Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο director του Resident Evil 2 εξηγεί γιατί κόπηκαν οι μηχανισμοί action από το original game

*
Ο Hideki Kamiya, director του Resident Evil 2, μίλησε για την περίοδο ανάπτυξης του τίτλου που κυκλοφόρησε το 1998, αποκαλύπτοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια. Ύστερα από την παρουσίαση του gameplay του Silent Hill f, ο Kamiya θυμήθηκε πως η ομάδα που δούλευε στο RE2 ήθελε να εισάγει παρόμοια χαρακτηριστικά action, όπως το sidestep και το charged knife slash.

Ο Kamiya είπε πως όταν τα ίδια χαρακτηριστικά δοκιμάστηκαν στο πρώτο Resident Evil, τα ζόμπι έπαψαν αμέσως να είναι τρομακτικά. Οι developers συνειδητοποίησαν πως τέτοιοι μηχανισμοί action χαλάνε την ουσία του τίτλου, με τον Shinji Mikami (director του πρώτου RE) να επισημαίνει τότε πως “το θέμα του παιχνιδιού είναι ο φόβος”.

Ο Kamiya δήλωσε επίσης πως κάποια στιγμή στο RE2, ο Chris Redfield θα μπορούσε να έχει αποκτήσει πρόσβαση σε ένα σπαθί. Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε, καθώς ο Chris εξερευνούσε μια έπαυλη, θα είχε την επιλογή να πάρει ένα σπαθί για να επιτίθεται σε ζόμπι. Όμως, αυτό θα τον έκανε υπερβολικά “ηρωικό”, οπότε και αυτή η ιδέα ακυρώθηκε.

Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*