* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Συνέντευξη Far Cry 5: Ο narrative director κι εμείς

Δεν είναι η πρώτη φορά που «ενοχλούμε» κάποιον από τους συντελεστές του Far Cry 5. Ξεκινήσαμε από ψηλά, με τον Creative Director και Executive Producer, Dan Hay, και αυτήν τη φορά, ενώ είχαμε το περιθώριο για επαναληπτική κουβέντα με τον ίδιο, δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε στη σκέψη μιας συζήτησης με τον Narrative Director, θέση με ειδικά βάσανα σε κάθε τίτλο με ανοιχτό κόσμο. Και κάπως έτσι καθίσαμε στο ίδιο τραπέζι με τον βέρο Παριζιάνο, Jean-Sebastian Decant. Το ότι τα λέγαμε στην πόλη του δεν σημαίνει και πολλά βέβαια, μιας και ήρθε από το Μοντρεάλ του Καναδά. Υποχρεώσεις βλέπετε. Και κάπως έτσι προχωράμε με τη δική μας υποχρέωση, δηλαδή την καταγραφή όσων είπαμε με τον άνθρωπο.

Σημειώστε σε αυτό το σημείο ότι επίτηδες επαναφέρουμε κάποια ζητήματα που θέσαμε και στον Dan Hay, διότι τότε δεν πήραμε σαφείς απαντήσεις, τώρα όμως φαίνεται και για ποιο λόγο. Όσοι κάνετε βουτιά και στην προηγούμενη συνέντευξη, θα καταλάβετε. Πριν από τα ακόλουθα προηγήθηκαν οι απαραίτητες συστάσεις που δεν συμπεριλαμβάνουμε στην προκειμένη.

Enternity: Καλημέρα λοιπόν. Αντιλαμβανόμαστε πως δεν ήταν πάντα το narrative design η βασική σας ασχολία στο πλαίσιο του game development.
Jean-Sebastian Decant: Σωστά.

Enternity: Καλό είναι λοιπόν, για τους αναγνώστες μας, να μας δώσετε μια εικόνα για το μέχρι τώρα εύρος της δραστηριότητάς σας στο κομμάτι της δημιουργίας και παραγωγής.
Jean-Sebastian Decant: Ασφαλώς. Ξεκίνησα ως game designer σε πολύ μικρές παραγωγές και στην πορεία προχωρούσα σε μεγαλύτερους τίτλους. Ύστερα κατέληξα στην Ubisoft όπου και ασχολήθηκα για πρώτη φορά με τίτλο open world, το Driver: San Francisco. Σε εκείνη την περίπτωση είχα εμπλακεί μεν με το game design, παράλληλα όμως ασχολιόμουν και με το level design και την αφήγηση. Ακολούθως μεταφέρθηκα στο Μοντρεάλ και δούλεψα στο Far Cry 3. Σε εκείνη την περίπτωση ήμουν επικεφαλής των λεγόμενων εξωτικών και πιο τρελών στιγμών. Αν δηλαδή μιλούσαμε για κάποια τελείως υπερβολική σκηνή, για παραισθήσεις κ.λπ. εκεί ήμουν εγώ. Και κάπως έτσι κατέληξα, σε εκείνη την παραγωγή κιόλας να τελειώσω ως Narrative Director, αφού η δουλειά μου έκανε αρκετά καλή εντύπωση στον Creative Director ώστε να αναλάβω μεγαλύτερο ρόλο σε επίπεδο αφήγησης.

Enternity: Συνεπώς εκείνες οι «εξωτικές» στιγμές στο Far Cry 3 ήταν εκείνες που καθόρισαν την μετέπειτα πορεία σας στην αφήγηση.
Jean-Sebastian Decant: Ναι.

Enternity: Ωραία. Από όσο γνωρίζουμε, πριν φτάσετε στην Ubisoft είχατε εμπλακεί και στην παραγωγή του Heavy Rain.
Jean-Sebastian Decant: Ναι.

Enternity: Κι αν δεν κάνουμε λάθος, ακόμη πιο πριν εργαζόσασταν ως κριτικός κινηματογράφου και game reviewer, έτσι δεν είναι;
[Γέλιο]
Jean-Sebastian Decant: Ναι, ναι. Βλέπω έχει γίνει έρευνα!

Enternity: Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να γινόμαστε αδιάκριτοι.
[Γέλιο]

Enternity: Επομένως, σε κάποιο βαθμό, κατανοείτε όλες τις πλευρές, εκείνη του gamer, του κριτικού αλλά και του δημιουργού. Πώς λοιπόν η συγκεκριμένη προϊστορία εκτός της δημιουργικής διαδικασίας καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύετε πλέον;
Jean-Sebastian Decant: Υπήρξα στην πλευρά εκείνου που παρατηρεί ψυχαγωγικά έργα, ταινίες και games, και από εκείνο το πόστο προσπαθούσα πάντα να βλέπω τη θετική πλευρά των πραγμάτων. Πάντα εστίαζα στα θετικά πρωτίστως, όχι τόσο στα αρνητικά. Αυτή ήταν η προσέγγισή μου ως δημοσιογράφος. Διότι θεωρώ ότι είναι πολύ πιο εύκολο να φτύσεις πάνω σε κάτι παρά να προσπαθήσεις και να δεις τη θετική του πλευρά. Οπότε, τότε, αν δεν μου έκανε καλή εντύπωση κάτι, προτιμούσα να μην ασχοληθώ,  να μη μιλήσω, να μη γράψω για αυτό. Από την πλευρά στην οποία βρίσκομται τώρα, νομίζω ότι βλέπω περισσότερο τα πράγματα με το σκεπτικό ενός gamer ή κάποιου που πηγαίνει σε κινηματογράφο για να παρακολουθήσει κάποια ταινία, υπό την έννοια ότι προσπαθώ να βρω κάτι που θα με εκπλήξει. Έχω δει πολλά, έχω παίξει πολύ, πάντα αποζητώ κάτι που να ξεπερνά αυτά που έχω βιώσει σε προηγούμενες εμπειρίες. Θα έλεγα λοιπόν πως τώρα το ζήτημα για μένα είναι να βρίσκω πράγματα που με διασκεδάζουν προσωπικά καθώς συμμετέχω στη δημιουργία παιχνιδιών. Το Far Cry 5 είναι είτε το πέμπτο είτε το έκτο παιχνίδι με ανοιχτό κόσμο στο οποίο συμμετέχω, οπότε πρέπει να ψάχνω τι μπορεί να βρεθεί που να με εκπλήξει τώρα; Αυτή είναι η σκέψη στο πίσω μέρος του μυαλού μου και έτσι μπορώ να έχω όρεξη και ενθουσιασμό όταν πηγαίνω στη δουλειά. Θεωρώ πως αν πιέζομαι δημιουργικά για κάτι νέο, το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο και για τους παίκτες στο τέλος.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • mysterious
    • Η τελευταία φώτο... :D

      • yaponvezos
      • Εκτίθεται σε ειδική πτέρυγα με θεματική «πιο γραφικός κι απ' το Πήλιο».

        • Blackstorm
        • Μετά τη δημοσίευσή τους έχει παρατηρηθεί γυναίκες όλων των ηλικιών να σκίζουν τα εσώρουχά τους

    • DrManolo
    • Ωραίος ο narrative director, ωραίος και ο Βέζος στο τραπέζι! Για να δούμε, περιμένω πολλά από το καινούριο far cry, ελπίζω να βγει τόσο δυνατό όσο φαίνεται μέχρι στιγμής. Λίγες μέρες έμειναν.

Συνέντευξη Far Cry 5: Ο narrative director κι εμείς - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity