Το Doom: The Dark Ages κάνει εκτεταμένη χρήση του ray tracing για τον φωτισμό, τις αντανακλάσεις και τις συνολικές βελτιώσεις στον οπτικό τομέα σε σύγκριση με τους προκατόχους του. Οι developers της id Software δηλώνουν ότι χωρίς το ray tracing, το τρέχον επίπεδο των εφέ καταστροφής, βίας και η καθηλωτική δημιουργία του κόσμου του παιχνιδιού δεν θα ήταν δυνατά. Η τεχνολογία επιτάχυνε σημαντικά τον χρόνο ανάπτυξης, επιτρέποντας πιο εξελιγμένα εφέ.
Αν και το παιχνίδι είναι αρκετά βελτιστοποιημένο, παραμένει απαιτητικό για τα σύγχρονα συστήματα λόγω της μεγάλης εξάρτησης από το ray-tracing, γεγονός που έχει απογοητεύσει τους παίκτες με πιο χαμηλού προϋπολογισμού συστήματα.
Το ray-tracing παίζει επίσης βασικό ρόλο στην ενίσχυση των μαχών μεγάλης κλίμακας και της απεικόνισης της ισχύος του Doom Slayer, κάνοντας το παιχνίδι να φαίνεται πιο ζωντανό.
Γίνεται σαφές ότι το ray-tracing είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την ανάπτυξη παιχνιδιών AAA, συμβάλλοντας στη μείωση των μακροχρόνιων κύκλων ανάπτυξης των σύγχρονων τίτλων.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity