
Ανάλογα με την διάρκεια της συνδρομής που θα επιλέξει ο εκάστοτε χρήστης (30 ή 90 ημερών) θα λάβει δωρεάν το Aetherite Pendulum ή στην περίπτωση που επιλέξει τις 90 μέρες συνδρομής θα αποκτήσει πρόσβαση στο Chocobo Whistlem. Επίσης, μόνο ο παίκτης που θα προσκαλέσει έναν φίλο του, θα λάβει “Friednship circlet” το οποίο αυξάνει τους EXP κατά 20% όταν είναι κάτω από level 25. Τέλος, μπορείτε να κατεβάσετε τον client του τίτλου από εδώ.




Πόσο είναι η συνδρομή;
13 ευρώ / μήνα
Από εδώ το πάει, από εκεί το πάει ο Yioshi P, προς το f2p τον βλέπω να καταλήγει στο τέλος (παρόλο που έλεγε στην Alpha ότι προτιμά να το κλείσει από το να το κάνει f2p). Όχι ότι το παιχνίδι είναι άσχημο, προς θεού ήταν πολύ καλύτερο από πολλά mmo που έπαιξα τελευταία, πανέμορφος μαγικός κόσμος, ωραία υποστήριξη χειριστηρίου και gameplay, χαριτωμένη Ιστοριούλα και πάνω απ' όλα πολύ γαμάτα boss fights αλλά το endgame system και αρκετά από τα "wow clone" features του παιχνιδιού ήταν τελείως uninspired και το παιχνίδι γενικότερα έχει γίνει πιο solo friendly σε σχέση με το 1.0 που παρόλο που είχε αρκετά προβλήματα, σε ανάγκαζε να ψάξεις για συμμάχους σε πολλές quest που επιβαλλόταν να πας με party όπως πολλές GC quests ή τις class chest piece quest χωρίς κάποιο απρόσωπο, random duty finder mechanic.