


Περισσότερο υλικό από το τίτλο, μπορείτε να βρείτε εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Nintendo και η Tecmo Koei επιβεβαίωσαν την ημερομηνία κυκλοφορίας του επερχόμενου Fatal Frame (γνωστό και ως Project Zero) για το Wii U και αυτή είναι η 27η Σεπτεμβρίου.
φυγαμε ιαπωνια!
ZombiU και βλακείες. Αυτά είναι horror games...
Για πολυ χεσμενταν καταστασεις...
σφιχτοκώλι χεσμεντέ!
winters@ το zombiU ειναι survival, αυτο είναι japanese horror kitsch!
Ενδιαφέρον φαίνεται. Πολύ σύντομα βγαίνει Ιαπωνία πάντως και για εμάς δεν έχει ακουστεί τίποτα ακόμα.
αυτο που με εκνευριζει και θα παρω καμια ωρα τηλεφωνο καμια γιαπωνεζα τηλεφωνητρια της nintendo να ακουσει "γαλλικες" παναγιτσες¨,ειναι οτι εχουμε λειψυδρια απο 3d party και μας κανουν τους δυσκολους και στα exclusives!!Fatal frame 5 εντος του 2014, αλλιως μαζι με bundle hd remake fatal frame 4 για ευρωπη το 2015 μπας και το σώσουν!
Αν ανακοινωθεί για Ευρώπη ή και US ακόμα (εκτός αν υπάρχουνε region κλειδώματα, δεν ξέρω) αρχίζω και μπαίνω νομίζω στο τρυπάκι να μαζέυω λεφτά σιγά σιγά xD.
Πολύ πιθανό πάντως να έρθει γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα πάει καλά στην Ιαπωνία, ίσως περιμένουνε να δούνε. Το καλό είναι ότι βλέπω να συνεχίζεται αυτή η πολιτική με τις δυνατές 3rd party αποκλειστικότητες, θα μπορέσουν να βοηθήσουν αρκετά την κονσόλα πιστεύω.
Ωραιο!!!πραγματικο horror παιχνιδι.Θελουμε και αλλο 3rd υππστηριξη
Λέτε να κάνει κανα τρελό μπράφ όπως με το Bayoneta και να τα δούμε και αυτό και το 4 μαζί σε κανά δισκάκι προς Ευρώπη μεριά;