Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες της ιστοσελίδας Gametech, το The Witcher 3: Wild Hunt θα είναι ένας απαιτητικός τίτλος όσον αφορά στην PC έκδοση του. Όπως αναφέρει το ίδιο Μέσο, ακόμα και η GTX 780Ti τα βρίσκει σκούρα ειδικά στα υψηλότερα επίπεδα ΑΑ. Αναφέρεται επίσης, ότι η PC έκδοση του The Witcher 3 «τρέχει» στα 1080p με 35-45fps σε μία GTX 780Ti (με ενεργοποιημένο το 8xMSAA), ενώ με μειωμένο MSAA, η GPU μπορεί να «κλειδώσει» στα 60fps (τουλάχιστον στη μέχρι τώρα μορφή που βρίσκεται ο τίτλος).

Επιπλέον, φημολογείται ότι η έκδοση του το The Witcher 3: Wild Hunt για το PlayStation 4 θα τρέχει στα 900p/30fps, ενώ η έκδοση του Xbox One στα 720p/30fps. Αυτό που έχει επίσης ενδιαφέρον είναι ότι οι εκδόσεις του παιχνιδιού για τα οικιακά συστήματα θα πληρούν τις ελάχιστες οπτικές ρυθμίσεις της έκδοσης για προσωπικούς υπολογιστές. Μάλιστα, το Gametech ισχυρίζεται ότι το The Witcher 3 θα μοιάζει αρκετά (στον οπτικό τομέα) με το The Witcher 2. Να σημειωθεί, τέλος, ότι η CD Projekt RED δεν έχει επιβεβαιώσει/σχολιάσει τις παραπάνω πληροφορίες.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Γενικότερα το x8 MSAA είναι υπερβολή για οποιοδήποτε παιχνίδι. Για μένα ένα FXAA στα 1080p είναι υπεραρκετό.
πως φαινετε οτι το παιχνιδι φτιαχτικε για PC πρωτα :) καλα κανανε :)
Τα 35-40 frames με 780ti σε αυτή τη φάση είναι λογικά μιας και τελικό optimization γίνεται στο στάδιο που το παιχνίδι είναι έτοιμο και πάει για gold .Και αυτό που λέει ο Γιάννης ακόμα ποιο σωστό το X8 MSAA είναι υπερβολικό και δεν προσφέρει σημαντικές διαφορές από το να βρίσκεται στο X2.
Περιμένουμε με ανυπομονησία να το λιώσουμε και αυτό όπως και τα προηγούμενα. Όντως το x8 MSAA είναι τεράστια σπατάλη για(κατά τη γνώμη μου) ελάχιστη οπτική διαφορά. Το ότι η CD Project Red είναι η κατεξοχήν εταιρία που σέβεται τον pc gamer και δε του πλασάρει ports και drms το ξέρουμε και συνεχίζει να φαίνεται και στη νέα γενιά κονσολών...
Υ.Γ Κρίμα πάντως που τα pc δεν έχουν 8gb GDDR5 μνήμες για να απολαύσουμε αυτή την υπερπαραγωγή όπως θα την απολαύσουν οι χρήστες του ps4... :)
".........η PC έκδοση του The Witcher 3 «τρέχει» στα 1080p με 35-45fps σε μία GTX 780Ti..........."
Για να κανω και εγω μια πλακιτσα οπως κανουν συνεχως "καποιοι" "κολλημενοι με το PS4" εδω μεσα θα σας πω ποσο κοστιζει μια καρτουλα "GTX 780Ti".......(Τιμες απο Skroutz για διαθεσιμες καρτες).
Με 2GB GDDR5 RAM "μολις" 730 ευρω!!!!!!
Με 3GB GDDR5 RAM "μολις" 790~800 ευρω!!!!!
Δηλαδη σχεδον οσο "δυο" PS4 μαζι....... :P:P:P
Γελαει ο κοσμος.......
Ελπιζω τωρα να τους κοπηκε το γελιο μετα την πλακιτσα που (εχει κουρασει πια, βρειτε κατι αλλο..) εκαναν για τα 8GB GDDR5 του PS4.......
Εγω να πληρωσω 800 ευρω "ΜΟΝΟ" για μια καρτα γραφικων για να παιξω ενα παιχνιδι με "35-45fps".......δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ περιπτωση......τα εχω ακομα τα μυαλα μου στη θεση τους.
Ειπαμε να δινουμε λεφτα για το χομπι μας....αλλα οχι και να τα "πεταμε".....
Ετσι ρε amiga ,πεστα με τους pc mustard race, εδω με 400ε που κανει ενα ps4 θα τρεχουμε το game ακριβως οπως μια 780ti ε? Ε?
@Roronoa
Εσυ αυτο καταλαβες......??
Εγω Αναφερθηκα στην πλακα που εκανε καποιος πιο πανω για το PS4 και εσυ ερχεσαι και μου λες οτι το PS4 δεν θα παιζει το Witcher 3 οπως ενα PC 1500 ευρω....??
Ασφαλως και δεν θα το παιζει το ιδιο.....ειδικα ενα multiplatform παιχνιδι!!
Δε μας λες που θα βρουμε και τα 800 ευρουλακια "ΜΟΝΟ" για την 780ti....???
Για να μην αναφερω και το τι επεξεργαστη θα θελει......
Κανε λοιπον την αρχη και παρηγγειλε την!!! Τι ψυχη εχουν μωρε 800 ευρουλακια....???
Αντε γιατι στα λογια ολοι καλοι ειστε στην πραξη ομως........
Η συγκριση pc και ps4 ειναι αστεια Amiga500 απορω τι τη συνεχιζεις και γινεσε ρεζιλι. Ενα mid-end pc στη συντριτπικη πλειοψηφεια των τιτλων απλα εχει καλυτερα γραφικα. Για τα high end μηχανηματα με τουμπανο καρτες κτλπ δε συζηταμε καν. Οποιος γουσταρει μονο γραφικα απλα δε θα παρει κονσολα. Η κονσολα ειναι για παικτες που δεν τους ενδιαφερουν τα γραφικα. Και τωρα η GTX 780T εχει 700 ευρω. σε 2 χρονακια ΠΟΣΟ θα εχει ε? τα μισα ισως και λιγοτερα. οποτε το Επιχειρημα σου δεν ισχυει και μη συνεχιζεις. η φανμπογια σου δεν εχει οριο. Συγκριση κονσολας και pc στον τεχνικο τομεα απλα δε μπορει να γινει. Εδω τωρα που ειναι νεες οι κονσολες και ηδη ειναι ισοδυναμες με mid-end. Σε 2 χρονακια? σε 3? καλα σε 3 αστο. Οποιος γουσταρει γραφικα απλα θα παρει pc και θα καθεται να μετραει πολυγωνα και να μετραει φρεημς. Οποιος γουσταρει αυτα που προσφερει η κονσολα θα παρει κονσολα.
Εγω προσωπικα αν δε ηταν τα παιχνιδια στρατηγικης δε θα ειχα gaming pc. Mε καλυπτει απολυτα η κονσολα και απο θεμα γραφικων (για τα οποια οπως ξερεις δε δινω δεκαρα) και απο θεμα ευκολιας (καναπεδαρα , αραγμα , παρεα κτλπ) και απο τα παντα. Αλλα ειναι τα ατιμα τα strategy
Σιγα μην παρω 780ti, lol! Αυτες ειναι για power users που το φυσανε, δεν ειναι αναγκαιες και νομιζω το ξερεις.
Το αστειακι σου ειναι τελειως ακυρο και trollαρισμα. Δυστηχως κανενα γελιο δεν εκοψες.
Συμφωνώ με τον Vonzuchter, Amiga αφού γουστάρεις κονσόλα πάρε κονσόλα. Σταμάτα πλέον το πρήξιμο με το πόσο υπέρτατο είναι το PS4...Oι ''next-gen" κονσόλες είναι ήδη ξεπερασμένες πρίν καλά καλά κλείσουν 6άμηνο ζωής. Τώρα τί μου λές εσύ για 400Ε...Κάτσε τώρα άλλα 8 χρονάκια σε 900p ανάλυση και άσε τα αστεία...Ηταν που οι "next-gen" κονσόλες δεν θα είχαν πρόβλημα με Full HD αναλύσεις και θα έπαιζαν τα πάντα σε 60 frames...όνειρα θερινής νυχτός...
@vonzuchter
Επειδη μαλλον εχεις "επιλεκτικη οραση" οπως αρκετοι εδω μεσα, σου προτεινω να ξαναδεις τα σχολια πιο πανω "μπας και καταλαβεις" ποιος πρωτο ανεφερε το PS4 στο συγκεκριμενο θεμα και εκανε μαλιστα και πλακα μαζι του......
Σιγα παντως μην σε ρωτησω κι ολας για το αν θα απαντησω στον καθενα που ΔΕΝ εχει PS4 και γραφει οτι του κατεβει στο κεφαλι, μονο και μονο για να το παιξει εξυπνος.
Κανονικα δεν θα επρεπε να απαντησω σε εσενα μιας και ατομα με την δικια σου λογικη και τροπο συζητησης θα επρεπε να αγνοουνται απο οποιον θελει να κανει σοβαρη συζητηση....
Οσο για το ποιος γινεται ρεζιλι αλλα και το ποιος ειναι ΤΟ Fanboy εδω μεσα μπορει καλλιστα να στο απαντησει ο καθρεφτης σου.....
Αρκετα εχασα τον χρονο μου μαζι σου.
Γραψε οτι θες απο εδω και περα, εγω δεν προκειτε να πεσω αλλο στο "γνωστο επιπεδο" των σχολιων σου.
Και πολυ ασχοληθηκα μαλιστα......
Αααα και για να μην ξεχνιωμαστε, οσοι βρηκατε ευκαιρια για να μου τα χωσετε εδω μεσα περιμενω να μου πειτε "ΠΟΤΕ" και "ΠΟΣΟ" αγορασατε την "GTX 780Ti" αφου την υποστηριζετε με τοσο μεγαλο παθος...... :P:P
Στοιχημα οτι ολοι σας εχετε μια "mid range" καρτουλα που με το ζορι θα παιζει (αν θα το παιζει) το Witcher 3 ... :P
Εχουμε συνηθiσει πια απο ατομα που φωναζουν εδω μεσα για πραγματα που "ΔΕΝ" εχουν στην κατοχη τους αλλα και "ΟΥΤΕ" σκοπευουν να αγορασουν........απλα θελουν να δημιουργουν κοντρες...
Εγω λοιπον αγορασα το PS4 μου"Day One" 449 ευρω πακετο με το Killzone Shadowfall, γι αυτο και εχω καθε δικαιωμα να το υπερασπιζομαι.
Περιμενω να διαβασω ποτε και ποσο αγορασατε εσεις τις GTX 780Ti σας.......Αν εχετε αγορασει..... :P:P:P
Κριμα που δεν εχω μια 780ti για να μπορεσω να σχολιασω την ανοησια που πεταξε παραπάνω ο amiga που συγκρινε το ps4 με την 780ti.
Δυστηχως ετσι ειναι, εχει δικιο και τον παραδεχομαι. Δεν θα εχω ποτε 8 γκιγκαμπαιτ τζιντιντιαρπεντε και σουπερτσαρντζντ πισι.
Δηλαδή για να καταλάβω...χαίρεται ο κόσμος που μια κάρτα γραφικών της διπλάσιας τιμής του PS4 θα έχει καλύτερα γραφικά;και τι σόι λογική είναι αυτή του ότι το PS4 θα είναι σύντομα ξεπερασμένο από τα PC;στις κονσόλες εκμεταλλεύονται την δύναμή τους μέχρι αηδίας ενώ στα PC οι απαιτήσεις προκαλούν γέλιο.
Τι πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από το The last of us;μια αντικειμενικά παιχνιδάρα που σύμφωνα με την λογική σας βγήκε σε ένα πεταμένο μηχάνημα(PS3).Και τι πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα επίσης από το Infamous second son με τα πανέμορφα γραφικά του.Δηλαδή τι γραφικά παραπάνω θέλετε να έχει μια κονσόλα;Αν θεωρείται μαγκιά να απολαμβάνεις γραφικάρες σε PC των 1000-1500 ευρώ οκ.Για μένα κάτι άλλο είναι αλλά δεν λέγεται.
@Roronoa
Για να δουμε ποιος ειναι ο ανοητος εδω μεσα και λεει ανοησιες, σε "ΠΡΟΚΑΛΩ" λοιπον να μου δειξεις που ακριβως συγκρινα τις δυνατοτητες του PS4 με την 780ti...???!!!
Εγραψα εγω πουθενα οτι η καρτα γραφικων του PS4 ειναι καλυτερη απο την 780ti ...!!!???
Αν ναι, ΠΟΥ??
Ποσταρε το εδω αλλιως ξερεις ποιος γραφει ανοησιες......
Εγω ισα ισα εγραψα ξεκαθαρα οτι ".....Ασφαλως και "δεν" θα το παιζει το ιδιο.....ειδικα ενα multiplatform παιχνιδι!!....."
Ποσο μυαλο χρειαζεται καποιος για να το καταλαβει αυτο??
Ειναι ποτε δυνατον μια κονσολα που κοστιζει μολις 400 ευρω να μπορει να κοντραρει στα ισια μια καρτα που απο μονη της κοστιζε 800 ευρω???
Ποσο πιο χαμηλα μπορειτε να πεσετε παραποιωντας αυτα που γραφω.......
Αν δεν μπορειτε να καταλαβετε αυτα που γραφω απλα μην τα διαβαζετε η μην απαντατε.
Δεν βαρεθηκατε να γινοσαστε ρεζιλι...??
Τι σοι επιπεδο συζητησης ειναι αυτο?
Το μονο που κανετε ειναι να προσβαλετε τον αλλο και να προσπερνατε η να παραποιειτε αυτα που γραφει μονο και μονο για να δικαιολογησετε τα αδικαιολογητα.......ελεος πια με αυτη την καταντια........
Πως να σας παρει καποιος στα σοβαρα.....??
Πραγματικα μερικες φορες νομιζω οτι εχω να κανω με 10χρονα........
Βεβαια το οτι παραδεχεσαι οτι ΔΕΝ εχεις αγορασει την 780ti αλλα και ΟΥΤΕ σκοπευεις να το κανεις.......τα λεει ολα.........
Το μονο που σας νοιαζει ειναι "να την πειτε" στον αλλο ακομα και για κατι που και οι ιδιοι το θεωρειτε περιττο και υπερβολικο........!!!! Δικα σου λογια ειναι αυτα.......
".......Σιγα μην παρω 780ti, lol! Αυτες ειναι για power users που το φυσανε, δεν ειναι αναγκαιες και νομιζω το ξερεις......"
Πραγματικα μερικες φορες αναρωτιεμαι αν αξιζει να μπαινω στην διαδικασια να απανταω σε ολα αυτα τα παραλογα που γραφετε......
Ειναι τραγικη η κατασταση σας......πραγματικα.....
Προτιμώ να χαθώ στο Αφγανιστάν του The Phantom Pain οπου θα το τρέχει ολόκληρο σε 1080p και 60 fps στο PS4 με dynamic weather και cutscenes ,παρα να παιξω εναν σκόπιμα ανάπηρο next gen τιτλο για κονσόλα.
@mysterious
Φιλε μου mysterious εσυ πολυ σωστα και λογικα τα λες, αλλα νομιζω οτι οπως και αυτα που γραφω κι εγω απλα θα πεσουν στο πουθενα.....
Καποιοι ανθρωποι μπαινουν στα σχολια με μονο σκοπο να προσβαλουν και να την πουν σε καποιους (π.χ. σε εμενα) οποτε οτι κι αν γραφει καποιος, οσο λογικο και να ειναι απλα το προσπερνουν γιατι ο στοχος τους δεν ειναι να κανουν σοβαρη συζητηση, στοχος τους ειναι να κανουν τα σχολια μπαχαλο.
Απογοητευτικη κατασταση......
@majorfox
Δεν εχει αδικο φιλε.
"Εγραψα εγω πουθενα οτι η καρτα γραφικων του PS4 ειναι καλυτερη απο την 780ti ...!!!??? "
Οχι, δεν εγραψες και ουτε ειπα πως εγραψες κατι τετοιο.
Αλλα συγκρινες (αυτο το εγραψα και το διαβασα και ετσι το αντιληφθηκα) την 780ti με το Ps4 πιο πανω, οχι τις επιδοσεις αλλα το κλασσικο "χαχα οι καρτες γραφικων στα pc κανουν 2 φορες τα λεφτα μιας κονσολας" που διαβαζω στο internet συνεχεια και οχι μονο απο εσενα. Ισως να φανηκα επιθετικος , συγνωμη , αυτο μαλλον πρπεει να το ζητησω.
Εγω βαρεθει να διαβαζω συγκρισεις κονσολας με high end graphics cards οι οποιες δεν εχουν απολυτος καμια ουσια παρα μονο να αφηνουν την εντυπωση πως το pc gaming κανει 3 χιλιαρικα.
Απλά ρε συ Amiga δεν γίνεται πάντα να συγκρίνουν τις κονσόλες με ακριβά PC.Είναι ανούσιο.Σαν να έχει ένας Ford Focus και να τον κοροϊδεύει ο άλλος ότι δεν πιάνει μία μπροστά στην ΒΜW ή την Mercedes.Κι αυτός ο άλλος να έχει Fiataki.
Ρε συ Roronoa, (πραγματικα θελω να μλησουμε σοβαρα τωρα γιατι πριν δεν σου κρυβω οτι βγηκα απο τα ρουχα μου....) πιστευεις οτι ειμαι τοσο βλακας ωστε να εχω την εντυπωση πως μια καρτα των δυνατοτητων της 780ti δεν ειναι κατα πολυ ανωτερη απο την καρτα του PS4..??
Αν ειναι δυνατον δηλαδη.....
Εγω αναφερθηκα στο σχολιο που ειπα και παραπανω το οποιο αναφεροταν στην GDDR5 του PS4 και εκανε πλακα με αυτη....
Εννοειτε οτι δεν υπαρχει ουσια και λογικη να συγκρινει καποιος μια κονσολα των 400 ευρω με ενα PC των 1000-1500 αλλα και γενικα με ενα PC που μπορει να ειναι απο το πιο απλο μεχρι το πιο τουμπανο!!
Εγω απλα αναφερθηκα στην πλακα, δεν ειπα πουθενα οτι η 780ti δεν ειναι τουμπανο! ασχετα απο το αν θα την αγοραζα εγω η οχι.
Το μονο που ειπα ειναι οτι κοστιζει οσο 2 PS4, δεν εγραψα κατι που δεν ισχυει.
Μην παρασηρεσαι ομψς απο αυτα που γραφουν "καποιοι", αυτοι εχουν ενα και μονο σκοπο, απλα να μου την λενε οπου οποτε και οπως μπορουν.
Δεν εχω προβλημα να με κριτικαρεις η να διαφωνησεις μαζι μου, αλιμονο.
Απλα διαβασε πρωτα "καλα" και με ηρεμια αυτα που γραφω εγω και μετα αν διαφωνεις σε κατι γραψε μου οτι θες.
Πραγματικα στο λεω δεν εχω κανενα μα κανενα προβλημα να απαντησω σε καποιον με επιχειρηματα, ακομα και να δεχτω οτι κανω λαθος.
Και το εχω ξαναπει "δεν" υπαρχει λογος για συγγνωμες, δεν ειμαι και Παπας..... :P
Μου φτανει να καταλαβαινουμε το λαθος και να το παραδεχομαστε, εκει τελειωνει το πραγμα.
Αυτο ισχυει και για εμενα.
@mysterious
Εγω συμφωνω μαζι σου, το θεμα ειναι να το καταλαβουν και οι αλλοι.
Αν και ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβαινουν.....απλα πρεπει να υπαρχει παντα ενας καλος λογος για να δικαιολογησουν τα 400-500-800 ευρω για την νεα καρτα που αγορασαν... ;) και μια νεα κονσολα πιστεψε με ειναι ενας παρα πολυ καλος λογος..... :P
Εγω θελω να πω την δικη μου γνωμη πανω σε αυτο το θεμα!επειδη ξεφυγε λιγο η κατασταση περι μηχανηματων και τα σχετικα θελω να πω τα εξης:δεν εχει κανενα νοημα ολη αυτη η κοντρα μεταξυ κονσολας και pc!το καθε ενα εχει τα καλα του και τα στραβα του!δεν θα κατσω να αναλυσω τι εχει το καθενα ολοι λιγο η πολυ γνωριζουμε!αυτο που ενδιαφερει εμενα ειναι να δουμε αξιολογα games σε οποιο format εχει ο καθενας μας!ο καθενας κανει της επιλογες του και μετα αναλογα με την τσεπη του αποφασιζει τη θα παρει!απο την αλλη πιστευω οτι θα δουμε εκπληκτικα παιχνιδια στην συνεχεια ειτε ειναι απο κονσολες ειτε ειναι απο τα pc!
Όπως φαίνεται έχουμε να κάνουμε με ένα παιχνίδι υψηλών απαιτήσεων...όσοι έχουν πολύ καλό PC θα το ευχαριστηθούν με γραφικά υψηλού επίπέδου...οι υπόλοιποι όπως παίζει...και βεβαίως ας περιμένουμε πρώτα να κυκλοφορήσει για να μπορούμε να κρίνουμε οπτικά το τελικό προίόν.
@Amiga500
Φίλε amiga μιας και πριν από το δικό μου σχόλιο δεν υπάρχει κάποιο άλλο που κάνει "πλακίτσα" υποθέτω πως το "οπως κανουν συνεχως "καποιοι" "κολλημενοι με το PS4" πήγαινε σε εμένα. Χωρίς πρόθεση επιθετικού τόνου, αλλά έχεις διαβάσει πολλά σχόλια μου αναφορικά με το ps4 ή γενικά με κονσόλες? Θα ήταν ενδιαφέρον να μου τα υποδείξεις και εμένα για να μη νοιώθω και ηλίθιος, νομίζοντας πως δε σχολιάζω θέματα που δε με ενδιαφέρουν ενώ προφανώς εσύ νομίζεις πως το κάνω. Δεν ασχολούμαι με θέματα που δε τα κατέχω και δε με ενδιαφέρουν για αυτό το λόγο κιόλας τα σχόλια μου περιορίζονται στις ταινίες, σε κανά παιχνίδι που μου αρέσει και σε καμιά είδηση για κανά περιφερειακό για τα PCs. Δεν τοποθετούμε ούτε το παίζω ειδήμονας επί παντός επιστητού. Επίσης δε νομίζω πως έχω πάρει και εργολαβία το ρόλο του ατόμου που του επιτίθεται το μισό σαιτ που είναι κομπλεξικό και ανώριμο και μόλις βλέπει το nickname του αφηνιάζει(και άλλα τέτοια χαριτωμένα) για τις απόψεις του, μπλα,μπλα,μπλα και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε(ή να τσακωνόμαστε).Δε μπαίνω εδώ μέσα για να "χαλάω τη καρδία" μου ούτε για να αναδείξω οτι ο έχων ετέρα άποψη έχει άδικο και εγώ δίκιο. Ο καθένας έχει την γνώμη του, κάνει το χαβαλέ του και τελειώνει εκεί η ιστορία.
Υ.Γ1 Η πρώτη και η προτελευταία μου κονσόλα ήταν το snes το μακρινό 1997, αργότερα ανακάλυψα τα PCs. Πες με πωρωμένο, ανεγκέφαλο ή ότι άλλο επιθυμείς(μιας και δεν είμαι σαν και εσένα που έχεις τα μυαλά σου στη θέση τους και δεν δίνεις 800Ε για να πάρεις μια κάρτα γραφικών) αλλά εδώ και 13 χρόνια έχω στερηθεί αρκετά(από την περαιτέρω διασκέδαση)για να καυλαντίζω και να πειραματίζομαι με το εκάστοτε pc που αποκτούσα. Ναι έχω δώσει παλαιότερα, όταν είχα ακόμα την ευχέρεια, 800Ε για κάρτα γραφικών όπως επίσης έχω δώσει και 100Ε για πληκτρολόγιο και 80Ε για ποντίκι πράγμα που λογικά θα σου φαίνεται και αυτό παράλογο και με το δίκιο σου. Επίτρεψε μου τουλάχιστον να κάνω ένα χαζό, αν θες, σχόλιο χωρίς να ξεκινήσω τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο κάτω από ένα άρθρο στο οποίο ελάχιστα σχόλια έχουν σταθεί στο θέμα της είδησης...
Υ.Γ2 Συγγνώμη που κούρασα με τη φλυαρία μου, δε θα επαναληφθεί...
Μη στεναχωρατε τον Amiga500 . Πειτε οτι το PS4 ειναι η συγκλονιστικοτερη κονσολα ολων των εποχων. Πειτε οτι ειναι η μεγαλυτερη εφευρεση στην ανθρωπινη ιστορια μετα την γραφη , τον τροχο και το μικροτσιπ ή μαλλον πάνω απο αυτα. Αποθεωστε ρε παιδι μου. PC? πεταμενα λεφτα λεμε ρε φιλε μη το συζητας. Χbone? για τα μπαζα τι να λεμε. Καλα WiiU δε συζηταμε καν. Κάνει μονο για το διαλυτηριο για ανακυκλωση και Νιντεντο λουκετο. Και Knack? ΚΑΡΑΠΑΙΧΝΙΔΟΥΡΑΡΑ ενα αμαγαλμα Pacman , Tetris ,GTA και Doom με ολιγον απο Civilization και Super Mario. Παρτε ενα Atari2600 ξηλωστε το λογοτυπο και βαλτε πανω PS. To απολυτο μηχανημα. Δεν εχεις καταλαβει γιατι ολοι σε πικαρουν και γιατι αναγκαζεσαι να γραφεις σεντονια να αμυνεσαι? Γιατι εχεις κουρασει με τη φανμπογια σου. Σε καθε αρθρο πεταγεσαι να αποθεωσεις PS4. Σε καθε αρθρο Χbone και WiiU να πεις τη μπηχτη σου. Ειπαμε λοιπον PS4 το απολυτο τεχνολογικο gadget ολων των εποχων μαζι με το γουωκμαν και το ipod , και knack και killzone shadow fall καραπαιχνιδουραρες που θα αντεξουν για παντα στο χρονο και θα παιζουν οι επομενες γενιες. Τι τετρις και βλακειες μου λες τωρα. Κnack
@vonzuchter εισαι εκτος τοπου και χρόνου με αυτο το υφος. Η νιντεντο αργοπεθαινει μην συγκρίνεις με τα Ιμαλάια των 4ThePlayers.
Χαχαχαχα.....
Ο ορισμος του ωριμου σχολιαστη..... :P:P
Καλως το "mature Club"!!!
Εσυ ο "ωριμος" φτανεις στο τραγικο σημειο να υιοθετεις την κλασσικη συνταγη ολων οσων στριμωχνονται εδω μεσα χρησιμοποιοντας χαρακτηρισμους(εμμεσως πλην σαφως με λες ανωριμο, κομπλεξικο και αλλα.....) , με στοχο μειωνοντας τον συνομιλητη σου απλα να καταφερεις να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα.....???
Απορω γιατι καθησες και εγραψες ολες τις υπολοιπες "σαλτες".....?
Περιμενεις να συνεχισω να μιλαω σοβαρα με καποιον που με θεωρει (βαση του ?ωριμου? μυαλου του.... εδω γελαμε...) ανωριμο και κομπλεξικο?
Μαλλον με μπερδεψες με τα φιλαρακια σου που ακολουθουν τις ιδιες τακτικες με εσενα.........
Nuff said..... ο νοων νοειτο......!!
Για τις αλλες "κραυγες" που ακουστηκαν εδω μεσα δεν εχω να πω τιποτα αλλο μιας και η απαντηση που εδωσε ο φιλος @majorfox μεσα σε μολις δυο γραμμες τα λεει ολα!!!
Παίδες σταματήστε να σχολιάζετε κάτι εκτός του θέματος φτάνει πια...
@T_K_L_L_LUIGI
Μη φοβασαι φιλε, απο πλευρας μου τουλαχιστον το θεμα σταματαει εδω.
Τελικα ποιος νικησε? Ποιος την ειπε στον αλλο καλυτερα? Μπερδευτηκα...!
Προσωπικα μενω στο τιτλο της ειδησης 900p στο PS4 και 720p στο Xbox One το Witcher 3 το νοω νοητο.
τωρα στα περι σχολιων γιατι ξεφυγε η συζητηση
@Αmiga ξεχασαν οτι στα 400 ευρω παιρνουν και χειρηστηριο :P αρα αφαιρωντας τη τιμη του χειρηστηριου μπορουμε να πουμε σκετο το μηχανημα οτι "ΘΑ" :P εκανε 340ευρω :P
EΝΩ Με 800+ευρω η και λιγοτερα για καρτα γραφικων πηγαινοντας απο το μηδεν για στησιμο pc (βαλε κουτια τροφοδοτικα κλπ) θελει καποιος πολυ παραπανω μαζι με τα υπολοιπα μουξουσουλουκια.
Δεν θα μπω στη συγκριση pc vs console war μιας και παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες τι και ποσο θελει να πουλησει ο καθενας οπως και ο σκοπος οι κατηγοριες και τα κοστη ξεχωριστα.
Ο καθενας κανει κουμαντο με την τσεπη του. Παντως βλεποντας τα σχολια εδω κολαει αυτο που λενε Μιλησε και ο φανμπου για fanboys.πΩ ΡΕ ΤΙ σοου ΕΧΑΣΑ ΠΑΛΙ !!!
@Majorfox λογικο φταιει η συνδεση με το (nintendo) matrix.:P
@Vonzuchter να φερω τσικουδια να σβησω τη φωτια ? ετσι να ακουστει η διψα(φανμπουλικι) σου ? θα ναι και δροσιστικη η να την αφησω για την E3? :P :P
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω καν τη σύγκριση μεταξύ PC και PS4/XBOXONE .
Ποιος πραγματικά ο λόγος?Το γεγονός ότι ένα PC βγάζει καλύτερα γραφικά από μια κονσόλα που κοστίζει λιγότερο και από τα μισά? ε και?έχει καταντήσει κουραστικό αυτό με τις κόντρες σε όλους τους τομείς.
Και 900p να είναι το Withcer 3 παρόλο που με χαλάει δεν θα με εμποδίσει να το ευχαριστηθώ . Η μήπως θα έχει χειρότερο gameplay λόγο τις ανάλυσεις?Σαφώς και θα το προτιμούσα 1080 στις κονσόλες αλλά την να κάνουμε σε τελική?αυτό μπορεί να βγάλει και αυτό βγάζει .
Αλήθεια πόσοι έχουν 780ti?η R9290x για να το ευχαριστηθούν (όσο αφορά τα γραφικά )όπως πρέπει?εγω προσωπικά από τα 30 άτομα που γνωρίζω και παίζουν σε PC μόνο ένας έχεις 780ti .Οι περισσότερη έχουν ένα Midrange PC 2-3 ετών το οποίο παίζουν games σε μεσαία settings .
Η μήπως όλος ο κόσμος που έχει PC θα παίζει το the witcher 3 και οποιοδήπωτε άλλο game 1080p/60???σοβαρά μιλάμε?
Για μπείτε λίγο μια στα Stats του Steam και δείτε ενδικτικά πόσος κόσμος έχει High end PC και πόσοι είναι άραγε αυτοί που παίζουν τα games με καλύτερα γραφικά από ένα κάτοχο κονσόλας?
http://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/
0,3% έχουν 780ti!!!!!!! ούτε 1 στους 100!
Οι μισή περίπου 47,67% έχουν ακόμα 2πίρυνο PC και το 44% έχουν τετραπύρηνο . Με τη πληοψηφία να έχουν CPU κάτω από τα 3GHZ.
Δείτε λίγο τα stats είναι όλα αναλυτικά .Ο κόσμος που απολαμβάνει παιχνίδια καλύτερα από τις nextgen κονσόλες είναι μετρημένος στα δάχτυλα .
Και μην ξεχνάμε το Optimisation το οποίο είναι πολύ σημαντικός παράγωντας . Πολύ θα ήθελα να δω ένα PC του 2005 να τρέχει το Crysis 3 δίπλα στο XBOX360/PS3 ....................
Και αντικειμενικά πάντα με τα 400 ευρώ του PS4 δεν μπορείς να χτύσεις PC με την αναλογιά τιμή/απόδοση. Το PC των 800 ευρώ πχ ενοείται θα τρέχει καλύτερα τα multi games από την κονσόλα αλλά σε 4-5 χρόνια από τώρα δεν θα ασχολείται κανένα studio για να κάνει το game του optimisation για των PC των 800 που μετράει 4-5 χρόνια στην αγορά . Σε αντίθεση με τη κονσόλα .
@BigDaddy
@diver_gr
+1000
εδω καταστρεφομαστε οικονομικα και εδω μιλανε ποιος παιζει με 10 frames παραπανω για αυτο αυτη η χωρα θα ειναι παντα το σκυλακι τον γερμανων.
Η sony και η ms σας πουλαει αδυναμο hardware σε σχεση με την περασμενη γενια και εσεις ειστε ευχαριστημενοι. Γιαυτο αυτη η χωρα θα ειναι παντα το σκυλακι των γερμανων. (αστειακι, μην με φατε :P )
Κανεις δεν αμφισβητει το value for money (σαν αρχικη τιμη αποκτησης*), αλλα δυστηχως επεσε πολυ σε αυτην την γενια ,απλα δειτε το hardware που ειχε το 360 οταν βγηκε και ποσο εκανε ενα pc τοτε.
Ουτε ενα παραπονο για τα 900p και τα 720p δεν διαβασα,ουτε ενα.
Αλλα ενταξει εδω ΕΑΝ ισχύει θα φταιει η cd project, ελπιζω να μην ισχύει, ειναι καλυτερη η μεγαλυτερη αναλυση απο μερικες ωραιες εικονες στο πισω μερος του κουτιου,πιστευω θα επρεπε να το προσαρμοσουν.
Ειδικα το 720p νομιζω ειναι τραγικο για κονσολα νεας γενιας (το 900p ισως να τρωγεται).Αλλα φοβουνται να πουλησουν παιχνιδι με χειροτερα εφε απο την εκδοση του ps4 για να μην φανε κραξιμο.
Αλλα ενταξει, εδω περα οι περισσοτεροι ειναι ευχαριστημενοι με 30fps και κατω.
@Roronoa
Για τα 900p προσωπικα με πειραζει, για τα 30fps οχι και τοσο μιας και προτιμω μεγαλυτερη λεπτομερεια στα γραφικα και πλουσιοτερα εφε παρα με το ζορι τσεκουρωμα στα γραφικα και 60fps, για εμενα αυτο ισχυει και για τις εκδοσεις στα PC.
Για τα 720p τωρα του One......δεν θα πω κατι, αλλωστε αν καποιος πρεπει να μιλησει και να παραπονεθει για αυτο ειναι μονο οι κατοχοι του One!!
Δεν βλεπω ομως κανεναν να λεει κατι, οποτε δεν θα πω και εγω.
Ενταξει τα 30 vs 60 ειναι και προσωπική προτίμηση, δεν θα κρυφτω, μερικα παιχνιδια δεν εχω προβλημα να τα παιξω σε 30fps (δλδ δεν θεωρω παντα τα 60 την απολυτη επιλογη για εμενα) αλλα γενικα τις περισσοτερες φορες χαμηλωνω τα γραφικα (και την αναλυση πολλες φορες) γιατι προτιμω την ομαλοτητα. Μερικες φορες η αισθηση ειναι σαν να παιζεις αλο παιχνιδι, δυστηχως ο κοσμος εχει μαθει στα 30.
Εγω λατρευω την επιλογη που εχω στους υπολογιστες να παιξω η 30 ή 60. Μακαρι να παιρνανε την αποφαση οι console developers να δινανε μια παρομοια επιλογη και στις κονσολες αλλα δυστηχως θελει χρονο και χρημα. Πραγματικα θα ηταν εξαιρετικο αν το κανανε.
Κατσε δεν ηρθε το xbone στην ελλαδα ακομα γιαυτο δεν μιαλει κανεις :P
Οσο για το hardware της Sony (για το One ας μιλησουν αυτοι που το εχουν ηδη , η θα το παρουν ) μετα τα γραφικα του Infamous.......πιστευω οτι μας το κανει και δωρο με μολις 400 ευρω!! :)
Ουτε σε PC πολλες φορες ακριβοτερο απο το PS4 δεν εχω δει κατι τοσο εντυπωσιακο!!
Και δεν το λεω μονο εγω, σε οσους PCακηδες το εχω δειξει στην δουλεια μου εχουν παθει την πλακα τους... :P και μερικοι απο αυτους τα σκανε και χοντρα για τα PC τους.
Αν εχει τετοια γραφικα το PS4 στα first gen παιχνιδια του, απορω τι θα δουμε σε κανα δυο χρονια απο τωρα!
Και για να σε προλαβω σου λεω οτι ασφαλως και τα PC σε κανα δυο χρονια απο τωρα θα εχουν προχωρησει ακομα πιο πολυ, απλα σε δυο χρονια απο τωρα το PS4 θα το βρισκει καποιος και με 250-280 ευρω.......δηλαδη στην ξεφτιλα.
Αυτο που λες με την επιλογη 30-60fps και στις κονσολες ειναι πολυ σωστο, ειδικα για οσους θελουν πιο "ομαλο" gameplay σε racing games και first person shooters.
Φαντασου τι θα εβλεπες αν δεν τσιγκουνευοντουσαν τα components.
Το ξερω, σημεια των καιρων!!
Τουλαχιστον εκοψαν 260 ολοκληρα ευρω απο την τιμη που ειχε το PS3 οταν πρωτοβγηκε!
Και με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα.......μαλλον μας βολεψε μια χαρα.
Τελευταία φορά που κοίταξα πάντως υπήρχαν πολύ καλές κάρτες με πολύ λιγότερα από 800 ευρώ, χώρια τις αναπόδευκτες πτώσεις τιμών.
Συν το ότι καταπιάνεστε από ΦΗΜΕΣ για μια ALPHA έκδοση.
Η άγνοια είναι ευλογία. Τελικά έχουμε τη βιομηχανία που μας αξίζει.
Κουβεντα να γινεται
Φιλε Tobajaras ασφαλως και υπαρχουν καλες καρτες με λιγοτερα χρηματα, οσο για τις "φημες" που λες δεν φταιμε εμεις που ποσταρουμε σε ενα θεμα που τις χρησιμοποιει ως ειδηση!!
Ας μην ανεβαινουν τετοιες ειδησεις (φημες) για να μην τις σχολιαζουμε!
Με την ιδια λογικη θεωρεις οτι εχουμε και την ενημερωση που μας αξιζει....??
Ρε παιδιά... συγνώμη κι όλας... Δηλαδή πρέπει να το πάμε στα άκρα; Στην καλύτερη κάρτα γραφικών των 800 ευρώ;
Δηλαδή η κάρτα των 200 ευρώ υπάρχει περίπτωση να τρέχει το Witcher χειρότερα από το PS4;;; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.
Το άρθρο αναφέρει: "η PC έκδοση του The Witcher 3 «τρέχει» στα 1080p με 35-45fps σε μία GTX 780Ti (με ενεργοποιημένο το 8xMSAA".
Αν θέλω να το παίξω στα 1080p χωρίς το 8xMSAA έχετε καταλάβει οτι θα το κάνω με normal προς καλή κάρτα;
Καταρχάς από πότε χρειάζεται κάποιος ...780ti για να ισοπεδώσει τα γραφικά του XB1/ps4 ? Ελεος , τι άλλο θα ακούσουμε .
Ο φίλος παραπάνω έχει δίκιο λέγοντας πως έπεσε τσιγκουνιά στο hardware . Υπάρχει σχέση στο hw του Χ360 αναλογικά με το hw του ΧΒ1 ? ΚΑΜΙΑ !!
Το ίδιο αντίστοιχα και με ps3 -->ps4 .
Συνολικά το ps4 σαν μηχάνημα είναι οριακά με το ζόρι αποδεκτό . Τίποτα εντυπωσιακό αλλά οκ . Τρώγεται .
Αυτό που είναι πραγματικά ξεφτίλα είναι το ΧΒ1 . Εδώ δεν υπάρχει δικαιολογία . Μιλάμε για μεγάλη ντροπή μετά από 8 χρόνια που κράτησε η προηγούμενη γενιά να βλέπουμε ακόμα games στα 720p (κάτι που τείνει να καθιερωθεί στο xboxone).
Οπότε δεν μου προκαλεί καμιά έκπληξη το 720p στο Witcher3 .
Οποιος κρινει τοσο ευκολα το Hardware του PS4 τον προκαλω να ερθει να του δειξω το Infamous, αν μου φερει ενα παιχνιδι αναλογης ποιοτητας γραφικων στο PC θα του κανω εγω δωρο ενα PS4!.
Και μιλαμε για ενα open world "first generation" παιχνιδι!!!
Που να σκασει και κανενα Uncharted απο την Naugthy Dog...... η καμια παιχνιδαρα απο την Quantic dream......
Βλεπω σαγονια στο πατωμα και αναληψεις μετρητων για αναβαθμισεις... :P:P
Μην γραφεται οτι σας ερθει, ειδικα αν δεν εχετε δει με τα ματια σας κατι.
Tα ιδια μου ελεγαν και καποιοι φιλοι μου PCακηδες και ετριβαν τα ματια τους οταν ειδαν τα γραφικα του Infamous και δεν το πιστευαν οτι τα βγαζει ενα μηχανημα των 400 μολις ευρω!!!
Το PS4 δεν ειναι μονο μια καρτα γραφικων ειναι ενας συνδιασμος hardware και πολυ καλου optimization που το κανει να ξεπερνα σε ποιοτητα τα μολις 400 ευρω που κοστιζει!
Περιμενετε μεχρι την Ε3........πιστευω οτι θα ριξουμε πολυ γελιο....να δω τοτε τι αλλες δικαιολογιες θα διαβασω.....
Και για να μην παρεξηγηθουν παλι αυτα που γραφω, ξαναλεω οτι ασφαλως και μπορει να φτιαξει καποιος ενα PC καλυτερο απο το PS4 αρκει να ριξει τα διπλα-τριπλα χρηματα.
Με 400 ευρω ομως PC στα επιπεδα του PS4 ΔΕΝ φτιαχνει.
Και ακομα δεν εχουμε δει ποια ειναι τα ορια του PS4.
Τουλάχιστον βγαίνει και στην κονσόλα και κονσολάκηδες σαν και εμένα θα μπορέσουν να ζήσουν μια εμπειρία που μέχρι τώρα ήταν αποκλειστική στο PC. Τώρα από γραφικά, δεν ξέρω αλλά αν η εμπειρία μπορεί να είναι η ίδια άσχετα με το τεχνικό/"οπτικό¨" τομέα τότε όλα είναι μια χαρά.
@vonzuchter και λοιπούς pcάκηδες "..Οποιος γουσταρει μονο γραφικα απλα δε θα παρει κονσολα..." Ντάξει δεν είμαστε όλοι Ωνάσηδες να πάρουμε pc για τα γραφικά. Σε όλους αρέσουν τα καλά γραφικά. Μας τα έχετε πρήξει με τα pc. Οι κονσόλες είναι άλλη φάση. Γι αυτό που προσφέρουν σε συγκεκριμένο budget αξίζουν 100 φορές παραπάνω απο τα pc. Αν εσείς τωρα είστε τόσο λεφτάδες αγοράστε και σε εμας pc τους φτωχούς να παίζουμε και εμείς με τζι τζι γραφικά.
τα παντα ολα τα σχολια, οπως παντα 11/10
βλεπω τα κρυφοφανμπογια γινοντε pcακιδες οταν κ οπου τους βολευει,το θεμα ειναι οτι προσφερουν απλετο γελιο στο chat με την friend list,οποτε δεν εχω κανενα παραπονο.
@Amiga
Αστους ρε φίλε να λένε και να καυχιόνται οτι το Pc των 1500 ευρω (δεν έχουν αλλά θα ήθελαν να έχουν) μαμάει και δέρνει (δεν αντιλέγω) αλλά πως φαίνεται ο κομπλεξισμός τους. PC άδες ναι ρε έτσι να γουστάρετε δώστε 2000 ευρώ (όπως έκανε ένας φίλος μου) για να παίξετε το Witcher 3 σε 1080p/60fps και μας τους PS4 κατόχους που δώσαμε 400 ευρώ αφηστε μας να το παίξουμε με γραφικά Witcher 2. Αλλά έγω όμως δεν θα παίξω μόνο witcher 3 θα παίξω και:
Infamous second son
GT 7
Drive Club
Order 1886
Last of Us Remastered
GTA V
Shadow of the Beast
Final Fantasy XV
Kingdom Hearts III
Και πολλά πολλά άλλα!!!!! Οπότε αφήστε το!!!!!! Και περίμενετε εσείς ίσως κάποτε βγούν και σαν Ports για PC (Παραδειγμα ακόμα κλαιγετε ο κολλητός μου που το Dragon Dogma δεν βγήκε ποτέ για PC για να το παίξει στο σουπερ ντουπερ PC του)
Μακάρι όλοι μας να ήμασταν ωνάσηδες και να είχαμε:
PC των 2500 ευρώ
PS4
XBOX one
Wii U
PSVITA
Δυστυχώς 1-2 επιλογές μπορεί να έχει ένας μέσος οικονομικά gamer. Η κάθε επιλογή έχει τα υπέρ του και τα κατά του.
Αυτά......... Καληνύχτα σας
Ναι γιατι θες ακριβο pc για να παιζεις pc games... Και οι προηγούμενοι οχι μονο δεν καυχηθηκαν για Pc's των 1500ε αλλα μαλιστα εγραψαν πως κανεις την δουλεια σου πολυ πιο φτηνα. Γιατι υπερβαλετε τοσο ρε παιδια?
Btw εμενα πιο φτηνα μου βγαινει το pc gaming απο την κονσολα μακροπροθεσμα, τοσα παιχνιδα που εχω στο steam και λοιπες υπηρεσιες δεν θα τα ειχα ποτε σε κονσολα εκτος και αν εδινα μια περιουσια.
http://steamcommunity.com/id/roronoa
Δεν εχω δωσει ουτε 300ε για ολα αυτα.
Και σε κανα χρονο θα πεταξω και μια καρτα γραφικων και μια νεα cpu (200-250e) και θα εχω next gen pc (και φτηνα παιχνιδια). :P
Να πεταξω και εγω μια λιστα με pc exclusives? Ασε παω για υπνο.
Πραγματικα απορω γιατι γινεται αυτη η συγκριση pc-κονσολας.Ο καθενας κανει τις επιλογες του,και καθε επιλογη εχει καλα και κακα.Δεν εχω κονσολα,εχω pc 5ετιας 700 ευρω(τοτε) με mid range καρτα 140 ευρω περσινη.Εχω παιξει απειρα παιχνιδια τζαμπα(γκουχ γκουχ πειρατεια,επιλογη μου) φθηνα απο steam κλπ.Eπαιξα εξαιρετικα την προηγουμενη γενια παιχνιδιων.Παιξω δεν παιξω καλα την καινουργια δεν με χαλαει.Το μηχανημα τα εβγαλε τα λεφτα του γιατι το χρησιμοποιησα φανταζομαι 5-10% για games(παρα τους 40 περιπου τιτλους)και 90% για μια εξαιρετικη καθημερινη εμπειρια εργασιας,browsing,multitasking κλπ.Τα λεφτα μου θα τα εκλεγα αν εσκαγα 500 ευρω για το 5-10% του χρονου μου.Προσωπικα γουστα και επιλογες ειναι ολα.peace
@Roronoa μιας και ανέφερες τα αποκλειστικά στο πισί,πες μου κάτι.Καλό το Grand Theft Auto 5;Oh wait.
To Red Dead Redemption;Πόσα polls έχουν δει τα μάτια μου για να βγουν αυτοί οι τίτλοι σε υπολογιστή,δε λέγεται.Και το 1 από τα 2 όπως όλα δείχνουν δε θα βγει ποτέ.Το άλλο και να βγει...περσινά ξινά σταφύλια.
Δεν είναι θέμα πλήθους αποκλειστηκοτήτων,αλλά ποιότητας.Πάω να συνεχίσω το Infamous 2.Παιχνίδι του 2011 με γραφικά ξεπερασμένα,αλλά φοβερό gameplay.Να δω πότε θα μπορέσετε να το παίξετε στο πισί σας μέσω emulator.Πάω,πολλά είπα.
Καλό είναι να χαλαρώσουν μερικοί. Μερικές φορές όταν διαβάζεις τα σχόλια σου περνάνε ιδέες από το μυαλό ότι κάποιοι από εδώ μέσα πληρώνονται από τις εκάστοτε εταιρίες για να υποστηρίζουν με τόσο ζήλο και πόθο την κονσόλα /μηχάνημα της αρεσκείας τους (j/k). Σε κάθε θέμα όταν τα σχόλια ξεπερνούν τα 10-20 ξέρεις ότι έχει ξεσπάσει ένα ατελείωτο flame war με πρωτεργάτες τους γνωστούς άγνωστους.
Ας απολαύσει ο καθένας αυτό που έχει είτε λέγεται pc, είτε ps4, είτε xbox one, είτε wii u είτε δεν ξέρω και εγώ τι και ας σταματήσουμε επιτέλους να παλεύουμε για την υπερίσχυση της γνώμης μας έναντι των άλλων.
@Altair
Ελπιζω απλα να τρολλαρεις :P
Οπως υπαρχουν φοβερα exclusive παιχνιδια στις κονσολες ετσι υπαρχουν και στα pc, παιχνιδια που ποτε μα ποτε δεν θα δειτε στις κονσολες
http://i.imgur.com/vlCrdkl.jpg
Civilization
Dota 2/League of legends
Company of Heroes
Starcraft
World of Warcraft
Total War
Tetris Friends
Flappy party
flappy bird χαχα
Βάλε και το angry birds που ηταν time exclusive.:D
Ποιά απο αυτά ειναι επιπέδου GTA5,The last of us? .Μιλάω για ΜΙΑ χρονιά καθε φορα, το 2013 καλη ώρα, οχι σε βάθος χιλιετίας.
Το dota 2 εγινε release το 2013.
@ezio auditore
Επειδή φαντάζομαι ότι με θεωρείς έναν από τους "πρωτεργάτες" του flame war, θα ήθελα να έχω την τιμή να μάθω από εσένα που μάλλον γνωρίζεις κάτι που εμείς δεν ξέρουμε, απο ποια εταιρεία φαντάζεσαι ότι τα παίρνω??
Μήπως ειναι η MS? Μήπως η Nintendo? Μήπως η Sony?
Ποια από όλες φαντάζεσαι ότι υπάρχει πιθανότητα να μου τα σκάει για να την υποστηρίξω??
Όχι τίποτα άλλο αλλα στους δύσκολους καιρούς που περνάμε δεν θα με χάλαγε να βγάλω κανένα φράγκο παραπάνω..... :P
Ο λόγος που σε ρωτάω ειναι γιατί τυχαίνει να ειμαι κάτοχος μηχανημάτων και από τις τρεις παραπάνω εταιρείες (αλλα και πολλές άλλες ακόμα) και οπότε χρειάστηκε τις υποστήριξα και τις τρεις ανάλογα στο παρελθόν!
Μήπως τελικά τα παίρνω από όλες!!!
Η μήπως, λέω εγώ τώρα, όταν διαβάζετε κάτι που δεν σας αρέσει αρχίζετε τα σενάρια συνωμοσίας....
Έστω και υποθετικά..... ;)
Τελικά τι ειμαι? Ανωριμος? Κομπλεξικός? Η υπάλληλος της Sony....?
Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου ειναι ότι πρέπει να χαλαρώσουμε λιγάκι, θα προσθέσω όμως κι εγώ ότι για να το καταφέρουμε αυτό κάποιοι θα πρέπει πρώτα να σοβαρευτούν, ειδικά σε αυτά που λένε.
@Amiga500
Προφανώς είτε δε γράφω καλά την ελληνική είτε δε μπορώ να σου δώσω να καταλάβεις τι γράφω. Δε σε αποκαλώ εμμέσως πλην σαφώς ανεγκέφαλο και ανώριμο αλλά αναφέρω αμέσως και σαφώς ,πως εσύ θεωρείς όσους έχουν διαφορετική άποψη από τη δική σου ανώριμους,fanboys καθώς και πως αφηνιάζουν βλέποντας το nickname σου(δικά σου γραπτά, όχι δικά μου).Μια απλή αλλαγή γραμματικού προσώπου έκανα στην "επίμαχη περίοδο" αν αυτό σε έκανε να παρεξηγήσεις τι εννοούσα, με συγχωρείς. Τώρα που άφησα να εννοηθεί πως θεωρώ τον εαυτό μου ώριμο δε το καταλαβαίνω, αλλά είναι ωραίο το πόσο εύκολα προσάπτεις χαρακτηρισμούς. Δεν ξεκίνησα εγώ τους χαρακτηρισμούς(ένα απλό πικάρισμα έκανα για το ps4,που τυχαίνει να είναι και το πρώτο που κάνω καθώς δεν έχω ξανασχοληθεί με το θέμα και ούτε πρόκειται να το κάνω), δε τους συνέχισα(αν διαφωνείς αποσαφήνισε μου αν έχεις την καλοσύνη και την διάθεση σε ποιο σημείο χαρακτήρισα ή άφησα να εννοηθεί χαρακτηρισμός για οποιονδήποτε χρήστη του enternity) παρόλα αυτά με χαρακτηρίζεις ως "ώριμο","κολλημένο", και στην ουσία "άμυαλο" μιας και πράττω διαφορετικά από εσένα, που έχεις τα μυαλά σου στη θέση(δικά σου γραπτά,πάλι), και πληρώνω κάρτες γραφικών 800Ε. Το ότι επέλεξες να προσπεράσεις όλες τις άλλες "σάλτσες" όπως λες που τυχαίνει να είναι και η άποψη του συνομιλητή σου, κάτι δείχνει. Ίσως τελικά να μην αφηνιάζουν οι υπόλοιποι όταν βλέπουν το nickname σου αλλά απλά εσύ να θεωρείς πως όποιος έχει αντίθετη άποψη από εσένα θέλει ντε και καλά να σου επιβληθεί και να περάσει το δικό του. Όπως είπες και εσύ "nuff said" και ο νοών νοείτω.
Υ.Γ(Γενικό σχόλιο) Αυτό που αρκετοί κάνετε, γενικεύετε την άποψη κάποιου και την ανάγετε ως άποψη όλων όσων σχολιάζουν ή πουν κάτι υπέρ της "μιας πλευράς" είναι αρκετά άσχημο.
Ότι να 'ναι λέει ο καθένας εδω μέσα. Πρώτον όλη η φόλα ώς τώρα έχει πέσει απο τους "κονσολάδες" για το πόσο μαμάτο είναι το PS4 και πόσο χαζοί οι "pcάδες" που χαλάνε τα λεφτά τους άσκοπα.
1. Δεν χρειάζεσαι ουτε 1000ε PC για να ξεπεράσεις τις κονσόλες σε θέμα γραφικών. Παρακαλώ όσοι δεν έχουν ιδέα απο χτήσιμο PC να μην κάνουν σχόλια στο συγκεκριμένο θέμα.
2. Το PC το πλήρώνεις περισσότερο γιατί δεν είναι απλά μια παιχνιδοκονσόλα. Οπότε ποτέ, μα ποτέ, δεν θα είναι δικαιη μια σύγκριση μεταξύ των 2 στην αναλογία τιμής/απόδοσης (value for money που λένε και στο χωριό μου).
3. Γιατί κανένας δεν συγκρίνει τιμές (retail) παιχνιδιών? Πόσα λεφτά δίνει ο μέσος κονσολάς σε σχέση με τον μέσο pcά (Χωρίς να αναφέρομαι φυσικά στην πειρατεία)?
Το Steam έχει κάνει το pc gaming εφικτό μόνο και μόνο λόγω των απίστευτων sales που κάνει κάθε χρόνο.
Στο πέρασμα 3-4 χρόνων έχω πληρώσει τα ίδια πάνω κάτω με έναν κονσολά έχοντας καλύτερο hardware και περισσότερα παιχνίδια.
PS: Το PC είχε, έχει και θα έχει τα π[ερισσότερα exclusives. Το θέμα είναι τι είδος παιχνιδιών σου αρέσει. Όσο άσκοπο είναι να πάρει κάποιος 600-800Ε κάρτα γραφικών, τόσο είναι και το να πάρει ολοκληρη κονσόλα για να παίξει 3-4 exclusives.
1)Πάμε να δούμε τα 3-4 exclusives που έπαιξα στο PS3.
InfamousTrilogy,resistance Trilogy,Killzone Trilogy,Gran Tursimo 5+6,TLOU,Journey,Sly Quadrilogy,6 God of War,Jak Trilogy,Ratchet Trlogy,Ratcthet Future Trilogy+2 spin offs,Beyond Two Souls,Heavy rain,MGS4,Demon's Souls,jrpgs,console exclusives καθώς και όλα τα multiplatform.Ναι δεν αξίζει,τσάμπα τα 275 ευρώ.Σνιφ,κλαψ,λυγμ.
2)Steam ε;Καλή φάση.Χαίρεστε που πληρώνετε αέρα κοπανιστό;
3)Τιμές παιχνιδιών;Χμ,κοίτα.Θα σου έλεγα πως έχεις δίκιο,αλλά δεν έχεις.Γιατί;Γιατί πάντα υπάρχουν και τα bargains.Έχω πάρει παιχνίδια για κονσόλα,ζελατινάτα (sealed πως το λένε) από 0 ευρώ.
4)Δεν ξέρω από χτίσιμο πισί,αλλά θα μου επιτρέψεις και σε μένα και σε όλους τους υπόλοιπους που δεν ξέρουν,να έχουμε το δικαίωμα της γνώμης μας και να σχολιάζουμε ελεύθερα.Ελευθερία του λόγου το λένε.Διαφορετικά,να στο πω κι αλλιώς,το θέμα έχει στον τίτλο του,κονσόλες,οπότε όσοι είναι πισάδες,δεν έχουν λόγο να γράψουν εδώ και καλύτερα να μη γράφουν εκείνοι.Πως το ακούς;Όχι και ότι καλύτερο σωστά;
5)Σόρρυ,απάντησα ανάκατα,αλλά η αλήθεια είναι ότι δε σκόπευα να γράψω πολλά,σιγά σιγά ήρθαν.
@altair
"Steam ε;Καλή φάση.Χαίρεστε που πληρώνετε αέρα κοπανιστό;"
Sorry αλλα δεν ειμαστε ολοι συλλεκτες για να θελουμε τα κουτακια.
Προσωπικα οταν αγοραζω δεκαδες (καλα) παιχνιδια με 2.5 και 5 ευρω το καθενα το απολαμβανω.
Οσο για τα bargains που λες, τι εννοείς? Δωσε κανα παραδειγμα.
Δεκάδες και προλαβαίνεις και τα απολαμβάνεις; :P
Άσε κι εγώ το ίδιο κάνω.Εννοώ ότι έχω βρει παιχνίδια σε μαγαζιά με 1-2 ευρώ ενώ και με διάφορα κουπόνια ή προσφορές που δίνουν πακέτο έχω πάρει και με μηδέν ευρώ.
@Sisyphus
Τα ελληνικα μου ειναι πολυ καλα απλα χωρις την εξηγηση- υποσημειωση που εκανες τωρα αυτο το νοημα εβγαινε.
Επειδη ομως πραγματικα εχω κουραστει με ολο αυτο που γινεται και δεν εχω καμια ορεξη να συνεχισουμε το πινγκ πονγκ της αντιπαραθεσης, αν σε ικανοποιει σου λεω οτι δεχομαι την απαντηση σου (οχι ομως της μπηχτες που για αλλη μια φορα αφηνεις) και το τελειωνουμε εδω.
Στο μονο που θα δωσω μια απαντηση ειναι στην μπηχτη που αφηνεις οτι αυτος που ξεκιναει τις κοντρες εδω μεσα ειμαι εγω.......
Σου παραθετω λοιπον 2 αρθρα που εχω προχειρα μπροστα μου (αν ψαξω θα βρω κι αλλα) για να δεις οτι καποιοι κοιμουνται και ξυπνανε με το Nickname μου στο στομα τους και τρωγονται για καυγα.....
Ιδου:
Αυτο (4ο και 6ο σχολιο)
http://www.enternity.gr/Article/Games/News/Xbox-One-Titanfall-bundle-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-18/3-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/22454.html?cpage=1&page=1#comments
Και ενα προσφατο (14ο σχολιο)
http://www.enternity.gr/Article/Games/News/%CE%A4%CE%B9-PC-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF-Watch-Dogs-%CF%83%CE%B5-Ultra-Settings/23139.html
Αρχισαν τις γνωστες τους εξυπναδες χωρις καν να εχω ποσταρει "ουτε μια" λεξη.......
Ο νοων νοειτω λοιπον!
Δεν τα εχω χασει κι ολας....
Απολαμβανω να τα αγοραζω, δεν προλαβαινω να τα παιξω :P
Που τα βρισκεις 1-2ε να παμε και εμεις? :P
Παιδια μην μπαινετε αλλο σε αυτην την διαδικασια δεν βγαινει πουθενα!στο τελος ο καθενας μας θα κανει αυτο που πιστευει!
''Το PC είχε, έχει και θα έχει τα π[ερισσότερα exclusives.''
Eχει πολλα indies ναι:D
Τα καλυτερα παιχνιδια για το ετος 2013 ηταν
1.the last of us,
2.GTA5,
3.bioshock infinite.
Τα επαιξα ολα.Ο pc gamer ENA.
βγαλε ενα ετος καθε φορα και θα εχεις τα ιδια αποτελεσματα σε καθε προηγουμενη χρονια
Εnd of story/
Ακριβως το ιδιο που λενε οι n64 fans, το ps1 δεν εχει ocarina of time και mario 64 αρα το n64 ειναι η καλυτερη κονσολα. :P
(λατρευω το n64, αλλα...)
Πιο σοβαρα τωρα, το "καλυτερα games" ειναι ΚΑΘΑΡΑ υποκειμενικο, το pc gaming π.χ βρίθει απο niche games που για καποιους ειναι τα καλυτερα ολων των εποχων ή game of the year και για αλλους μετρια.