Άλλη μια τρομερή έκπτωση εντοπίσαμε για το Nintendo 3DS XL σε ορισμένα καταστήματα της αλυσίδας Κωτσόβολος. Όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές φωτογραφίες που έχουμε καταγράψει, το ροζ Nintendo 3DS XL πωλείται έναντι 105€, ενώ το silver black μοντέλο με το Resident Evil Mercenaries και το Tekken 3D Prime Edition στα 120€. Τέλος, το μαύρο Nintendo 3DS XL πωλείται έναντι 126€.



Αν λοιπόν δεν έχετε Nintendo 3DS XL, ήρθε η ώρα να αρχίσετε το κυνήγι στα καταστήματα της αλυσίδας!
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Εχουν ενα θέμα με το ροζ....
Μπράβο σας για αυτές τις προσφορές που ανεβάζεται σώζεται πορτοφόλια!
Πραγματικα εξαιρετικη τιμη, πολλα μπραβο στον κωτσοβολο. Παντως σε κατι τετοιες περιπτωσεις σκεφτομαι εαν ειναι χαμενο το καταστημα που τα δινει τοσο φθηνα!
Αν είναι το καινούριο να παίζει αλλά παιχνίδια τι να το κανεις αυτό...η τιμή καλή παντως
αν και έχει βγεί το καινούργιο 3ds ωστόσο η τιμή είναι εξαιρετική!δεν το συζητώ!με 120 ευρώ και παιχνίδι...
Vegeta 13 να εισαι καλα αγορασα 2ds μετα το ποστ σου με 80 ευρω μαζι με το ποκεμον ωραιος φιλε
Αυτή είναι προσφορά...Μπράβο τους...!
τρομερη προσφορα!!!
Πραγματικά!!! Πολυ καλή τιμή!
Ωραίες τιμές ενόψιν αλλαγής γενιάς...
Εξαιρετικη προσφορα.
Τελεια θα αγορασω 3ds xl