Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Witcher 3: Συνέντευξη με τον Mateusz Tomaszkiewicz

Στο πλαίσιο του ταξιδιού που έκανε το Enternity στα γραφεία της CD Projekt στη Βαρσοβία της Πολωνίας, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον lead quest designer του τίτλου, τον Mateusz Tomaszkiewicz. Ο Δημήτρης Καρέτσος ρώτησε το στέλεχος του πολωνικού στούντιο για τα του παιχνιδιού, των αποστολών, της διάρκειας της βασικής ιστορίας, των saves προηγούμενων τίτλων και αρκετά ακόμη.



Από τα όσα ενδιαφέροντα ειπώθηκαν, αρχικά αξίζει να σταθούμε στο ότι το Witcher 3 είναι αρκετά μεγαλύτερο σε διάρκεια από το Witcher 2. Συγκεκριμένα, ο κόσμος είναι 25 φορές μεγαλύτερος από αυτόν του δεύτερου τίτλου, ενώ όσον αφορά στη διάρκεια, θα έχουμε να κάνουμε 50 ώρες για το κεντρικό campaign και άλλες 50 (ώρες) για τα side-quests. O παίκτης θα έρθει μπροστά σε 70-80 κύριες αποστολές και άλλες -περίπου- 130 δευτερεύουσες. Όσον αφορά στην εξέλιξη της ιστορίας, ο Tomaszkiewicz δήλωσε πως η εταιρεία αποφάσισε να μην δημιουργήσει μια μεγάλη διακλάδωση που οδηγούσε τον παίκτη σε διαφορετικό τερματισμό, ανάλογα με τις επιλογές του. Ωστόσο, υπάρχει μεγάλη ποικιλία στον τρόπο που μπορεί να προσεγγίσει κανείς κάθε quest, ενώ θα αλλάζει και η ιστορία αρκετά αν ο πρωταγωνιστής δεν συμμετέχει σε συγκεκριμένα story quests.



Εντελώς χοντρικά, το Witcher 3 θα έχει 3 διαφορετικούς τερματισμούς. Η ιστορία συνεχίζει λίγο μετά το τέλος της αντίστοιχης του Witcher 2 (και όχι ακριβώς μετά), ενώ οι κάτοχοι PC θα μπορούν να κάνουν import το save τους από τον προηγούμενο τίτλο για να «μεταφέρουν» τις επιλογές που έκαναν στο νεότερο μέρος της σειράς. Οι κάτοχοι Xbox One και PS4 θα χρειαστεί να κάνουν μια σειρά από επιλογές σε ένα συγκεκριμένο σημείο του Witcher 3, έτσι ώστε να επιτύχουν το ίδιο με μία διαδικασία εξομοίωσης. Όσον αφορά στην καθυστέρηση της κυκλοφορίας, ο Tomaskiewicz δήλωσε πως οι έξτρα εβδομάδες χρησιμοποιήθηκαν από την ομάδα ανάπτυξης απλά για να γίνει polish ο τίτλος και όχι για να προστεθεί έξτρα περιεχόμενο. Τόνισε δε το πόσο σημαντικό είναι να προσφέρουν έναν ολοκληρωμένο τίτλο και όχι ένα game που θα χρειάζεται συνεχώς βελτιώσεις και διορθώσεις μέσω patches.



Λόγω του ότι η Ciri παίζει πλέον ενεργό ρόλο στα του gameplay, ο Tomaskiewicz απάντησε σχετικά με το ρόλο της και σημείωσε ότι ενσωματώθηκε στον τίτλο λόγω του ότι ήταν σημαντικό μέρος των βιβλίων. Κάτι τέτοιο θα ισχύει και για το game, με τους παίκτες να μπορούν να την ελέγξουν σε ένα ποσοστό που θα αγγίζει περίπου το 10% της διάρκειας του Witcher 3. Δείτε περισσότερα στη συνέντευξη που παραχώρησε ο Mateusz Tomaskiewicz στον Δημήτρη Καρέτσο και στην εκπομπή MAD Games, μέσα από τον παρακάτω player.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CD Projekt Red

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Witcher 3: Wild Hunt
    • 18+ pegi 18+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewitcher.com/ FOLLOWERS 62 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Dimcar
    • γι αυτό Tanno, έχουμε μετά το τέλος της κάθε ερώτησης, επεξήγηση για το τι ρωτησαμε και τι μας είπε.

    • korko
    • ωραία απάντηση.προτίμησαν να αργήσουν την έκδοση του παιχνιδιού παρά να το βγάλουν και να χρειαστούν day one patches.αυτά να τα βλέπουν τα μεγάλα studio που τα τελευταία χρόνια τα...μπράβο για μια τακτική που δείχνει ότι σκέφτονται και το όνομα της εταιρείας αλλά και τον καταναλωτή.

    • GooDShiveR
    • @korko είναι δυνατόν να έχουμε φτάσει σε σημείο να λέμε "μπράβο" σε μια εταιρια που δεν τηρεί τα λεγόμενα της? Δλδ αν κυκλοφορεί στην ώρα του και ολοκληρωμένο ένα παιχνίδι τι πρέπει να λέμε? Και θα συνεχίσω και θα το τραβήξω λιγάκι. Δηλαδή αν δεν είχαν γίνει όλα αυτά με την Ubi κλπ θα έβγαζα το παιχνιδι full στα bugs?

      Για ποιο λόγο πρέπει εγώ κι ο κάθε ένας απο μας να συγχαίρουμε μία εταιρία η οποία -ακούσατε ακούσατε- καθυστερεί την κυκλοφορία που έχει η ίδια δηλώσει, ώστε να φτιάξει bugs τα οποία και πιθανόν να έγιναν γνωστά μετα απο εκτενέστερο testing λόγω του φιάσκου που γίνεται αυτή την περίοδο με τις πρώιμες κυκλοφορίες.
      .
      Δεν είμα καταστροφολόγος, αλλά καλό θα είναι μερικές φορές να μην ξεχνάμε ορισμένα πράγματα ή έστω να κοιτάμε και τις δύο πλευρές του νομίσματος.

    • korko
    • @GooDShiveR.δεν διαφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά επειδή πιστεύω ότι οι εταιρείες μας έχουν γραμμένους τους καταναλωτές το θεωρώ σωστό.το ότι άργησε το παιχνίδι δεν σου λέει κάτι.έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους.θα προτιμούσες να έβγαινε ένα παιχνίδι που περιμένει τόσος πολύς κόσμος και να είναι χάλια?εγώ προτιμώ ναι να βγουν λίγο πιο μετά αλλά να είναι ολοκληρωμένα.έχουμε καταντήσει να κάνουμε το σταυρό μας με κάθε κυκλοφορία.εγώ σαν καταναλωτής προτιμώ κάτι να καθυστερήσει αλλά να βγει ολοκληρωμένο πάρα να δώσω τα λεφτά μου και να πάρω 5 patch την πρώτη εβδομάδα και να διαβάζω για ανακοινωμένα 10 dlc πριν καν βγει το παιχνίδι.

    • GooDShiveR
    • Το ίδιο λέμε. Εγώ τονίζω ότι δεν πρέπει να συγχαίρουμε το δεδομένο. Ποιο είναι αυτό (το δεδομένο)? Ότι ένα προϊόν οφείλει να είναι πλήρες. Όπως όταν αγοράζεις ένα παπούτσι και απαιτείς να είναι στο νούμερό σου και να μην είναι τρύπιο κτλ, αντίστοιχες απαιτήσεις πρέπει να έχεις και απο τα games.

      Επειδή όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δει πολλά, το οτι το καθυστερει το παιχνίδι είναι μία απόδειξη για το πόσο γραμμένους μας έχουν. Πόσο πολύ διψούν για την δημιουργία hype. Απλά, και για το καλό όλων μας, η Ubi έπαιξε καλή μπαλίτσα και τώρα λογικά θα προσέχουν πιο πολύ οι developers.

      Αν πιστεύεις οτι δεν θα βγούν πάλι patch, μακάρι να έχεις δίκιο, αλλά χλωμό το "κόβω".

*