πάρεις θα κόψεις ένα για να το δοκιμάσεις πριν δώσεις τα 2Ε. Εδώ σου ζητάνε να δώσεις 50Ε και να πάρεις "γουρούνι στο σακί", (καθώς πλέον demo σπάνια κυκλοφορούν).

    • giannismoll7
    • Πραγματικά δεν θα έχω τα χρήματα να το αγοράσω,αλλά επειδή μας σέβονται ακριβώς θα αρχίσω να μαζεύω για να τους υποστηρίξω,όπως και να παροτρύνω άλλους να το αγοράσουν! πάρα πολύ καλό αυτό που κάνουν σαν εταιρία!

      Υ.Γ Άμα ο άλλος θέλει να το crackarei το παιχνίδι,θα το κάνει,δεν πάει να κοπανιέσαι όσο θέλεις και να βάλεις όσα DRM θέλεις....

      Γνώμη μου:Το χειρίζονται πολύ έξυπνα οι Πολωνοί... ;)

    • paoan013
    • @paul_13
      Το να πρέπει για να παίξεις ένα παιχνίδι να είσαι online, ακόμα κι αν παίζεις single player. Και το παιχνίδι να διακόπτεται αν χάσεις την σύνδεσή σου.

    • Aragorn13
    • Εύγε.... και θα το πάρω γνήσιο και σε καλή τιμή θα είναι (τουλάχιστον ήταν τα 2 προήγουμενα) και σίγουρα θα είναι παιχνιδάρα...

*