Η Nintendo φαίνεται να είναι σίγουρη για την απόδοση και την εμπειρία του παιχνιδιού. Οι δοκιμαστικές εκδόσεις παρουσίασαν προβλήματα με τον ρυθμό των καρέ, ειδικά κατά τη διάρκεια μεγάλης κλίμακας καταστροφών.
Ο game director, Kazuya Takahashi σημείωσε τη σκόπιμη χρήση αργής κίνησης και καταστροφών βασισμένων σε voxel που μπορεί να προκαλέσουν μικρές πτώσεις στον ρυθμό ανανέωσης, αλλά τόνισε την ομαλή συνολική εμπειρία παιχνιδιού και έδωσε προτεραιότητα στη διασκέδαση.
Ο Takahashi, εξήγησε ότι το παιχνίδι διαθέτει αλυσιδωτές καταστροφές που περιλαμβάνει πολλά στοιχεία και υλικά που μπορούν να διαλυθούν. Αυτά τα εφέ απαιτούσαν τις βελτιωμένες δυνατότητες του Switch 2 για να διατηρηθεί η οπτική πολυπλοκότητα και η ικανοποίηση στο gameplay.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity