
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η επανέκδοση του -κατά γενική ομολογία- κλασικού Resident Evil 4 στις κονσόλες τρέχουσας γενιάς δεν αργεί, σύμφωνα με την Capcom.
Θα περιμένω την Super Duper Turbo ZX Platinum Ultra HD Arcade Full Diplopito Me Extra Tatziki Edition που είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι θα βγει σύντομα.
resident evil 4!!!!apisteuto liwsimo me auti th paixnidara!!!10 fores to exw teleiwsei me ola ta opla ola ta rouxa!!!ante na vgei kai to remake tou resident evil 2 na liwsoume ksana!!!!