Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Διέρρευσαν εικόνες από το νέο Assassin’s Creed

Εικόνες από τον νέο τίτλο Assassin’s Creed -υπό την ονομασία Unity- διέρρευσαν στο Kotaku. Όπως φαίνεται από αυτές, ο νέος τίτλος θα τοποθετείται στο Παρίσι του 18ου αιώνα. Το Kotaku σημειώνει ότι αυτές ήρθαν στην κατοχή του από πηγή που έχει ζητήσει να παραμείνει ανώνυμη, γεγονός απολύτως φυσιολογικό.



Άλλες πηγές αναφέρουν ότι το Unity, του οποίου η ονομασία ίσως είναι κωδική ή προσωρινή, θα είναι ένα από τα δύο νέα Assassin’s Creed παιχνίδια για φέτος. Όπως δείχνουν τα πράγματα, αυτό θα κυκλοφορήσει για τις current-gen κονσόλες (PlayStation 4, Xbox One), ενώ το δεύτερο -υπό την προσωρινή ονομασία Comet- θα κυκλοφορήσει για τις last-gen (PlayStation 3, Xbox 360). Για PC θα κυκλοφορήσουν κατά πάσα πιθανότητα και οι δύο τίτλοι, ενώ για το Wii U δεν υπάρχει κάποια σχετική ενημέρωση.



Φήμες για το Unity εμφανίστηκαν αρχικά πριν μερικές εβδομάδες στο NeoGAF, ενώ το ανέφερε και πρόσφατα ο Nicholas Gigante του Examiner. Σύμφωνα με αυτές, το Unity τοποθετείται στη Γαλλική Επανάσταση, με τον πρωταγωνιστή του να ονομάζεται Arno. Θα είναι ενδιαφέρον να διαπιστώσουμε ότι η Ubisoft εργαζόταν σε δύο διαφορετικά Assassin’s Creed παιχνίδια τον τελευταίο καιρό. Αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις.








Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
22 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • greenkiller.13
    • Τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτην την ειδηση...Χαιρομαι μεν που θα τοποθετειται στην Γαλλια μιας και φανταζομαι οτι θα ειναι πολυ ωραιο τοπιο για Assassins Creed(ελπιζω μονο να κανουν την Γαλλικη επανασταση πιο ενδιαφερουσα απο την Αμερικανικη στο AC 3) αλλα τι σκεφτοντουσαν και αποφασισαν να βγαλουν 2 παιχνιδια σε ενα χρονο ?! Φτανει πια με το ατελειωτο αρμεγμα,εκει που λεγαμε να κανουν ενα χρονο διαλειμμα απο τη σειρα αυτοι παν και βγαζουν 2 στον ιδιο χρονο,και οχι μονο αυτο,αλλα για να παιξεις το Untiy ουσιαστικα θα πρεπει να αγορασεις νεα κονσολα αν δεν εχεις δυνατο PC..Τι λογικη ειναι αυτη?Μονο οι PC gamers δεν επηρεαζονται απο αυτην την κινηση της Ubisoft

    • conker
    • Το franchise το ψιλοπαράτησα από τα μισά του AC3 το οποίο μου φάνηκε απιστευτα βαρετό και περίπλοκο. Νομίζω ότι θα ξανασχοληθώ μαζί του όταν επιστρέψει σε εποχή που δέν υπήρχαν όπλα αν και μου φαίνεται οτι δεν υπάρχει γυρισμός πλεόν. Τρίζουν τα κόκκαλα του Ezio και του Altair...

    • loko
    • stamosm@ πιστευω πως το έκαναν αυτο για να ικανοποιησουν ολους τους γκαιμερς πως περιμενεις να βγαλουν ενα acγια ολλες τις πλατφορμες ενω ειχαν πει οτι οτι αυτο ηταν ήδη πανδυσκολο με το ac4 εγω πιστευω πως ετσι ειναι καλυτερα αν και το franchise οντως χρειάζεται ενα διάλειμμα

    • gamelover
    • προχθες παρήγγειλα το AC 1&2.Αύριο θα το έχω στα χέρια μου όμως πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί τοοοοοοσα πολλά ac...;;;;δλδ τι προσφέρει επιπλέον κάθε φορά.... παρόλο που θέλω να φτάσω μέχρι το 4 αν δω ότι δεν έχει το κάτι παραπάνω δεν νομίζω να ασχοληθώ παραπάνω...

    • Panagiotis54
    • Ρε παιδια δεν σας καταλαβαινω μερικους!
      αναγκασε κανεναν η Ubisoft να αγορασει το παιχνιδι της? Γιατι βγαινετε καθε φορα να παραπονεθειτε για αυτο??? Αν δεν σου αρεσει αγνοησε την ειδηση και φυσικα μην παρετε το παιχνιδι! Αν σας αρεσε μεσα σε εναν ολοκληρο χρονο δεν ειναι τοσο δυσκολο (αφου ειστε gamers) να βρειτε τα λεφτα για αυτο! Αλλωστε ΔΕΝ ειναι αναγκαστικο να παρεις το παιχνιδι την 1η μερα κυκλοφοριας του!!!! Βασικα περισσοτερο συμφερει να το παρεις μετα που θα εχουν βγει και τα γνωστα πλεον πατσακι που διορθωνουν διαφορα πραγματα και τα dlc!
      Αυτο για το οποιο πρεπει να παραπονιομαστε ολοι ειναι για την κακη ΑΙ των αντιπαλων και για το οτι το παιχνιδι ειναι ιδιατερα επαναλαμβανομενο πλεον με μοναδικο σκοπο το να σε κρατησει πολλες ωρες μεσα χωρις ουσια ομως!

    • Amiga500
    • Τα εχω τερματισει ολα εκτος απο το Black Flag που θα αρχισω συντομα στο PS4.

      Τα παιχνιδια ειναι "σταθμος" για αυτη την γενια (ελπιζω και για την επομενη), μονο το AC3 ηταν λιγακι μετριο σε ιστορια και εποχη.......παντα σε καθε σειρα υπαρχει και ενα μελανο σημειο και το AC3 ειναι το μελανο σημειο αυτης της σειρας.

      Οποιος παντως τα εχει βαρεθει η δεν του αρεσουν ας μην τα αγορασει, εμεις που τα γουσταρουμε θα τα τιμησουμε δεοντως.

    • Sisyphus
    • Άργησαν 2 τίτλους να το πάνε στην Γαλλική επανάσταση,όπου ήταν το φυσικό επακόλουθο μετά την αναγεννησιακή Ιταλία, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ...
      Εφόσον έχουν να εισάγουν καινούρια πράματα ας βγαίνει και κάθε εξάμηνο. Είναι τέτοια η φύση και το σενάριο του παιχνιδιού που είναι απολύτως φυσικό να βγάλουν άλλα 20. Ποιος δε θα ήθελε ένα AC στους περσικούς πολέμους ή στην οκτωβριανή επανάσταση ή στο πρώτο παγκόσμιο ή στην αυτοκρατορική Ιαπωνία ή Κίνα ή,ή,ή... Το θέμα όπως είπε και ο φίλος Panagiotis54 είναι να παραπονιόμαστε για την γελοία ΑΙ ή για την έλλειψη της παραμικρής δυσκολίας ή για το επαναλαμβανόμενο gameplay και πάει λέγοντας. Στο AC3 και στο AC4 κάνανε βήματα μπροστά εισάγοντας τη θάλασσα(πιστεύω πως κανείς δε το περίμενε) και τελειοπειώντας το parkour. Αναμένουμε λοιπόν περισσότερα και καλύτερα.

    • stamosm
    • @loco μάλλον στον greenkiller.13 αναφερόσουν .
      Γιατί τέτοια επίθεση ρε παίδες στην ubi; Δε λέω είναι αρκετή η ετήσια κυκλοφορία αλλά δεν χρειάζεται με το που βλέπεται post του ac να αρχίζετε τις παρομοιάσεις με καταστάσεις τύπου call of duty. Προς θεού δεν συμφωνώ με τις πρακτικές της ubi αλλά έχει αρχίσει να καταντάει βαρετό. Τα παιχνίδια διατηρούν την ποιότητά τους , εξελίσσονται λίγο ή πολύ και παρουσιάζουν πανέμορφες τοποθεσίες και ωραίες ιστορικές στιγμές παρόλα τα μειονεκτήματα/bugs τους. Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω , δεν σας αναγκάζει κανείς να αγοράσετε day1, αλλά μπορείτε , αν θέλετε να τα παίξετε μπορείτε να περιμένετε εύλογο χρονικό διάστημα για goty έκδοση όπως κάνουμε και πολλοί.

    • mysterious
    • Πλέον είναι απλά τα πράγματα.Αν δεν θέλεις να χάνεις παιχνίδι της σειράς θα πρέπει κάθε χρόνο το πολύ και για πάντα να τα σκας.Ούτε FIFA-PRO-NBA 2K δεν θα βγαίνουν τόσο συχνά!!!!!!Και δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να αλλάξει η ΑΙ αφού και έτσι που την έχουν τα παιχνίδια πουλάνε σαν τρελά.Οπότε ποιος ο λόγος να ασχοληθούν;

    • DamDamm
    • Sorry κιολας αλλα αν εξαιρεσει καποιος το AC3 που ηταν μετριο τα υπολοιπα μια χαρα παιχνιδια ηταν παρολου που δεν ειχαν κατι το super καινοτομο σαν sequels.Προτιμω χιλιες φορες ετησιο AC παρα τα αμυλα fps shooter που κυκλοφορουν με την σεσουλα καθε χρονο.

    • torico
    • οσο πουλανε θα βλεπουμε assasin/cod/bf κτλ μεχρι να πεθανουμε
      ουτε περιμενετε αλλαγες στη φορμουλα απο τη στιγμη που πουλανε απο 10 κ πανω εκατ
      μη μας φταινε οι εταιρειες μετα,κ φετος το χειμωνα λοιπον ξανα τα ιδια παιχνιδια του περσινου/του προπερσινου κ παει λεγοντας χειμωνα

    • stali84
    • τα ac ειναι πολυ καλα παιχνιδια με εξαιρεση το 3 και το 4 που ηταν απλα φοβερα...το 3 με την εξαιρετη πλοκη του και το 4 με τον τεραστιο χαρτι αλλα και με την ελευθερια να εισαι πειρατης αλλα και ο αρχοντας της θαλασσας!το να μπορεις να κυριευεις καστρα αλλα και φρεγατες ειναι απλα επικα πραγματα...περιμενω πως και πως για την εκδοση του ps4....

*