Ο πρόεδρος της Nintendo Tatsumi Kimishima επανέλαβε ότι το νέο οικιακό σύστημα της εταιρείας, το Nintendo NX, δεν πρόκειται να επεκτείνει το υπάρχον υλικό, τονίζοντας ότι πρόκειται για μία νέα εμπειρία. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Kimishima σημείωσε ότι το NX «είναι το επόμενο βήμα στη στρατηγική μας και παραμένει πρωταρχικός στόχος της εταιρείας μας». Το υψηλόβαθμο στέλεχος ανέφερε επίσης ότι «η μετάβαση από το Wii στο Wii U ήταν δύσκολη για τη βάση των καταναλωτών μας, καθώς δεν μπορούσαν να κατανοήσουν τι είναι διαφορετικό και τι καινούργιο σχετικά με το νέο hardware. Είναι δύσκολο να τους πείσεις να μεταβούν από την τρέχουσα πλατφόρμα στην επόμενη». Παρόλο που υπάρχει νέο οικιακό σύστημα στον ορίζοντα, ο Kimishima δήλωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να υποστηρίζει το Wii U με νέα games και αυτό γιατί «δεν μπορείς να αναγκάσεις τους πελάτες να προχωρήσουν στο επόμενο πράγμα».

Τους τελευταίους μήνες έχουν δημοσιευθεί πολλές φημολογίες σχετικά με το Nintendo NX, όπως το ότι η ιαπωνική εταιρεία έχει προμηθεύσει με NX dev kits τους hird-party developers, και ότι η κονσόλα θα είναι εξοπλισμένη με επεξεργαστή AMD. Άλλες αναφορές υποδηλώνουν ότι το νέο οικιακό σύστημα δεν θα διαθέτει οπτικό Μέσο και θα υποστηρίζει περιβάλλον cloud, αλλά και συσκευές εικονικής πραγματικότητας (Virtual και Alternate Reality). Τέλος, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ΝΧ αναμένονται το επόμενο έτος, ενώ οι πιο πρόσφατες φήμες αναφέρουν ότι θα πρέπει να το περιμένουμε το ερχόμενο καλοκαίρι.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
θα δειξει...μακαρι να μη βιαστουν να το κυκλοφορησουν και να βγει οπως πρεπει...
Αν δεν πιάσει και αυτό για την Nintendo (50/50 της δίνω γιατί βγάζουν νέα κονσόλα στη μέση του κύκλου της 8ης γενιας) την βλέπω να πηγαίνει αποκλειστικά για handhelds
“What I want to do, I think our first job right now is to make sure that the customers, those 10 million customers who have a Wii U at home have software to play. And we need to make sure that they are satisfied with their purchase and continue to enjoy playing on this platform. So we can’t just abandon them and say ‘Hey, it’s time to move on to the next thing.’ Of course we are working on NX and looking at the experiences we can bring to that platform. But first our job at this point is to support the consumers who have purchase Wii U and make sure that they have software experiences available to them.” Εγώ κρατάω αυτό... Πόσες εταιρείες θα κρατούσαν αντίστοιχη στάση; Ελάχιστες, αν όχι καμία... Respect!
@Toymaker πολύ ωραία λόγια και συμφωνώ μαζί του και μαζί σου,μακάρι να είναι ειλικρινείς οι προθέσεις του αλλά θα μπορούσε να πεί και κάτι διαφορετικό;Δεν νομίζω....και οι άλλες εταιρείες αυτα λένε όταν είναι να γίνει η μετάβαση στην επόμενη γενιά.Θα σας στηρίζουμε και μπλα μπλα...