Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Assassin’s Creed Odyssey: Τα λέμε με τους συνθέτες του soundtrack

*
Για καλή μας/σας τύχη, είχαμε την ευκαιρία να σκαλίσουμε λίγο το μυαλό των Alexis Smith και Joe Henson, του διδύμου δηλαδή που είναι ειδάλλως γνωστό ως The Flight. Με προϋπηρεσία σε παραγωγή εμπορικής μουσικής, μουσικής για games, τηλεόραση κ.ά., οι The Flight φαίνονται αποφασισμένοι να μείνουν σε εγρήγορση αλλά και στη βιομηχανία των videogames. Τι έχουν να πουν για την κατά τα φαινόμενα μεγαλύτερη μέχρι σήμερα παραγωγή τους; Διαβάστε παρακάτω και μάθετε.

Όπως αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα, η είσοδός σας στο χώρο του soundtrack, είτε για games είτε όχι, δεν είναι απαραίτητα στόχος από τότε που ξεκινήσατε ως δίδυμο. Τα τελευταία χρόνια φαίνεται να έχετε κάνει μια στροφή προς το πιο κινηματογραφικό ύφος σε πιο ατμοσφαιρικούς και σκοτεινούς τόνους. Αυτή είναι η εντύπωση που μας έμεινε από EP όπως Hangman και Sarah. Ποιο αισθάνεστε πως ήταν το σημείο καμπής για εσάς, πέραν του οποίου το ενδιαφέρον σας για παραγωγή soundtrack έγινε σαφές και ξεκάθαρο;
Alexis Smith: Πάντα μας ενδιέφεραν τα soundtracks. Ο Joe μεγάλωσε ακούγοντας μανιωδώς κινηματογραφική μουσική όπου του Blade Runner και του Dirty Harry και λατρεύουμε κι οι δύο τον κινηματογράφο. Ενώ ισχύει πως νωρίτερα στις καριέρες μας εστιάσαμε περισσότερο σε εμπορική μουσική, μιας και ο Joe ήταν μέλος σε διάφορες περιοδεύουσες μπάντες κι εγώ μάθαινα μουσική παραγωγή από τον μέντορά μου, Marius de Vries, ξέραμε και οι δύο πως δεν είναι το μόνο πράγμα που θέλαμε να κάνουμε.

Joe Henson: Όταν σχηματίσατε τους The Flight το 2010 είχαμε ήδη συνεργαστεί σε ένα παιχνίδι, ένα rhythm-based για παιδιά, για λογαριασμό της Electronic Arts. Αν και το παιχνίδι αυτό δεν κατέληξε πουθενά, άρεσε και στους δυο μας η δουλειά σε αυτό το μέσο και οι διαδικασίες που σχετίζονται με αυτήν. Η βιομηχανία φάνταζε νέα και συναρπαστική και ουσιαστικά τότε αποφασίσαμε ότι θέλουμε να κάνουμε περισσότερα.

Alexis Smith: Είναι δύσκολο να μπει κανείς στη βιομηχανία αυτή όμως. Η μεγάλη μας στιγμή ήταν η σύνθεση της μουσικής για το Alien: Isolation, αυτή μας ώθησε στο επόμενο επίπεδο.



Δεν είναι η πρώτη σας επαφή με το Assassin’s Creed. Ούτε και με την Lydia Andrew, την Audio Director του Assassin’s Creed Odyssey. Ωστόσο η φετινή κυκλοφορία είναι το δεύτερο βήμα προς τη μεταμόρφωση του franchise σε κάτι πολύ μεγαλύτερο και με διαφορετική δομή. Ενώ προηγουμένως ο παίκτης χρειαζόταν περί τις 20 ώρες για να δει όλα όσα είχε νόημα να δει, αν όχι περισσότερα, το Assassin’s Creed Origins και, κατά τα φαινόμενα, το Assassin’s Creed Odyssey απαιτούν πολύ περισσότερο χρόνο για να «ολοκληρωθούν». Με τόσα περισσότερα να πρέπει να ντυθούν με μουσική, διαφορετικές διαδρομές που μπορεί να πάρει ο παίκτης, διαδρομές που πρέπει να εκφράζονται αναλόγως και σε μουσικούς όρους, υπήρξε κάποια σημαντική διαφορά στην προσέγγιση της παραγωγής αυτήν τη φορά, εν συγκρίσει με, για παράδειγμα, με το Assassin’s Creed IV: Black Flag και, αν ναι, πώς τη διαχειριστήκατε;
Joe Henson: Ναι, τεράστια διαφορά. Για το Assassin’s Creed IV: Black Flag γράψαμε περίπου 40 λεπτά μουσικής, για το Assassin’s Creed Odyseey ήταν περίπου 240! Προφανώς είχαμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας, ο οποίος μας επέτρεψε να το προσεγγίσουμε πολύ διαφορετικά.

Alexis Smith: Το βασικό θέμα ήταν πως θέλαμε η μουσική να έχει μια γενικότερη αίσθηση, αίσθηση που να φαίνεται ταιριαστή στο χρονικό και τοπικό πλαίσιο, αλλά και ποικιλία.  Δεδομένου ότι ο κόσμος του παιχνιδιού είναι χωρισμένος σε διαφορετικές περιοχές, την Αττική, την Πελοπόννησο κ.λπ., εστιάσαμε σε κάθε περιοχή και δώσαμε στην καθεμιά κάποια μουσικά χαρακτηριστικά. Αυτά μπορεί να ήταν ορχηστρικές παλέτες, modes ή, απλά, συναισθήματα που θέλαμε να αποδώσουμε. Για παράδειγμα, είδαμε την Αθήνα και την Αττική ως πνευματικό κέντρο, τη γενέτειρα της φιλοσοφίας και των μαθηματικών, οπότε η μουσική είναι πιο αριστοκρατική και με τάξη. Η μουσική της Πελοποννήσου, από την άλλη, είναι πιο συναισθηματική και προσπαθήσαμε να αποδώσουμε σε κάποιο βαθμό τη σπαρτιατική στρατιωτική νοοτροπία στους ρυθμούς της.

Joe Henson: Η μουσική του Odyssey περιστρεφόταν πολύ περισσότερα γύρω από χαρακτήρες σε σχέση με τις απαιτήσεις του multiplayer του Black Flag. Αρχίσαμε με τη σύνθεση μιας σειράς από θεματικές σουίτες για τους πρωταγωνιστές και αυτές αποτέλεσαν τη ραχοκοκαλιά της μουσικής.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!