Η Juinio παραιτήθηκε πρόσφατα από τη θέση της ως διευθύντρια ανάπτυξης προϊόντων της Sony Santa Monica Studios, όπου εργάστηκε στη σειρά God of War. Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο PC Gamer μίλησε για την τρέχουσα κατάσταση της ανάπτυξης blockbuster games.
«Νομίζω ότι δεν είναι πλέον βιώσιμη από την άποψη του κόστους ανάπτυξης», είπε. «Έχουν γίνει πολλές απολύσεις, κυρίως στη δυτική ακτή των ΗΠΑ, και αυτό οφείλεται σαφώς στο ότι το ελάχιστο κόστος είναι πολύ υψηλό. Το κόστος ανάπτυξης θα αναγκάσει τους μεγάλους εκδότες να δημιουργήσουν [νέους] δρόμους».
«Νομίζω ότι το βασικό είναι να φτιάξεις κάτι διασκεδαστικό», είπε η Juinio. «Απλά φτιάξε κάτι φοβερό και θα πετύχεις αυτό που θέλεις».
Συνέχισε: «Η άποψή μου είναι ότι πρέπει πρώτα απ' όλα να είναι διασκεδαστικό. Μπορεί να είναι το πιο όμορφο, να έχει το καλύτερο soundtrack στον κόσμο, να κερδίζει όλα τα BAFTA για τον ήχο και όλα αυτά, αλλά αν δεν είναι διασκεδαστικό, δεν αξίζει την επένδυση, είτε αυτή είναι 2 εκατομμύρια δολάρια είτε 500 εκατομμύρια δολάρια. Και νομίζω ότι εκεί μπορούν να επιστρέψουν οι μεγαλύτεροι εκδότες: πώς μπορούμε να επιστρέψουμε στη δημιουργία παιχνιδιών που είναι πραγματικά διασκεδαστικά. Ίσως να μην διαρκούν 40 ώρες και ίσως να μην είναι τα πιο πρωτοποριακά, αλλά αυτό δεν έχει σημασία αν η βασική εμπειρία είναι πραγματικά διασκεδαστική».



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity