Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

1080p και 60fps το νέο Wolfenstein στο Xbox One

Το Wolfenstein: The New Order είναι το επόμενο first-person shooter παιχνίδι της Bethesda, το οποίο θα κυκλοφορήσει για PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One και PC στις 23 Μαίου. Σε νέα δήλωση της εταιρείας στο GamingBolt σχετικά με την έκδοση του παιχνιδιού για το Xbox One, αποκαλύφθηκε ότι ο τίτλος θα τρέχει στα 1080p και 60fps για το νέο σύστημα ψυχαγωγίας της Microsoft.



Όσοι προ-παραγγείλουν το Wolfenstein: The New Order πριν την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του, θα κερδίσουν αυτόματα και την είσοδό τους στη beta του νέου Doom.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
36 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    MachineGames

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wolfenstein: The New Order
    • 18+ pegi 18+
      • 8.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (46)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.wolfenstein.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • nkav64
    • Δεν θα πάρω το μέρος κανενός, αλλά αυτοί είναι πιο μάγκες από τους άλλους που τα βγάζουν σε 720p & 900p; Όχι. Απλά για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι το καλύτερο μηχάνημα να δώσουν σε κάποιον αν δεν ξέρει πως να το μεταχειριστεί θα είναι σαν να προσπαθεί να σύρει με την Porche του ένα trailer με σανό.

    • Deathracer2009
    • Mα ρε παιδια το The New Order δεν παιζει να εχει τρομερο τεχνικο τομεα εξου και οτι θα τρεχει και στα δυο συστηματα (Οne, PS4) στα 60 fps.

    • so_what
    • Τα λεμε συνεχεια. Εδω ειχαν βγει και ειχαν δηλωσει απο την microsoft οτι η κονσολα θα παιζει παιχνιδια 1080p και 60fps και εβγαιναν μερικοι και ελεγαν "και τοτε γιατι δεν βγαινουν παιχνιδια για την κονσολα σε αυτα τα στανταρ?" Δηλαδη αν εσυ εχεις αυτοκινητο που πιανει τα 350km και πας με 100km σου φταιει ο κατασκευαστης και το αυτοκινητο. Οχι εσυ ο ιδιος που αποφασησες να εισαι σε τετοιες ταχυτητες!!!

    • Amiga500
    • Αντε βρε μπραβο!! γελασε και το χειλακι των Xbox One users!! :P:P
      Καθε 10 multiplatform παιχνιδια θα βγαινει και ενα που θα εχει την ιδια αναλυση και fps με του PS4.... :P:P

      Και αυτο τωρα θεωρειτε επιτευγμα......???

      Τα ξαναλεμε λοιπον στο επομενο 1080p/60 επιτευγμα του One. :P



      @Volga

      Mονο 120.....και λιγα λες με αυτα τα γραφικα......

    • Amiga500
    • Με καποια σχολια που διαβαζω καταλαβαινω οτι τελικα καποιοι δεν εχουν καμια μα καμια ιδεα απο Hardware......

    • Triptykon
    • Για να είσαι gamer δεν χρειάζεται να έχεις πτυχίο απάνω στο εκάστοτε hardware.

      Όπως και να 'χει, την κατάσταση που παρακολουθούμε τώρα με το Xbox One την γνωρίζαμε από την ανακοίνωση κι όλας της κονσόλας: Θα χρειαζόταν κάποιος χρόνος για την 100% αξιοποίηση του συστήματος. Σύμφωνοι, έγινε γρηγορότερα με το PlayStation 4, το One όμως είναι ολίγον τι πολυπλοκότερο μηχάνημα λόγω έμφασης σε λειτουργίες πέρα του gaming. Μην το πάρετε στραβά, σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ ανώτερο. Just saying.

    • Amiga500
    • @Triptykon

      Ασφαλως και δεν ειναι αναγκη να εχει καποιος πτυχιο επανω στο εκαστοτε hardware για να ειναι gamer, αλλα οταν εκφραζει αποψη επανω σε αμιγως τεχνικα θεματα "επιβαλλεται" να γνωριζει τουλαχιστον τα βασικα, αλλιως γραφει αερολογιες.......

      Οσο για το Hardware του Xbox One σου λεω οτι δεν ειναι πολυπλοκοτερο, ειναι απλα πιο αδυναμο.
      Θα το καταλαβεις και στο μελλον που τα παιχνιδια θα γινουν πιο απαιτητικα, οπου η μικροτερη ταχυτητα και το bandwith της μνημης του αλλα και το κατωτερο τσιπ γραφικων του θα το τραβανε πισω.

      Δυστυχως δεν εχουμε πια "εξωτικους" custom επεξεργαστες τυπου Cell οπου δεν μπορουμε να ανακαλυψουμε εξ αρχης την κρυφη τους δυναμη.......το hardware των κονσολων αποτελειται απο ιδιες CPUs της ιδιας εταιρειας, αλλα και οι καρτες γραφικων φτιαχνονται απο την ιδια εταιρεια με την διαφορα οτι η καρτα του PS4 ειναι καλυτερη απο αυτη του One.
      Το μονο "εξωτικο" στοιχειο ειναι η RAM του PS4 που ειναι μια ταχυτατη GDDR5! με τεραστιο bandwith κατι που δεν ειναι δυνατον να καλυψει το One με την απλη DDR3 που φοραει.......ασε δε που 3 ολοκληρα GigaBytes σπαταλωνται για τα τρια λειτουργικα που τρεχουν στο One.......

      Ας το σχεδιαζαν με γνωμονα το gaming για να μην ειχε τετοια προβληματα.......οταν ομως στο μυαλο τους ειχαν μονο το DRM και το TV TV TV.......δεν τους φταιει κανενας.

      Μονο ο Harry Potter μπορει να τους βοηθησει......εκτος βεβαια κι αν η MS αρχισει να πληρωνει εταιρειες ωστε να βγαζουν τα παιχνιδια με βαση το Hardware του One....οποτε θα τρωμε στην μαπα τα γραφικα του One και στις εκδοσεις του PS4....ικανη την εχω....

      Ασε που κατι μου λεει οτι στην Ε3 θα ξανακουσουμε τις γελοιοτητες για το Power of the cloud........

    • Amiga500
    • Οσοι εχουν εστω και τις στοιχειωδεις γνωσεις σε θεματα hardware καταλαβαν μια χαρα!! οι υπολοιποι απλα το ριχνουν στην πλακα.......οπως παντα....

    • JohnTehGreek
    • Amiga αναρωτιεμε αυτα που λες τα σκεφτεσε ή εισαι αερα πατερα?

      Και επειδη μας τα εχεισ πρηξει με το hardware του το παιζεις και ειδικος το xbox 360 ειχε χειροτερο hardware απο του ps3 και το ps3 δεν μπορουσε να παρει τα ποδια του και πολλα game (RDR,DEUS EX κ.α) ετρεχαν σε 720p ενω στο 360 ετρεχαν σε 1080p.Eκει δεν μιλας βεβαια.

      Οπως ειπα και πριν,Have fun with knack the ultimate next gen game amigo :)

    • Amiga500
    • @JohnTehGreek

      Οχι φιλε μου δεν τα σκεφτομαι......με τι μυαλο αλλωστε??
      Περιμενω εσενα να μου ανοιξεις τα ματια με τις "τερατωδεις" γνωσεις σου..........amigo!

      Αναθεμα κι αν γνωριζεις οτι σχεδον ολα τα παιχνιδια στο 360 ειχαν την δυνατοτητα να τρεχουν σε "upscaled 1080p" μεσω του HANA chip που διαθετει το 360.........

      Οι γνωσεις σου φιλε μου πανω σε θεματα hardware και κυριως αυτα που γραφεις ειναι για παιδακια νηπιαγωγειου.......απορω μερικες φορες γιατι ασχολουμαι........

      Μαθε πρωτα τα βασικα και τα ξαναλεμε........amigo!

    • JohnTehGreek
    • Amiga500

      Εγω απορω γιατι ασχολουμαι με fanboys...

      Μια φορα fanboy παντα fanboy.

      Oσο για τα υπολοιπα αστο γιατι ακομα και εκει την τυφλα σου δεν ξερεις

    • Amiga500
    • Με αποστομωσες....χαχαχα, οπως παντα εδω μεσα οταν στριμοχνωμαστε πεταμε ενα "fanboy" και καθαρισαμε.... :P:P
      Κουβεντα ομως για την "ταμπακιερα".....

      Anyway εκτος του οτι δεν βγαζει πουθενα, βαρεθηκα κι ολας να διαβαζω μεσα σε ενα ποστ τριων μολις γραμμων τρεις φορες την λεξη fanboy.....μεγαλη ποικιλια επιχειρηματων. :P

      Δεν χρειαζεται να το συνεχισεις αλλο, με καλυψες.....

    • JohnTehGreek
    • Εγω τι να πω που σε ποστ 10 γραμμων διαβαζω ποσο σκατα ειναι το one λες και σε αναγκαζει κανεις να το αγοραζεις.

    • Amiga500
    • @JohnTehGreek

      Εγω ποτε δεν ειπα οτι το One ειναι "σκατα" (εσυ το λες οχι εγω)......
      Εγω ειπα οτι ειναι και κατωτερο τεχνικα απο το PS4 και πιο ακριβο!
      Με την τιμη του εχω προβλημα και το εχω πει δεκαδες φορες οτι αν ριξουν την τιμη του σε λογικα για το προσφερομενο hardware πλαισια, εγω της τα "συγχωρω" ολα και ειμαι διατεθημενος να το αγορασω (μονο για τα exclusives του) οταν η τιμη του πεσει αρκετα.

      Οχι ομως να μου ζηταει και 100 ευρω παραπανω απο το PS4......αν ειναι δυνατον...

      Ασφαλως και δεν με αναγκαζει κανενας να το αγορασω αλλα ως (Day One) κατοχoς του Xbox 360 το οποιο μαλιστα εχω αλλαξει-αγορασει τρεις φορες....εχω καθε δικαιωμα να της τα χωνω οσο γουσταρω!!

      Ας μη με περναει για προβατο για να μην την κραζω.

    • diver_gr
    • @JohnTeehGreek έχει δίκιο ο Amiga όσο αφορά την ανάλυση . Το XBOX360 δεν τρέχει αυτά τα παιχνίδια σε 1080p . 720 native έχουνε και το XBOX τα κάνει upscale .Πάντως ισχύει το γεγονός ότι ενώ το PS3 είναι αρκετά δυνατότερο του XBOX360 στα multi platform games 9 στα 10 το ΧΒΟΧ360 είχε καλύτερες εκδόσεις . Σε μερικά μάλιστα είχε και πολύ μεγάλες διαφορές αλλά όχι σαν τις διαφορές που βλέπουμε τώρα . Το PS4 είναι αδιαμφισβήτητα πολύ σνώτερο του XBOX ONE και κανένα software η βιβλιοθήκη γραφικών όσο καλή και να είναι δεν θα μπορέσει να τα φέρει ποτέ στο ίδιο επίπεδο .

      @Amiga . Ρε φίλε τη κερδίζεις όταν για κάθε 10 θέμματα που βγάζει το Enternity στα 8 γράφεις πόσο χάλια και ποιο αδύναμο είναι το XBOX ONE? Το εμπεδώσαμε , όλος ο πλανήτης το ξέρει .

      Και τι έγινε που είναι ποιο αδύνατο?Δεν θα βγάλει AAA games?έχει exclusives τα οποία πουλάνε τρελά και για τα οποία η MS σκάει ένα κάρο λεφτά για τη παραγωγή τους .Halo , Fable , Gears , Forza από τα γνωστά χωρίς να ξέρουμε ακόμα για τα νέα IP .

      Το ότι είναι ποιο αδύνατο τη σημένει σε τελική?Εγώ τουλάχιστον όπως και οι περισσότερη που γνωρίζουμε έχουμε σκοπό να πάρουμε και τα 2 μηχανήματα . Θα έχουμε το One μόνο για τα 5-10 exclusives που θα βγάλει και για μένα θα αξίζει . Ναι θα το ήθελα ποιο δυνατό γιατί θα δεν το κρύβω πως θα ξενερώσω άμα διαβάσω για halo 5 στα 720/60 , για gears σε 900p κλπ αλλά αυτό δεν θα εμποδίσει να απολαύσω τα διαμάντια που θα έχει .


      Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι να δω τη MS να πέρνει στα σοβαρά την αδυναμία του XBOX όσο αφορά την ισχύ και να το δουμέ μέχρι το τέλος τις χρονιάς στιν ίδια τιμή τουλάχιστον με το PS4 και δώρω παιχνίδι :)

    • tasosdimakis
    • Εγω θελω να πω ας χαρουμε τα παιχνιδια απο οποιαδηποτε κονσολα και αν ειναι και να περασουμε τελεια και με της δυο!δε χρειαζετε ολα αυτα που λεμε ολοι μας περι αναλυσεις κ.τ.λ.π!η ουσια ειναι να ερθουνε φανταστικα games και απο της δυο κονσολες και να τα λιωσουμε!και κατι τελευταιο θελω να πω οτι γνωριζω και πρωσοπικα τον amiga500 και ειναι ενα εξερετικο ατομο και πιστεψτε με γνωριζει πολλα οσο αφορα τις κονσολες και οχι μονο!εισαι φοβερος κωστη!

    • xGodKilleRx
    • Η ιστορία έχει δείξει ότι δεν βγαίνει πάντα πρώτη η δυνατότερη σε specs κονσόλα (βλέπε PS2 & Wii).Εγώ περιμένω να δω αν η MS τελικά επενδύσει σε νέα IPs ή γενικά στο gaming κομμάτι για να ελκύσει κοινό και όχι σε NetFlix κοκ υπηρεσίες.

    • tasosdimakis
    • Κωστη τι να πω?οτι με καλυψες πληρως?μπραβο αυτα ακριβως οπως τα ειπες!

    • Amiga500
    • @diver_gr

      Φιλε δε θα διαφωνισω οτι καποια στιγμη ολοι θα το παρουμε, τουλαχιστον οσοι απο εμας γουσταρουμε καποια exclusives του ΧΒΟΧ, (πχ οπως εγω, γι αυτο και τα παιρνω με την MS).
      Αλλωστε δεν εχω πει ποτε σε κανεναν να μην παρει One, το αντιθετο μαλιστα.

      Πιστευω παντως οτι εχω απαντησει για τον λογο που τα χωνω στην MS και θα τον διαβασεςι στο σημειο του ποστ μου που γραφω:

      ".........Με την τιμη του εχω προβλημα και το εχω πει δεκαδες φορες οτι αν ριξουν την τιμη του σε λογικα για το προσφερομενο hardware πλαισια, εγω της τα "συγχωρω" ολα και ειμαι διατεθημενος να το αγορασω (μονο για τα exclusives του) οταν η τιμη του πεσει αρκετα..........."


      Το ξαναλεω, δεν εχω πει ποτε οτι το One δεν εχει η δεν θα εχει καλα παιχνιδια, ισα ισα, ενα απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια ειναι το Gears και το εχω παιξει στο 360 μου!!

      Αλλο πραγμα ομως τα παιχνιδια και αλλο η τιμη, με μια λογικη τιμη αναλογη του προιοντος εγω βαζω στην ακρη και τα 720p και τα 60fps.........με μια λογικη τιμη ομως, ειδικα εν ετει 2014 μεσα σε αυτη την κωλο-κριση.....


      Τασο thanks! εμεις οι δυο αλλωστε εχουμε περασει απιστευτες εποχες μαζι και εχουμε ξεκινησει μαζι οποτε γνωριζουμε "και οι δυο" πολυ καλα ολη την ιστορια αλλα και το παρον των video games!
      Αλλωστε με τοσα σπανια μηχανηματα και περιοδικα που εχουμε και οι δυο (εσυ εχεις λιγο περισσοτερα) ανετα φτιαχνουμε ενα μουσειο!!

      Οσοι μπορουν να καταλαβουν γιατι φωναζω θα δουν οτι το κανω για τον ιδιο λογο που ολοι πριν λιγο καιρο φωναζαν για το DRM που ηθελε να βαλει η MS.
      Αν ειχε κανει κατι αναλογο η Sony θα εκανα "ακριβως" το ιδιο.
      Ειναι καποιος που ειναι πραγματικα ευχαριστημενος με την τιμη του One και δεν το ξερω?? Μονο αυτοι που δεν εχουν σκοπο να το αγορασουν και δεν τους νοιαζει.........εμενα με νοιαζει ομως γιατι επηρεαζει και την δουλεια μου αλλα και εμενα τον ιδιο σαν ενεργο Xbox user, γι αυτο φωναζω για την τιμη του.

      Εγω και ο Τασος μεγαλωσαμε και αγαπησαμε τα games με Amstrad, Commodore Amiga, Atari, Sega Mega Drive, SNES κτλπ.......αυτες οι εταιρειες περα απο τα οποια λαθη τους σεβοντουσαν τον χρηστη και του παρειχαν ενα μηχανημα "σκυλι" απο θεμα αντοχης αλλα και παιχνιδια διαμαντια-σταθμους, χωρις να τον ταλαιπωρουν με updates και αλλες τετοιες ηλιθιοτητες.......για αυτες τις εταιρειες εχω τεραστιο ΣΕΒΑΣΜΟ.

      Δε λεω οτι δεν εχω περασει καλα και με PS αλλα και με XBOX, αλλα οταν αυτες κυριως οι δυο εταιρεις ειδικα τα τελευταια χρονια προσπαθουν να με ξεζουμισουν με καθε τροπο, π.χ. ενα σωρο προβληματα hardware,RROD,YLOD, συνδρομες PSN και XBOX LIVE, αλλαγη σκληρου δισκου λογω μικρου χωρου για τα install, brickαρισματα απο updates και ενα σωρο αλλα που ξεχναω τωρα.........θα τις κριτικαρω λοιπον οσο μπορω και οσο συνεχιζουν να με ταλαιπωρουν.

      Καταντησαμε να φοβομαστε να παιξουμε με τις κονσολες μας, ενω ακομα και μετα απο 25 χρονια η Amiga μου λειτουργει αψογα!!!

      Ο Τασος καταλαβαινει πολυ καλα τι λεω γιατι τα εχει περασει και αυτος......

    • majorfox
    • Ασχετε Kojima Που δεν ξερεις να εκμεταλευεσαι την δυναμη της κονσολας, αλλα δεν πειραζει.
      Καποια παιδακια εχουν μεινει ακομα στο Pre-rendering.

    • tasosdimakis
    • Ενταξει αλλη χαρη εχει στο PC αλλα κατα την γνωμη μου η κονσολα ειναι παντα κονσολα!ειναι αλλη η αισθηση οταν παιζεις στην κονσολα!αποψη μου παντα ετσι?

    • tasosdimakis
    • Ενταξει επειδη απο το πολυ ''σκατα'' φλομωσαμε ρε παιδι μου εδω μεσα εμεις που γουσταρουμε να το παρουμε το Xbox one θα το παρουμε!

    • Koel700
    • @amiga το κοστος ειναι 600ευρο...που ειναι ενα Χ1 με Live με 3-4 παιχνιδια ή PS4 με PSN+ και 7-8 παιχνιδια βαλε και το οτι εγω μπορω και να mod-aro και να tweak-aro οτι παιχνιδι που εχω βαλε οτι θα εχω σαφως ανωτερη ποιοτητα σε multyplayer λογο ποντικιου και μονο ειναι πολλα τα συν...βαλε επεισης οτι στην PC εκδοση ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να σε κοροιδεψει πχ καλα δεν υπαρχει DLC μεσα στο παιχνιδι ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ CAPCOM στo UMVSC3 που κακο ψοφο να εχουν...
      μην συγκρινεις τωρα το SteamSales με το Live ή PS+ διοτι θα γινεις γραφικος επειδη οτι και να δεινουν τα δυο τους απλα δεν συγκρηνονται με το Steam
      ΓΕΝΙΚΟΣ τωρα 600ευρο ακουγονται ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ πολλα αν το σκεφτεις αμεσα αλλα μεσα σε ενα χρονο θα νιωθεις δικαιομενος

    • Nicholas
    • Και είναι λόγος για πανηγυρισμούς αυτός; Το συγκεκριμένο παιχνίδι στον οπτικό τομέα δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, περισσότερο με last gen μοιάζει, άρα απόλυτα φυσιολογικό είναι να τρέχει στα 1080p και 60fps, όπως και το tetris επίσης στα 1080p και 60fps θα τρέχει, θα το πανηγυρίσουμε δηλαδή κι αυτό;

    • Amiga500
    • @Koel700

      Φιλε αν και το ερωτημα μου ηταν καθαρα ρητορικο μιας και φτιαχνω-προτεινω συνθεσεις PC για τους πελατες μας, παρολα αυτα 120fps με 600 ευρω δεν πιανεις ουτε για πλακα, ειδικα στα νεα παιχνιδια, 60fps σε καποια νεα μπορει αλλα για να πιασεις 120fps ομως πρεπει να σκασεις πολυ χοντρο χαρτι....... και εκει μονο σε παλιοτερα παιχνιδια.

      Πολυ πανω απο χιλιαρικο και με καρτα που κοστιζει πιο πολυ κι απο το ιδιο το ps4 "?μπορει?" ισως και να πιασεις 120fps, και παλι μονο σε εναν πολυ μικρο αριθμο νεων οχι τοσο απαιτητικων παιχνιδιων και παντα αν "παιξεις" αρκετα με τα detail levels και τις αναλυσεις.

      Δες το παρακατω benchmark του Thief οπου ακομα και η "GeForce GTX 780 Ti 3GB" 750+ ευρω καρτα σε συνδιασμο με εναν επεξεργαστη που κοστιζει 300!! ολοκληρα ευρω.......καταφερνει να πιασει maximum "68fps" σε αναλυση 1920x1200......

      http://www.techspot.com/review/787-thief-benchmarks/page2.html

      Φαντασου οτι "μονο" η καρτα γραφικων και η CPU φτανουν τα 1050 ευρω.....!! χωρις να βαλω motherboard μνημες τροφοδοτικo drive σκληρο δισκο case και αλλα παρελκομενα........

      Αν ειναι να κανω πιατσα στην "φυλης" για να παιξω ενα next gen παιχνιδι πανω απο 1080p/60fps......να μου λειπει....

      Χιλιες φορες 400 ευρω στο PS4 μου κι ας πιανει και 1080p/30fps.

    • Shepard
    • Ωωωωωωω... τι κοτσανουλες διαβαζουμε!!!!

      Να ξερει αραγε ο κοσμος οτι στο PC εχει καμια 10αρια παραπανω επιλογες να ενεργοποιησεις για καλυτερα γραφικα;
      Να ξερει αραγε ο κοσμος οτι με 1000€ λαπτοπ εχεις καλυτερα γραφικα απο τις κονσολες;
      (και μαλιστα αυτονομο συστημα ψυχαγωγιας, οχι να πρεπει να παρεις ΚΑΙ τηλεοραση μαζι σου. Ααααα... και κανεις ΚΑΙ δουλεια. Αααααα... και τα παιχνιδια τα παιρνεις 10€ και οχι 40€ μετα απο 4-5 μηνες μεσω steam και αλλων. Ακου να δεις...)
      Να ξερει αραγε ο κοσμος οτι απο το 2015 θα μπορει να παιξει 4Κ παλι με ενα λαπτοπακι ενω οι αλλοι με 10 επιλογες κλειστες θα βλεπουν 1080 και με ζορι τα 60fps? )

    • Amiga500
    • Αχχχχχ να ξερε ο κοσμος ποσα "καμμενα" laptoπακια μας εχουν φερει καλοκαιριατικα λογω του οτι ειχαν ανεβασει θερμοκρασιες στο Θεο λογω gaming.....!!
      Τι γελιο θα εριχνε καποιος αν ηταν σε μια γωνια να βλεπει τους δυστυχους κατοχους τους να κατεβαζουν καντηλια για τα χιλιαρικα που πεταξαν........ασε που τους εμεινε και η "αυτονομη "οθονη αμανατι.... :P:P

      Τα εχουμε ξαναπει, αλλο κονσολα αλλο PC.

      Οταν και αν βρειτε και μου πειτε ποιο ειναι το "standard PC" εγω ειμαι διατεθημενος να κανω οποια συγκριση θελετε με τις κονσολες.
      Οταν ομως υπαρχουν εκατομμυρια διαφορετικα PC configurations ανα τον κοσμο......καθε συγκριση ειναι ματαιη μιας και αυτο (το game) που στο PC καποιου θα φαινεται Γουαου!!! σε καποιον αλλο θα φαινεται μαυρα χαλια η δεν θα τρεχει καθολου.....
      Οποιος εχει βαρεθει αυτες τις καταστασεις παει καρφι για κονσολα, οι υπολοιποι που τα "εχουν" πανε καρφι για τραπεζα και αναβαθμιση!!

      Εγω αυτο το αθλιο σπορ τα εκοψα χρονια πριν......τωρα απλα απολαμβανω τα παιχνιδια μου.

*