
Θυμίζουμε, ότι πρόσφατα είχε διαρρεύσει από λάθος της Nvidia το όνομα «HTC NEXUS 9» με ημερομηνία κυκλοφορίας το τρίτο τετράμηνο του 2014 και με την πληροφορία περί SoC NVIDIA Tegra K1. Πρόκειται δηλαδή για ένα tablet που θα είναι πιο κοντά στις high end συσκευές και το οποίο θα «τρέχει» το καινούργιο Android L. Επίσης, το όνομα και η ύπαρξη του Nexus 9 είχε αναφερθεί πρόσφατα και σ’ ένα ρεπορτάζ του Verge που στηριζόταν στα λεγόμενα μιας πηγής στο εσωτερικό της εταιρείας. Όλα αυτά μένει να επιβεβαιωθούν από επίσημα χείλη τις ερχόμενες εβδομάδες, αλλά το νέο μίας καινούργιας συνεργασίας ανάμεσα στην Google και την HTC, τις εταιρίες που «δημιούργησαν» την πρώτη συσκευή Nexus, έχει ενθουσιάσει αρκετό κόσμο και μόνο σαν ιδέα.



Και μετα ειδα αυτό...
http://www.androidpolice.com/2014/09/29/this-is-the-motorola-nexus-6-a-5-9-qhd-display-3200mah-battery-dual-front-facing-speakers-and-more/
και ξενερωσα! Όχι ρε φιλε!
πολλα λικε στον sherpard
φίλε Shepard είσαι στο μυαλό μου. Γιατί ρε Google να κάνεις ένα τόσο μεγάλο κινητό, οταν θα φτιάξεις ήδη ένα 9ιντσο tablet με την βοήθεια της HTC? Χαίρομαι που το Nexus 6 θα φτιαχτεί από την Motorolla και το Nexus 9 από την HTC (αν επιβεβαιωθούν οι φήμες), αλλά το 6 μου φαίνεται πάρα πολύ μεγάλο για κινητό....
άντε να μάθουμε γιατι το nexus 2013 πάλιωσε!