Σε συνέντευξή του στο ιαπωνικό περιοδικό Casa Brutus, ο Miyamoto αποκάλυψε ότι αφήνει κυρίως την ομάδα του να καθοδηγεί τη δημιουργική πορεία του Mario, αναφερόμενος στον πρώτο σχεδιαστή του Super Mario Bros, Takashi Tezuka, και σε νεότερους developers της σειράς, όπως οι Yoshiaki Koizumi και Koichi Hayashida.
Ωστόσο, ο Miyamoto επιμένει να δοκιμάζει προσωπικά κάθε τίτλο Mario κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του. Συνήθως αφιερώνει περίπου 30 λεπτά σε ένα νέο παιχνίδι για να δει αν είναι καλό, ορίζοντας ένα παιχνίδι Mario ως ένα παιχνίδι που είναι εύκολο να το μάθεις και αισθητά μοναδικό.
Αυτή η πρακτική προσέγγιση συνάδει με προηγούμενες ιστορίες για τον Miyamoto. Για παράδειγμα, ο παραγωγός του Donkey Kong Bananza, Kenta Motokura, ανέφερε ότι ο Miyamoto κάποτε έπαιξε ένα demo εστιάζοντας σε ένα μόνο σημείο, σπάζοντας και σκάβοντας αντί να ακολουθεί τα επίπεδα όπως προοριζόταν. Ομοίως, όταν δοκίμασε το The Legend of Zelda: Breath of the Wild το 2017, ο director Hidemaro Fujibayashi θυμήθηκε ότι ο Miyamoto πέρασε την πρώτη του ώρα απλώς αναρριχώμενος σε δέντρα. Η συνήθεια του Miyamoto να δοκιμάζει παιχνίδια για να ελέγξει την «αίσθηση του Mario» βοηθά να εξηγηθούν πολλές ανέκδοτες ιστορίες για τον διάσημο δημιουργό της Nintendo.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity