Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

WοW: Συνέντευξη με τους Έλληνες των Method, Rogerbrown και Elserat

WοW: Συνέντευξη με τους Έλληνες των Method, Rogerbrown και Elserat
Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Γιώργο “Rogerbrown” Γεωργιάδη, Officer και βασικό μέλος των Method και τον Τάσο “Elserat” Ραφαηλίδη, healer των Method PogChamp, δύο Έλληνες που διαπρέπουν στο World of Warcraft. Μοιράστηκαν μαζί μας τις εντυπώσεις τους, μας είπαν για αυτά που τους αρέσουν στο νέο expansion, για τις αλλαγές που δεν τους συγκίνησαν και για τα πράγματα που θα άλλαζαν οι ίδιοι αν είχαν τη δυνατότητα.

Πως σας φαίνεται μέχρι στιγμής το Battle for Azeroth και οι νέες προσθήκες του, τα Warfronts και τα Island Expeditions;
Rogerbrown: Το BfA είναι παρόμοιο με τα προηγούμενα expansion, με μερικές προσθήκες που δεν επηρεάζουν πολύ το παιχνίδι. Είναι καλό αλλά δεν έχει κάτι που να με εξιτάρει όπως ήταν για παράδειγμα το Mythic+ του Legion που ήταν κάτι σπουδαίο ή τα Garrisons του WoD που ήταν ΟΚ αλλά ήταν μια αλλαγή στην καθημερινότητά μας. Απ’ όταν τα είχαν ανακοινώσει πέρυσι στην BlizzCon, τα Island Expeditions και τα Warfronts μού φάνηκαν σαν side content, κάτι που θα το δοκιμάσω αλλά δεν ήταν σαν τα Mythic+ που άλλαξαν τόσο το παιχνίδι. Τα Warfronts απ’ την αρχή που είχα δει το concept, είχα πολλές αμφιβολίες για το αν θα ήταν κάτι καλό που θα γουστάρεις να το κάνεις ή κάτι που θα πεις «ας το κάνω κι αυτό». Μέχρι τώρα τουλάχιστον είναι το δεύτερο. Τώρα έχουν πει πως θα προσθέσουν μια επιπλέον δυσκολία που θα διαλέγεις για το guild σου, που ενδεχομένως να κάνει την εμπειρία των Warfronts πιο ωραία και διαδραστική καθώς, όπως είναι τώρα, είναι κάτι που μπαίνεις μέσα και από μόνο του σχεδόν τελειώνει.

Elserat: Για μένα το BfA ξεκίνησε με πολλή προσδοκία για κάτι το οποίο περίμενα πολύ, τα seasonal affixes, που πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή προσθήκη στο παιχνίδι. Όπως είπε και ο Roger, βλέπω πολλά πράγματα που επαναλαμβάνονται, πράγματα που δεν έχω hype για να τα κάνω. Τα Island Expeditions θα τα κάνω αν δεν έχει world quests με azerite και δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω. Το ίδιο ισχύει με τα Warfronts.

Πως σας φάνηκε το Uldir σαν πρώτο και εισαγωγικό raid του BfA εν συγκρίσει με τα αντίστοιχα των προηγούμενων expansions;
Rogerbrown: Το Uldir σε γενικές γραμμές ήταν πολύ καλό για πρώτο raid ενός expansion, αν το συγκρίνω με το Emerald Nightmare του Legion ή το Highmaul του WoD. Είχε μεγάλη ποικιλία στα mechanics των bosses που σε έκανε να μη βαριέσαι κατά τη διάρκεια του progression. Από άποψη δυσκολίας τα πήγαν πολύ καλύτερα από την προηγούμενη φορά που το βγάλανε σε μία μέρα οι Exorsus. Αυτήν τη φορά ήταν ένα πολύ δυνατό raid με το τελευταίο boss να ζει παραπάνω από μία βδομάδα, ενώ συνήθως το πρώτο raid το τελειώνεις πολύ γρήγορα. Το μόνο θεματάκι στο σχεδιασμό ήταν με τον Fetid Devourer που το tuning ήταν λάθος, ένα φάουλ της Blizzard. Κατά τ’ άλλα και αισθητικά τα bosses ήταν πολύ καλά σχεδιασμένα. Ένα πρόβλημα που είχαμε πολλοί ήταν η πτώση των fps στα τελευταία τρία bosses, είχαμε lag και δεν μπορούσαμε να δούμε πράγματα κατά τη διάρκεια των fights. Γενικότερα ήταν ένα καλό raid, πολύ καλύτερο απ’ ό,τι περίμενα.

Elserat: Για μένα το Uldir ήταν το δεύτερο εισαγωγικό raid που παίζω μετά το Emerald Nightmare καθώς ξεκίνησα να παίζω WoW κατά τη διάρκεια του WoD. Αυτό που έχω να πω ήταν πως είχα να ευχαριστηθώ ένα boss fight όπως ευχαριστήθηκα του G’huun από αυτό του Gul’dan. Παρ’ ότι έχει αρκετό RNG, πιστεύω πως είναι το δεύτερο καλύτερο boss fight που έχω παίξει στο WoW. Για μένα που παίζω healer, μου αρέσει που έχει αρκετά healing checks που πρέπει πετύχω, δηλαδή να healάρω το σωστό παίκτη, στη σωστή στιγμή. Τώρα, πέρα από το fight του G’huun, σαν raid το Uldir είναι δέκα φορές καλύτερο από το Emerald Nightmare.

Roger, πως σου φάνηκε η αλλαγή του master loot σε personal loot και πως σας επηρέασε ως Method;
Rogerbrown: Η γενική γνώμη των top guilds για αυτό το θέμα είναι αρνητική, εγώ θα έλεγα πως είμαι από τα άτομα που βλέπω και τα θετικά. Η αλλαγή αυτή σίγουρα αφαιρεί την επιλογή που είχε το guild για το που θα μοιραστεί το loot, κάτι που είναι εκνευριστικό, αλλά βλέποντάς το σαν Method πιστεύω πως το θετικό είναι πως πλέον δεν χρειάζεται να κάνεις 6-7 Heroic raids για να δώσεις το gear στα σωστά άτομα. Πάλι κάναμε split runs αλλά μειώθηκαν ιδιαίτερα, κάτι που φαντάζομαι ισχύει και για τα πιο πολλά guilds. Επιπλέον εκεί που ο ρόλος των alts ήταν να βοηθούν στο να «ντυθούν» οι mains, τώρα η λογική είναι να έχεις 2-3 alts με καλό gear και ίσως χρειαστούν και στο progress. Και αυτή η αλλαγή μου αρέσει καθώς αποκτούν πιο πολύ νόημα τα alts. Προτιμώ να έχω λιγότερα alts που να αφιερώνω χρόνο σ’ αυτά απ’ το να έχω πολλά και να παίζω μόνο τον main μου. Το άλλο θετικό της αλλαγής για μένα είναι πως επειδή παλιά ήμουν ο Master Looter του guild, τώρα έχω λιγότερο πονοκέφαλο για το πως θα μοιραστεί το loot (γέλια). Όχι πως πλέον δεν τυχαίνει να πρέπει να δώσουμε σε κάποιον loot απλά είναι πολύ πιο σπάνιο, κυρίως κατά τη διάρκεια του progress.

Elserat, στο BfA αφαίρεσαν τη δυνατότητα να αλλάζεις gear κατά τη διάρκεια του Mythic+ με τη λογική πως πλέον θα πρέπει να υπάρχει βάρος στην επιλογή σου για το gear με το οποίο θα τρέξεις το dungeon. Πιστεύεις πως το έχουν πετύχει αυτό με τη συγκεκριμένη κατεύθυνση;
Elserat: Μπορώ να καταλάβω γιατί κάνανε αυτήν την αλλαγή. Οι περισσότεροι παίκτες δεν μπορούσαν να κάνουν το gear swap και να πετύχουν το min-max που έβλεπαν να πετυχαίνουν οι high end παίκτες στα streams. Η δυσκολία αυτή προέρχεται από το σκοπό του gear swap που ήταν να γίνει ο σωστός συνδυασμός του κατάλληλου legendary με το κατάλληλο trinket μαζί με κάποιο cooldown και ταυτόχρονα οι παίκτες έπρεπε να καταφέρνουν να τα έχουν όλα αυτά διαθέσιμα μια συγκεκριμένη στιγμή κατά τη διάρκεια του dungeon. Μερικές φορές δεν μπορούσαν να το καταφέρουν αυτό οι μέσοι παίκτες, και γιατί δεν είχαν το gear αλλά και οι περισσότεροι δεν έμπαιναν στη διαδικασία να το κάνουν. Αν κάνεις απλά ένα +10 δεν θα κάτσεις ούτε να κάνεις gear swap, ούτε να αλλάξεις macros, απλά θα μπεις με τους φίλους σου και θα κάνεις το dungeon, τουλάχιστον έτσι έκανα εγώ. Με την επιλογή να το αφαιρέσουν, σίγουρα πλέον έχεις ένα λιγότερο πράγμα να σκεφτείς. Αλλά, υπάρχει ένα πολύ μεγάλο αλλά. Όλο το Mythic+ και οτιδήποτε είχε να κάνει με το Mythic+ στις πιο ανταγωνιστικές περιπτώσεις και στα μεγαλύτερα κλειδιά είχε καλώς ή κακώς να κάνει με το gear swapping. Απ’ όταν ξεκίνησε αυτό το mode είχαμε μάθει πως συγκεκριμένο pull, χρειάζεται συγκεκριμένα items, συγκεκριμένα legendaries κατά τη διάρκεια του Legion. Πλέον, αφού δεν μπορείς να κάνεις gear swap πρέπει να πάρεις μια μέση οδό, με το gear σου να είναι μέτριο για τα πάντα. Π.χ. αν υπάρχει έστω και ένα fight στο dungeon που να χρειάζεται πολύ healing, πρέπει να παίξω με healing trinkets, όχι με DPS trinkets γιατί μπορεί να είναι μόνο ένα το fight αλλά θα πρέπει να healάρω. Και αυτό μου αφαιρεί τη δυνατότητα να προσφέρω το κάτι παραπάνω κατά τη διάρκεια του dungeon, κάτι που έκανε ολόκληρη τη διαδικασία πολύ πιο διασκεδαστική. 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
WοW: Συνέντευξη με τους Έλληνες των Method, Rogerbrown και Elserat - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity