Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Το Guitar Hero Live αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS3, PS4, Xbox One, Xbox 360 και Wii U το φθινόπωρο και όπως επιβεβαίωσε η Activision, ο τίτλος δεν θα είναι συμβατός με παλαιοτέρα περιφερειακά ή DLCs της σειράς που διατέθηκαν στο παρελθόν. Σε αντίθεση με το νέο Rock Band, το Guitar Hero Live έρχεται με ανανεωμένο guitar controller, ενώ τα avatars έχουν πλέον ένα εντελώς διαφορετικό στιλ. Σύμφωνα με την ομάδα, το game ευελπιστεί να δημιουργήσει μια «ζωντανή ατμόσφαιρα». Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε και στις παρακάτω εικόνες, ο τίτλος περιλαμβάνει πλέον ηθοποιούς και μονταρισμένα φιλμ μικρού μήκους ξεφεύγοντας έτσι από το «cartoonίστικο ύφος» των προηγούμενων games της σειράς.
Τα συγκροτήματα που έχουν ήδη επιβεβαιωθεί για το Guitar Hero Live είναι τα εξής: The Black Keys, Fall Out Boy, My Chemical Romance, Gary Clark, Jr., Green Day, Ed Sheeran, The War on Drugs, The Killers, Skrillex, The Rolling Stones, The Lumineers, Pierce the Veil και Blitz Kids. Σημειώνεται ότι πίσω από την ανάπτυξη του τίτλου βρίσκεται η FreeStyleGames, ενώ -τέλος- το game θα γίνει διαθέσιμο και σε επιλεγμένες φορητές συσκευές που θα ανακοινωθούν σύντομα. Μέχρι τότε, δείτε στη συνέχεια το βίντεο που συνόδευσε την παραπάνω ανακοίνωση.
Το Guitar Hero Live αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS3, PS4, Xbox One, Xbox 360 και Wii U το φθινόπωρο και όπως επιβεβαίωσε η Activision, ο τίτλος δεν θα είναι συμβατός με παλαιοτέρα περιφερειακά ή DLCs της σειράς που διατέθηκαν στο παρελθόν.
Περιττό να πω ότι αν δεν έχει μέσα κάτι "βαρύτερο" από πλευράς καλλιτεχνών θα πάει άκλαφτο...
One direction θα έχει; Αλλιώς δεν πρόκειται να το αγοράσω!! :P
Με τέτοιο lineup καλλιτεχνών ... σε 3-4 μηνες μετά την κυκλοφορία θα το δίνουν στο τηλέραμα...