Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gameplay video από το Wolfenstein: The New Order

Η Bethesda έδωσε στη δημοσιότητα ένα gameplay video από το Wolfenstein: The New Order, μαζί με μια σύνοψη για το τι πρόκειται να δούμε στο νέο τίτλο της σειράς από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του παιχνιδιού Jens Matthies. Το The New Order διαδραματίζεται το 1960, με τον πρωταγωνιστή της σειράς B.J. Blazkowicz να πολεμά πολεμικές μηχανές των Ναζί, χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών id Tech 5 και αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PlayStation 3, Xbox 360, αλλά και στις κονσόλες τις επόμενης γενιάς στο τέλος του 2013. Μπορείτε να δείτε το gameplay video του Wolfenstein: The New Order μέσα από τον παρακάτω player:




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    MachineGames

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wolfenstein: The New Order
    • 18+ pegi 18+
      • 8.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (46)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.wolfenstein.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μακάρι να βγω λάθος,αλλά η προσθήκη των ρομπότ ξενερώνει απίστευτα,επίσης το όλο παιχνίδι μου θυμίζει κακής ποιότητας fps,βαρετό...Δεν μου μοιάζει για wolfenstein...κρίμα το καταστρέψανε και αυτό...

    • Shepard
    • Εγω παλι δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα με 3 λεπτα βιντεο.

      Το οτι βαλανε Mechs... ok, αρκει να μην το παρακανουν.

    • GoodNightGRE
    • Μας εφτιαξες την ημερα Enternity !!! Η Bethesda ειναι καλη γενικα στα single-player/campaign games ! Αλλα το θεμα ειναι οτι τωρα ειναι απλα publisher ! Machine Games all eyes are on you !

    • Maxus
    • H Bathesda εχει μια σταθερη ποιότητα στα games της και ετσι πιστευω και αυτο θα ειναι μια χαρα παιχνιδι.
      Το κακο ειναι οτι δεν μοιαζει με wolfenstein...και να πω την αληθεια με ξενερωσαν κ εμενα τα ρομποτ.

    • PetrifieD-
    • Φαίνεται πολύ ωραίο αν και δεν μοιάζει με wolfenstein με όλα αυτά τα ρομπότ. Βέβαια σε αυτόν τον φανταστικό κόσμο που έχουν πλάσει μπορεί να ταιριάζουν. Αν το έχουν σχεδιάσει καλά και είναι όλα με μέτρο τότε θα είναι καλό.

*