Ο Kamiya είπε πως όταν τα ίδια χαρακτηριστικά δοκιμάστηκαν στο πρώτο Resident Evil, τα ζόμπι έπαψαν αμέσως να είναι τρομακτικά. Οι developers συνειδητοποίησαν πως τέτοιοι μηχανισμοί action χαλάνε την ουσία του τίτλου, με τον Shinji Mikami (director του πρώτου RE) να επισημαίνει τότε πως “το θέμα του παιχνιδιού είναι ο φόβος”.
Ο Kamiya δήλωσε επίσης πως κάποια στιγμή στο RE2, ο Chris Redfield θα μπορούσε να έχει αποκτήσει πρόσβαση σε ένα σπαθί. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε, καθώς ο Chris εξερευνούσε μια έπαυλη, θα είχε την επιλογή να πάρει ένα σπαθί για να επιτίθεται σε ζόμπι. Όμως, αυτό θα τον έκανε υπερβολικά “ηρωικό”, οπότε και αυτή η ιδέα ακυρώθηκε.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity