Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Assassin’s Creed Odyssey: Συνέντευξη με «Alexios» και «Kassandra»

*
Με τους Michael Antonakos (Alexios) και την Μελισσάνθη Μάχουτ (Kassandra) να περνάνε μερικές μέρες στην Ελλάδα (και) με αφορμή το Assassin’s Creed Odyssey κάναμε το αυτονόητα ελληνικό: πήγαμε για καφέ και κουβέντα. Και ιδού τα αποτελέσματα. Ή μήπως, ιδού το “Sassassin’s Creed”; Συνεχίστε για να μάθετε.



Καλύτερα να ξεκινήσουμε με σύντομες συστάσεις και λίγες πληροφορίες για το πώς φτάσατε σε αυτό το σημείο.
Michael Antonakos: Ονομάζομαι Michael Antonakos και παίζω τον Alexios στο Assassin’s Creed Odyssey. Γεννήθηκα στην Αθήνα και μετακόμισα στον Καναδά όταν ήμουν περίπου τριών ετών. Ο πατέρας μου γύρισε στην Ελλάδα όταν ήμουν περίπου έξι ετών, οπότε συνέχισα να έρχομαι στην Ελλάδα τα καλοκαίρια κατά τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια και αισθάνομαι πως είχα την ευκαιρία να νιώθω συνδεδεμένος με την Ελλάδα. Ως παιδί έπαιζα σε σχολικές παραστάσεις και ύστερα συνέχισα στα εφηβικά μου χρόνια στο Rocky Mountain Shakespear Company. Αφού τελείωσα με σχολείο, με θεατρικές σπουδές στο πανεπιστήμιο, μετακόμισα στο Βανκούβερ.

Μελισσάνθη Μάχουτ: Ήθελα να κάνω κάτι που να σχετίζεται με τον κινηματογράφο, ήθελα κάτι που να σχετίζεται με την υποκριτική, οπότε πήγα στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και ύστερα αφιέρωσα τρία χρόνια στο Royal Academy Of Dramatic Arts στο Λονδίνο, μετά επέστρεψα στην Ελλάδα, έκανα μερικές δουλειές, δίδαξα αγγλικά, έκανα μεταφραστικές δουλειές και όλο αυτό προέκυψε από το πουθενά. Είχα δουλέψει λίγο το Assassin’s Creed Origins, είχα κάνει μερικούς χαρακτήρες στο Origins, με κάλεσε μια μέρα ο ατζέντης μου και μου είπε ουσιαστικά «θα ήθελαν να σε δουν για μια ακόμη δουλειά που ετοιμάζουν» και τρία δοκιμαστικά αργότερα, ένα στην Αθήνα, ένα στο Λονδίνο, ένα στο Κεμπέκ…

Michael Antonakos: …Εκεί γνωριστήκαμε.

Μελισσάνθη Μάχουτ: Εκεί είναι που γνωριστήκαμε, συναντηθήκαμε στο Κεμπέκ.

Και τώρα είστε εδώ λοιπόν.
Σε ευχαριστώ πάντως [απευθυνόμενη στον Michael] γιατί δεν θα το έκανα χωρίς εκείνον. Ουσιαστικά καταλήξαμε μαζί σε μια πολύ καλή παραγωγή.

Κατά την εκδήλωση για την κυκλοφορία αναφέρατε πως οι θεατρικές σας σπουδές στο Λονδίνο αποδείχθηκαν χρησιμότερες για το συγκεκριμένο είδος δουλειάς σε σχέση με εκείνες στην Αθήνα.
Μελισσάνθη Μάχουτ: Υποθέτω πως, τρόπον τινά, μπορείς να πεις πως και οι δύο ήταν πολύ χρήσιμες αφού που δίδαξαν δύο διαφορετικού τύπου προσεγγίσεις στην υποκριτική γενικότερα, οπότε δεν κακολογώ την ελληνική δραματική σχολή ως προς αυτό. Κατά βάση αυτό που εννοώ είναι πως δεν υπήρχε έμφαση στην υποκριτική με φωνή και μόνο. Στο Λονδίνο είχαμε την ευκαιρία, είχαμε ένα μάθημα για voice acting, το λέγανε sight reading τότε. Βασικά επρόκειτο για την προσέγγιση του κειμένου και την προσπάθεια να αποκωδικοποιήσεις το κείμενο πολύ γρήγορα και να είσαι σε θέση να αποδώσεις όσα περισσότερα γινόταν με τη φωνή, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, κάναμε μερικά radio plays, έγινε και κάποιος διαγωνισμός για το BBC νομίζω.

Δεν προσπαθούμε να κακολογήσουμε καμία σχολή από τις δύο. Υποψιαστήκαμε όμως ότι είναι λογικό οι σπουδές στο Λονδίνο να είναι πιο αποδοτικές ως προς αυτό το θέμα, μιας και υφίσταται διαφορά στην κουλτούρα και εκεί ασχολούνται πολύ περισσότερο με radio drama.
Μελισσάνθη Μάχουτ: Ναι, προφανώς. Και ο λόγος που λέω ότι οι σπουδές μου στην Ελλάδα βοήθησαν είναι και συνεισέφεραν, μαθαίνοντάς μου την υποκριτική με πολύ διαφορετικό τρόπο, είναι επειδή λειτουργούν αθροιστικά. Τελικά όμως, στο Λονδίνο, ακριβώς λόγω αυτού που μόλις ανέφερες, μιας και έχουν τη σχετική κουλτούρα για να το στηρίξουν, ήταν ευκολότερο να ασκηθώ σε αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι.

Ποιο θα λέγατε πως ήταν το πιο παράξενο κομμάτι αυτής της εμπειρίας; Μπορεί να ήταν κάτι στην όλη διαδικασία που δεν περιμένατε να σας φανεί παράξενο και σε εξέπληξε όντας ακριβώς αυτό.
Michael Antonakos: Έπρεπε να αντιγράφουμε ο ένας την ερμηνεία του άλλου στο παιχνίδι, κάτι που δεν είχε χρειαστεί ποτέ να κάνω στο παρελθόν και είναι μοναδική αφού εδώ οι ηθοποιοί δημιουργούν ένα χαρακτήρα μεν αλλά για δυο διαφορετικές εκδοχές του, μια αρσενική και μια θηλυκή και πρέπει και οι δύο να συμφωνούν σε μια κάποια ιδέα για το τι άνθρωπος είναι. Και ύστερα να βρουν την ισορροπία μεταξύ των φύλων. Διότι αν κάτι λέγεται από άνδρα μπορεί να είναι διαφορετικό, όταν λέγεται από γυναίκα να είναι διαφορετικό. Δουλέψαμε για να βρούμε αυτήν την ισορροπία μεταξύ αρσενικού και θηλυκό σε καθετί που κάναμε. Ήταν μια πολύ καλή εμπειρία και το να δουλεύουμε μαζί ήταν πολύ, πολύ ιδιαίτερο. Τα πηγαίναμε πολύ καλά, ήμασταν κι οι δύο πρόθυμοι να συνεισφέρουμε αλλά και να δεχθούμε κριτική ο ένας από τον άλλον για να καταλήξουμε στην καλύτερη δυνατή ερμηνεία. Το περίεργο είναι να παρακολουθείς την ερμηνεία κάποιου, να λες ΟΚ και μετά να του δίνεις σημειώσεις ελπίζοντας να μη θιχτεί ο εγωισμός του, να ξαναπροσπαθεί και μετά με τη σειρά σου να πρέπει να κάνεις τη δική σου εκδοχή αλλά με τον τρόπο του άλλου. Αυτό ήταν πολύ ενδιαφέρον. Ήταν παράξενο. Πολύ παράξενο. Αλλά το κάναμε πολύ καλά.

Μελισσάνθη Μάχουτ: Ναι, δηλαδή, νομίζω πως αυτό που το έκανε παράξενο ήταν το ίδιο ως ιδέα, το ότι έπρεπε να κάνουμε κάτι τέτοιο αλλά ο τρόπος με τον οποίο καταλήξαμε να το κάνουμε αλλά και το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου περίεργο. Το ότι αυτό ήταν προαπαιτούμενο όμως σίγουρα ήταν παράξενο πιστεύω.

Michael Antonakos: Είχαμε να πετύχουμε τα ίδια χρονικά σημεία, τα ίδια τμήματα, στιγμές, όλα έπρεπε να, η ερμηνεία έπρεπε να ταιριάζει, διότι δημιουργούν όλα τα πλάνα κ.λπ. ώστε να είναι τα ίδια κι εμείς έπρεπε να τα γεμίσουμε.

Μελισσάνθη Μάχουτ: Ακόμη και στο δευτερόλεπτο, όλα έπρεπε να είναι συγχρονισμένα ώστε, καταλαβαίνεις, να πετύχουμε την ίδια ατάκα στο ίδιο σημείο και στην ίδια τοποθεσία, ήταν ενδιαφέρουσα προσέγγιση.

Michael Antonakos: Περιμέναμε να χρειαστεί περισσότερες λήψεις για το καταφέρουμε. Και νομίζω πως όλοι αυτό περίμεναν.

Μελισσάνθη Μάχουτ: Αυτό περιμέναμε, έτσι δεν είναι;
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!